Bekijk originele versie : Heftige Menstruatieklachten!!
Heftige Menstruatieklachten!!
--------------------------------------------------------------------------------
heyhey meiden,
ik heb namelijk een vraagje waar ik al een tijdje meezit. Ik ben 4 maanden terug gestopt met de pil en sindsdien heb ik een lange cyclus van 35 dagen terwijl ik voor de pil een cyclus had van 28 dagen.
En sindsdien heb ik twee weken lang voor mijn menstruatie plaats vindt, heftige buikklachten. Dat doet zo zeer..
Dat is toch niet normaal om twee a drie weken voor mijn menstruatie al dood ga van de buikklachten??
Heeft iemand hier verstand van of ervaring??
Ik hoop op behulpzame reacties.
SweetRose
18-11-2010, 13:28
Ben je al op controle geweest bij een gyn?
Kan zijn dat je een cyste hebt ofzo...allah oe ahlem :kweetnie:
Beterschap allesinds
samira1979
21-11-2010, 22:42
lieve meid,het kan zijn dat het komt doordat je lichaam aan het ontpillen is.Je kan naar een gyneacoloog gaan,maar ik kan je zeggen dat je meteen weggestuurd kan worden.Ik raad je uit eigen positieve ervaring acupunctuur aan.Ik heb nu al maanden een regelmatige menstruatie en het werkt ontspannend voor als je zwanger wilt worden.veel succes meid.
L7ouB_FieLaah
22-11-2010, 16:16
Je lichaam is inderdaad van slag vanwege de afwezigheid van de pil. Dat bewijst weer hoe slecht de pil is.
Je kan inderdaad acupunctuur doen, maar misschien is een makkelijkere manier om een tijdje habba sawda te slikken. Dat reguleert de hormonen en helpt de menstruatie regelmatig worden.
kun je bestellen via sweetsunnah.nl .
Succes!
samira1979
24-11-2010, 00:00
Je lichaam is inderdaad van slag vanwege de afwezigheid van de pil. Dat bewijst weer hoe slecht de pil is.
Je kan inderdaad acupunctuur doen, maar misschien is een makkelijkere manier om een tijdje habba sawda te slikken. Dat reguleert de hormonen en helpt de menstruatie regelmatig worden.
kun je bestellen via sweetsunnah.nl .
Succes! Ik heb gehoord dat je habba sawda kan gebruiken.Die blijkt goed te zijn.succes meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.