Bekijk originele versie : Urine drinken is gezond
UTRECHT - 04/09/04 - Urine drinken kan helpen om sinusitis te genezen, het ouderwordingsproces af te remmen en zelfs kanker te bestrijden. Dat beweert een Thaise onderzoekster na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk.
Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde, gaf aan dat een hondertal mensen dat elke dag een glas van de eigen urine opdronk, vond dat dit een heilzaam effect op de gezondheid had en het ouder worden afremde.
De onderzoekster voerde de studie uit bij 250 leden van de beweging Santi Asoke die deze praktijk volgen, omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat. "87 procent voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 procent last had gekregen van diarree.
Ze vroeg verder om de praktijk niet zomaar te veroordelen en voegde er aan toe dat ook buitenlandse onderzoekers geïnteresseerd waren in de therapeutische waarde van urine.
© Tiscali/Novum
Helemaal leip die boeddhisten. :stoned:
Jakkie!
Maar er zijn meer mensen die erin geloven en dagelijks een glaasje ochtendurine - die schijnt het best te zijn - drinken. Het schijnt naar bouillon te smaken. Ik neem 's ochtends liever een vitaminepil.
Wat zou poep voor wondermiddel zijn :rolleyes:
Origineel gepost door ____
:D Zal mij niet verbazen als dat ook al word gegeten.
Origineel gepost door ____
"Bijna alle knaagdieren eten van tijd tot tijd hun eigen uitwerpselen. Dit is geen afwijking, maar een noodzaak. Tijdens de spijsvertering in het darmkanaal ontstaat er namelijk vitamine B12. Door hun ontlasting op te eten krijgen de dieren deze vitamine binnen.
Jonge dwerghamsters eten de keutels van hun ouders, omdat daar bacteriën inzitten die ze nodig hebben om in hun eigen darmen vitamine B12 te kunnen produceren tijdens de spijsvertering."
Als dit bij mensen nou ook zo werkt, zou het een oplossing zijn voor veganisten. Doordat veganisten helemaal niks dierlijks binnenkrijgen, lopen zij een risico op vitamine B12 tekort.
Relaxt. Meteen ff proberen :)
ElAlamein
05-09-2004, 21:34
Origineel gepost door R0osje
.......omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat. "87 procent voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 procent last had gekregen van diarree.
tja, die WONDEREN in Heilige Geschriften ook he, hoe ouder hoe gekker! En nog wel wetenschappelijk bewezen ook!
Volgende vraag.
Is verse, warme urine wel halal?
We zoeken het op.........! ;)
Origineel gepost door tonk
"Bijna alle knaagdieren eten van tijd tot tijd hun eigen uitwerpselen. Dit is geen afwijking, maar een noodzaak. Tijdens de spijsvertering in het darmkanaal ontstaat er namelijk vitamine B12. Door hun ontlasting op te eten krijgen de dieren deze vitamine binnen.
Jonge dwerghamsters eten de keutels van hun ouders, omdat daar bacteriën inzitten die ze nodig hebben om in hun eigen darmen vitamine B12 te kunnen produceren tijdens de spijsvertering."
Als dit bij mensen nou ook zo werkt, zou het een oplossing zijn voor veganisten. Doordat veganisten helemaal niks dierlijks binnenkrijgen, lopen zij een risico op vitamine B12 tekort.
Tonk jij bent toch een vegetarier?
Origineel gepost door ElAlamein
tja, die WONDEREN in Heilige Geschriften ook he, hoe ouder hoe gekker! En nog wel wetenschappelijk bewezen ook!
Volgende vraag.
Is verse, warme urine wel halal?
We zoeken het op.........! ;)
To the loo merk je dat de Islam een obsessie is geworden voor je? Pas maar op! :zwaai:
ElAlamein
05-09-2004, 21:47
nee, ik zie alleen dat jij het verschil niet weet tussen vegetariers en veganisten.
En mijn vraag was heel zakelijk!
Is verse warme urine wel halal.
Of zou jij een slokje durven nemen, zonder dat te weten?
ik zit daar verder niet mee, o, ff totheloo!
Origineel gepost door Raihana
Tonk jij bent toch een vegetarier?
Klopt, maar ik eet wel eieren, kaas en gebruik verdere zuivelproducten.
Dus van B12 tekort heb ik gelukkig geen last. :D
ElAlamein
05-09-2004, 21:57
Origineel gepost door Raihana
To the loo merk je dat de Islam een obsessie is geworden voor je? Pas maar op! :zwaai:
nee schat, maar met die ondertekening van jou maak je het ernaar, en het doet me telkens eraan denken, dat jullie blijkbaar niet genoeg hard bidden.
Alle diktators in het MO blijven maar zitten, en Israel mag ook van Allah blijven!
Voortaan maar een andere ondertekening doen, of zouden er gewoon te weinig ware gelovigen zijn?
Origineel gepost door firestorm
Eet je wel vis?
en je kat, laat je die ook op een stukie groen kauwen.
Vis eet ik weleens, want die vissen hebben tenminste een gewoon vrij leven gehad en werden niet vetgemest in donkere, kleine stallen.
Over mijn katten voel ik me weleens schuldig, want die krijgen gewoon Whiskas. Als ik consequent zou zijn, had ik geen katten, want het voer wat zij krijgen komt natuurlijk wel gewoon uit de dier- en milieuonvriendelijke vleesindustrie. Maar katten zijn zo :Iluvu:
ElAlamein
05-09-2004, 22:04
geestelijk voedsel dames en heren, DAAR gaat het om!
goedkeurende, " sympathie voor " opmerkingen.
Laat je geest niet vergiftigen, dan door de Liefde!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.