Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je man/vrouw uit marokko halen hoe zit het ermee?

Pagina's : [1] 2 3 4

The_MoCro_JoB
06-09-2004, 01:39

ik heb gehoord dat er allerlei nieuwe regels gaan gelden m.b.t het importeren van je huwelijkspartner uit marokko weten jullie hoe het hiermee zit? en waarom geven mgharba als individuen en als instanties geen kick als er regels komen die dit bemoeilijken? hierbij een nieuwe discussiepunt

sima_forever
06-09-2004, 11:16
omdat er niet meer zoveelaan importhuwelijken word gedaan denk ik. Del aatste tijd trouwen meiden en jongens hier met elkaar..............

The_MoCro_JoB
06-09-2004, 19:12
Origineel gepost door sima_forever omdat er niet meer zoveelaan importhuwelijken word gedaan denk ik. Del aatste tijd trouwen meiden en jongens hier met elkaar.............. ik weet niet of jij op de hoogte bent van cijfers maar nog steeds haalt een hele hoge percentage een bruid/bruidegom uit het land van herkomst dus je reden klopt niet

hallo_sisi
18-10-2005, 22:51
he ik ga ook trouwen van marokko maar ik weet niet wat de regels zijn

nurah
18-10-2005, 22:59

weer nieuwe regels..? nog strengere regels? hoop het toch echt niet :(

nurah
18-10-2005, 22:59
waar heb je dat gehoord trouwens..?

Faatje_1987
18-10-2005, 23:19
jah mevrouw Verdonk heeft alerlei regeltjes bedacht.. mensen die hun partner uit marokko halen.. die mensen moeten eerst een inburgeringsexamen daar halen en ze moeten minimaal 500 woorden kennen uit de nederlandse taal..daarnaast komt nog bij dat je partner ouder dan 21 moet zijn.. Het wordt dus steeds moeilijker om je partner hier te laten overkomen..ik zou zeggen ga lekker in marokko een toekomst opbouwen!:goedzo: krijg je ook geen gezeur aan je kop !:maf:

MaRoCcInA
18-10-2005, 23:29
jah mevrouw Verdonk heeft alerlei regeltjes bedacht.. mensen die hun partner uit marokko halen.. die mensen moeten eerst een inburgeringsexamen daar halen en ze moeten minimaal 500 woorden kennen uit de nederlandse taal..daarnaast komt nog bij dat je partner ouder dan 21 moet zijn.. Het wordt dus steeds moeilijker om je partner hier te laten overkomen..ik zou zeggen ga lekker in marokko een toekomst opbouwen!:goedzo: krijg je ook geen gezeur aan je kop !:maf: Ik denk als dat zo makkelijk geweest zou zijn, dan zou deze hele toestand niet geweest zijn en dat als we daar een goede toekomst zouden hebben dat de meeste al teruggekeerd zouden zijn. De mensne vluchten niet zomaar naar ElGariez voor een "Toekomst".

Wiam2004
19-10-2005, 10:34
ik heb gehoord dat er allerlei nieuwe regels gaan gelden m.b.t het importeren van je huwelijkspartner uit marokko weten jullie hoe het hiermee zit? en waarom geven mgharba als individuen en als instanties geen kick als er regels komen die dit bemoeilijken? hierbij een nieuwe discussiepunt ben ik helemaal mee eens! ik ben wel voor een demonstratie hiervoor, dus misschien als er meer mensen zijn die zich aanmelden..

loubiaaa
19-10-2005, 11:10
ik heb gehoord dat er allerlei nieuwe regels gaan gelden m.b.t het importeren van je huwelijkspartner uit marokko weten jullie hoe het hiermee zit? en waarom geven mgharba als individuen en als instanties geen kick als er regels komen die dit bemoeilijken? hierbij een nieuwe discussiepunt Haaaaaaaaaaaaaai :D Missed me :stout:

nurah
19-10-2005, 13:38
jah mevrouw Verdonk heeft alerlei regeltjes bedacht.. mensen die hun partner uit marokko halen.. die mensen moeten eerst een inburgeringsexamen daar halen en ze moeten minimaal 500 woorden kennen uit de nederlandse taal..daarnaast komt nog bij dat je partner ouder dan 21 moet zijn.. Het wordt dus steeds moeilijker om je partner hier te laten overkomen..ik zou zeggen ga lekker in marokko een toekomst opbouwen!:goedzo: krijg je ook geen gezeur aan je kop !:maf: ja als dat zou kunnen was ik 4 jaar geleden al naar marokko gegaan!

nurah
22-10-2005, 15:53
reageert iemand nog...ben ook benieuwd naar die nieuwe regels??

nadorias
22-10-2005, 16:26
hoi ik ben nadoria .eigenlijk vind ik dat die wet wel goed is want er worden veel marrokaanse meisjes belazert ,dus van mij mag het zo blijven

nadorias
22-10-2005, 16:27
:jammer: :lekkerpuh hoi ik ben nadoria .eigenlijk vind ik dat die wet wel goed is want er worden veel marrokaanse meisjes belazert ,dus van mij mag het zo blijven

nurah
22-10-2005, 17:14

een Rita Verdonk-fan :maf:

Pagina's : [1] 2 3 4