Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe terroristische groepering opereert in israel

matahari
05-09-2004, 20:21

(bron: Maariv) Jerusalem - The Israeli media on Sunday revealed that a para-military Jewish terrorist group has been operating against Palestinian civilians in the West Bank with the knowledge and tacit approval of the Israeli army. According to the Israeli-state run radio, Reshet Bet, members of the group, known as the "Hebrew Brigade," are armed with automatic rifles and equipped with jeeps and dangerous attack dogs. Quoting unidentified security sources, the radio said the group is made up of dozens of erstwhile cadres of the Kach movement, the terrorist group founded by Rabbi Meir Kahana and dedicated to the destruction of the Palestinian community in Israel proper, the West Bank, Gaza Strip and East Jerusalem. Kahana, a one-time member of the Israeli Parliament, the Knesset, called for the "extirpation" or "extermination" of non-Jews in Israel and the occupied territories, following the example of the ancient Israelites who ethnically cleansed the Canaanites as narrated by the Old Testament. Kahana also taught that democracy and Judaism were completely incompatible and that non-Jews could never attain equality in a truly Jewish state. Kach had been declared a "terrorist group" by both Israel and the United States. In 1995, a member of Kach named Egal Amir, assassinated former Israeli Prime Minister Yitzhak Rabin for signing the Oslo Accords with the Palestine Liberation Organization. However, since Ariel Sharon came to power in Israel in 2001, the Israeli government, and especially the powerful military establishment, has been dealing rather leniently with Kach and similar extreme right-wing groups, ostensibly because of the ideological affinity between the Likud, Sharon's Party, and the far-right parties. According to the Hebrew newspaper, Ma'ariv, which published a report on the resurfacing terrorist group last week, the Kach vigilantes, as they are called here, erect surprise roadblocks and checkpoints on roads used by Palestinian motorists, using attack dogs. Sometimes, the terrorists reportedly serve as a "back-up force" by "assisting" the army in "keeping law and order." Some members of the well-organized group reportedly have threatened and blackmailed Israeli security officers living in their respective settlements. The Israeli army has acknowledged, rather begrudgingly, the existence of the group but denied that it was operating under the its supervision.

FAITHLESS
05-09-2004, 20:29
Ja joh , toe maar dat kunnen de Palestijnen er ook wel bij hebben . Dat doet me denken aan de gevechten in de jaren 80 in Libanon. Toen steunde het Israelische leger ook een christelijke militie groep . Kan me herrineren dat Sharon er ook bij was betrokken . Dus dit zal wel een herhaling van zetten zijn. :kwaad:

matahari
05-09-2004, 20:35
Origineel gepost door FAITHLESS128 Ja joh , toe maar dat kunnen de Palestijnen er ook wel bij hebben . Dat doet me denken aan de gevechten in de jaren 80 in Libanon. Toen steunde het Israelische leger ook een christelijke militie groep . Kan me herrineren dat Sharon er ook bij was betrokken . Dus dit zal wel een herhaling van zetten zijn. :kwaad: Jij bedoelt Sabra en Shatila. Toen konden inderdaad christelijke falangisten vrouwen,kinderen,baby's en bejaarden onder toeziend oog van SSharon uitmoorden......voorgenoemde stond erbij en keek ernaar

FAITHLESS
05-09-2004, 20:44
Origineel gepost door matahari Jij bedoelt Sabra en Shatila. Toen konden inderdaad christelijke falangisten vrouwen,kinderen,baby's en bejaarden onder toeziend oog van SSharon uitmoorden......voorgenoemde stond erbij en keek ernaar Ik weet de namen , maar ook onder het toeziend oog van de wereld . Dat zullen ze weer doen , want Big Brother uit de VS vind dat wel goed.

matahari
05-09-2004, 20:48

Origineel gepost door FAITHLESS128 Ik weet de namen , maar ook onder het toeziend oog van de wereld . Dat zullen ze weer doen , want Big Brother uit de VS vind dat wel goed. Tjah,zo iemand kan gewoon president worden,en wordt door diverse landen uitgenodigd op staatsbezoek,of zij gaan op bezoek bij hem.

ElAlamein
05-09-2004, 20:53
nee hoor, de dappere palestijnen hadden zich zo gehaat gemaakt in Libanon, vanuit hun kampjes, en dat rondzeulen met wapens enzo, we hebben dat nu ook weer gezien met Al Sadr en vriendjes, dat iedereen eigenlijk spuugzat ervan was. En zoals gewoonlijk trokken onze "dappere" strijders zich toen terug in een dichtbevolkte wijk, waar oudjes, kleintjes, vrouwtjes en kleuters hun schild vormen moest! Ze zullen ook nooit de open strijd zoeken! Altijd een heiligdom bezetten, en dan de boel chanteren en schreeuwen, dat " de vijand" het heiligdom aanvalt , een school binnenvallen, met 1000 ouders en kinderen erin, en dan eisen stellen, mensen ontvoeren, en dan regeringen chanteren, bussen opblazen, op een Olympies Spelenfeest moordend en schietend onschuldige sporters belagen! Kortom, we weten het wel, altijd lafbekkerig sollen met andermans leven, en als het fout gaat, en er vallen dan slachtoffers de " vijand" de schuld geven, en praten over massamoord!

matahari
05-09-2004, 20:56
Origineel gepost door ElAlamein Ons leugenachtige zionistengebroed a.k.a. kiboets-product probeert de discussie weer een andere draai te geven :D Het gaat hier om jouw geliefde facistenstaat........inhoudelijk reageren en anders pleur je een eind op naar cidi.nl

FAITHLESS
05-09-2004, 20:57
Origineel gepost door matahari Tjah,zo iemand kan gewoon president worden,en wordt door diverse landen uitgenodigd op staatsbezoek,of zij gaan op bezoek bij hem. Holocaust-syndroom toch ? Dan mag je als massamoordenaar veel , want jij was vroeger het slachtoffer in onze oorlog . :D

FAITHLESS
05-09-2004, 20:59
Origineel gepost door matahari Ons leugenachtige zionistengebroed a.k.a. kiboets-product probeert de discussie weer een andere draai te geven :D Het gaat hier om jouw geliefde facistenstaat........inhoudelijk reageren en anders pleur je een eind op naar cidi.nl Is het de moeite waard om te lezen matahari ? Ik heb dat mens onder me negeerknop gezet .

FAITHLESS
05-09-2004, 22:26
Origineel gepost door firestorm Dat heeft er helemaal niets mee te maken, het lijkt wel of je een beetje jaloers bent op hun holocaust. Wentelen in zelf medelijden mag je alleen doen als het je EIGEN zelfmedelijden is. Nee firestorm , dat is het niet . Er is iets van onrechtvaardigs in het handelen van het westen. Van Israel wordt veel gepikt en dat wijt ik aan het genoemde syndroom . Want owee als je aan Israel komt , je wordt als land gewoon terug gefloten door Israel . Want elk gesprek met een vertegenwoordiger van Israel begint standaard met het holocaust verhaal. En daar wordt je stil van als westers land.

arabchrstn
06-09-2004, 09:14
Eehm matahari. Ik neem aan dat jij Israelische media als betrouwbaar acht?

hafiberber
06-09-2004, 12:32
joden zijn in de geschiedenis als eerste begonnen met etnisch zuiveren en xenofobie dus een extreemrechtse groepering verbaast mij niks in zionistenrepubliek.