Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen jullie als...

Pagina's : [1] 2 3 4

cheetah
21-12-2002, 12:00

Wat doe je als je een depribui heb.. dat alles tegen zit en je je zo rot voelt, wat doe je dan? Hoe ga je ermee om? :zwaai: ;)

Zina17
21-12-2002, 12:01
Naar mijn lievelingsmuziek luisteren>>> dat kan mijn depribui aanzienlijk verminderen....MAAR!!!!!!!!!!!!! .er mag niemand in mijn buurt komen dan....

Chaimaa
21-12-2002, 12:03
Origineel gepost door cheetah Wat doe je als je een depribui heb.. dat alles tegen zit en je je zo rot voelt, wat doe je dan? Hoe ga je ermee om? :zwaai: ;) aan zelfmoord denken

cheetah
21-12-2002, 12:06
Origineel gepost door Chaimaa aan zelfmoord denken oeeehh... :( ik luister dan ook naar muziek en wil meestal alleen zijn. Ik kan niet vrolijk doen als ik me niet zo voel :(

Zina17
21-12-2002, 12:07

Origineel gepost door Chaimaa aan zelfmoord denken is dat niet een beetje té??? :( Er zijn ook andere manieren hoor..Vertrouw op Allah ;)

jimpie
21-12-2002, 12:08
Dan sluit ik mezelf op in slaapkamer...en kom er pas na een paar dagen uit...

Onslaught
21-12-2002, 12:10
ik ben emt zina17 mee eens maar ik snap chaimaa:( been ther done that (almost)

Gekke_SofSof
21-12-2002, 12:10
Als ik down ben..wat de laaste tijd het geval was :rolleyes:...Dan ga ik altijd naar mn plekje...Ik heb een eigen plekje waar ik helemaal tot rust kan komen..niemand die je stoort en niemand die weet dat je daar zit....Mijn plekje bevind zich in een park bij mij in de buurt..Ik ga meestal zitten op een bankje die over een heel groot meer kijkt...Wallah het werkt echt echt rustgevend... Zo ga ik met mn depribui om...gewoon lekker alleen zijn... Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

naoual_tangawia
21-12-2002, 12:11
Origineel gepost door cheetah Wat doe je als je een depribui heb.. dat alles tegen zit en je je zo rot voelt, wat doe je dan? Hoe ga je ermee om? :zwaai: ;) ben eerlijk gezegt nooit depri.......jah misschien dat ik dan gewoon iets rustiger ben dan gewoonlijk :rolleyes: maar dan zijn ze alleen maar blij......dat ik eindelijk een mijn mond houd! Maar lachen...is de beste medicijn....maar dan moet je wel omringd zijn door de juiste mensen :p

Chaimaa
21-12-2002, 12:18
de enige plek waar ik tot rust kan komen is inchaillah in mijn graf (ik hoop naar mijn vader in de djennah inchaillah) soms heb ik er gewoon geen zin meer in..ik zit in een battle met de chaitan soms zie je alles gewoon met de zwarte bril :verdriet:

Onslaught
21-12-2002, 12:20
he meid, paar dagen terug was ikz wart, jij heb teminste die bril nog, ik was helemaal zwart bijna, maar he dankzij sommige leden die me steunde, en aleen allah nog wel, dat ik net te sterk was, du s keep you head up, little star:)

BENTGHATAR
21-12-2002, 12:22
Origineel gepost door Chaimaa de enige plek waar ik tot rust kan komen is inchaillah in mijn graf (ik hoop naar mijn vader in de djennah inchaillah) soms heb ik er gewoon geen zin meer in..ik zit in een battle met de chaitan soms zie je alles gewoon met de zwarte bril :verdriet: Ik begrijp je helemaal, ik heb dit ook soms, dat denk ik echt was ik maar bij mijn moeder allahrahma, daar zou ik geen problemen hebben, eindelijk rust........:tranen:

Chaimaa
21-12-2002, 12:29
Origineel gepost door Onslaught he meid, paar dagen terug was ikz wart, jij heb teminste die bril nog, ik was helemaal zwart bijna, maar he dankzij sommige leden die me steunde, en aleen allah nog wel, dat ik net te sterk was, du s keep you head up, little star:) ey lieffy thanks voor alles he je weet het als er iets is ik ben er voor je...en allah swt zal er altijd voor je zijn nomather what...your my big bro :)

Chaimaa
21-12-2002, 12:30
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik begrijp je helemaal, ik heb dit ook soms, dat denk ik echt was ik maar bij mijn moeder allahrahma, daar zou ik geen problemen hebben, eindelijk rust........:tranen: bhellie bhelek wallah makan3raf men 3mel.....:tranen: love u sis...kun je op msn komen?

Onslaught
21-12-2002, 12:33

chaima zoals ik alz ei, keep smiling en heb schijt aan de rest, je moet soms tussen de letters lezen, als je me snap, en denk aan allh end e rest,

Pagina's : [1] 2 3 4