Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben je ooit wel eens .......??

Pagina's : [1] 2

mercedias80
21-12-2002, 01:47

Chickos en chickas!! Ik heb een vraagje: ben je ooit wel eens uitgegleden/gestruikeld toen je indruk op iemand wilde maken. Of langs een groepje mensen liep??? En hoe heb je vervolgens gedragen (na de blunder)??? groetjes :zwaai: :zwaai: :zwaai:

SamiaGirl
21-12-2002, 01:56
Indruk maken Nee maar wel een keer kwam van school pakte de tram en op CS aangekomen wilde ik rennen naar de trein want over 3 min zou deze arriveren dus ik deed me tas goed en begon te rennen op me hakken en dacht stel dat ik nu uitglij maar voor ik die gedachten kon afmaken lag ik al op de vloer van CS te Rotterdam hahahaha ik heb gelachen ook al was ik alleen :haha: echt een blunder gewoon

RaZer
21-12-2002, 01:58
als mensen mij zien maak ik al indruk.. hoef daarvoor geen trukjes te doen :bril: en als ik struikel struikelen zij ook.. ze doen mij naar omdat ik stoer ben :bril:

selmAa
21-12-2002, 04:02
Origineel gepost door RaZer als mensen mij zien maak ik al indruk.. hoef daarvoor geen trukjes te doen :bril: en als ik struikel struikelen zij ook.. ze doen mij naar omdat ik stoer ben :bril: :lol: yeahhh right...

SweetLady
21-12-2002, 07:03

Origineel gepost door RaZer als mensen mij zien maak ik al indruk.. hoef daarvoor geen trukjes te doen :bril: en als ik struikel struikelen zij ook.. ze doen mij naar omdat ik stoer ben :bril: :D :D Dus als je zin hebt om in de kanaal te gaan zwemmen,,,,,,, Doen ze dat ook ????????? :rolleyes: :rolleyes:

Juf_Nora
21-12-2002, 11:28
ja zoooooovaak ben ik gevallen, vooral in marokko met die steentjes op de weg.... nu elke keer als ik moet rennen voor de bus of trein ofzo denk ik bij mezelf: Nora niet vallennnnnnnnnnn!!!

cheetah
21-12-2002, 11:29
Origineel gepost door mercedias80 Chickos en chickas!! Ik heb een vraagje: ben je ooit wel eens uitgegleden/gestruikeld toen je indruk op iemand wilde maken. Of langs een groepje mensen liep??? En hoe heb je vervolgens gedragen (na de blunder)??? groetjes :zwaai: :zwaai: :zwaai: ehm... :melig2: ik ben weleens hard op mijn giecheltje gegaan waar meerdere mensen bij waren...

Socky
21-12-2002, 11:31
vallen en opstaan hoort erbij!

SweetRose
21-12-2002, 17:40
yep...been there done that :D

maghrabia82
21-12-2002, 17:42
Origineel gepost door mujaheed ik was een keer uitgegleden op hoogcaterijne. een paar chicka's gingen lachen Ik heb ze afgemaakt met een paar sqell (platte hand) en toleo's later heb ik het goed gemaakt: kheb ze genaaid in de Wc van de Macdonalds :D :D :confused:

CLeOpaTrA01
21-12-2002, 17:51
.....pffffffffffffffff... :ego: ...nog nooooooit meegemaakt..... ewa...misschien dan... :o .... BIG KIZZAAAA CLEO...

Nounousa
21-12-2002, 17:55
WUHAHAHHAHAHAHAHAH ik ben soooo vaak gevallen, je wilt niet weten!!! waajjoowww sow erg gewoon!! :D:D:D

Nounousa
21-12-2002, 18:00
Origineel gepost door RaZer als mensen mij zien maak ik al indruk.. hoef daarvoor geen trukjes te doen :bril: en als ik struikel struikelen zij ook.. ze doen mij naar omdat ik stoer ben :bril: wuhahhahahahaaah LOL!! :giechel: geloof je het zelf??

PerfectTangawia
21-12-2002, 18:07
Origineel gepost door RaZer als mensen mij zien maak ik al indruk.. hoef daarvoor geen trukjes te doen :bril: en als ik struikel struikelen zij ook.. ze doen mij naar omdat ik stoer ben :bril: TOEN WERD JE WAKKER EN LAG JE OP DE VLOER OMDAT JE WAS GESTRUIKELD......HAHAHAHA :melig: TANGAWIA

House
21-12-2002, 18:33

:lol: hahah die derde optie is grappig. Ik wist niet dat vrouwen zo grappig konden zijn :rolleyes:

Pagina's : [1] 2