Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Twaalfde bruid voor koning van Swaziland

Pagina's : [1] 2

Salim22
05-09-2004, 19:35

Twaalfde bruid voor koning van Swaziland http://psephos.adam-carr.net/swaziland/mswati.jpg Koning Mswati III MBABANE - Koning Mswati III van Swaziland, de laatste absolute monarch in Afrika, heeft zijn oog laten vallen op een 16-jarig meisje als zijn twaalfde echtgenote. Dat hebben bronnen binnen zijn hofhouding zondag bevestigd. Het tienermeisje was finalist tijdens de schoonheidswedstrijd Miss Swaziland en deed vorige week mee aan een ritueel waarin jonge maagden topless een dansje maken voor de troon van de koning. Voor zij met de koning trouwt, moet het meisje nog wel worden getest op HIV. Swaziland heeft met 38,1 procent relatief het hoogste aantal besmettingen ter wereld. 'Jonge, mooie bloemen' De 36-jarige Mswati heeft al elf officiële echtgenotes, één verloofde en 23 kinderen. Er zijn echter onlangs twee 'vacatures' onstaan in zijn echtelijke bed omdat twee vrouwen bij de monarch in ongenade zijn gevallen. Een bron bij het hof liet weten dat de koning op zoek is naar 'jonge, mooie bloemen' om het paleis wat op te fleuren. Mswati, ook wel Ngweyama (de leeuw) genoemd, regeert Swaziland sinds zijn 18e jaar, in 1986. Zijn vader Sobhuza II leidde het Afrikaanse koninkrijkje in 1968 naar de onafhankelijkheid van Groot-Brittannië. Hij stierf in 1982 op 82-jarige leeftijd en liet maar liefst zeventig vrouwen achter. Na zijn dood bestuurde koningin Dzeliwe Shongwe het land tot Mswati oud genoeg was om de troon te bestijgen.

Akarzyan
05-09-2004, 19:38
Hij heeft zeker ook geen clit he! :giechel:

FAITHLESS
05-09-2004, 19:38
Sorry , Word hier niet vrolijk van .

Akarzyan
05-09-2004, 19:45
En als ze negatief door de test door komt, zal de koning wel verder zoeken. :hihi:

matahari
05-09-2004, 19:47

Zeg even erbij dat hij moslim is:hihi: hebben onze huiskakkerlakken ook weer wat te klagen.

FAITHLESS
05-09-2004, 19:50
Origineel gepost door matahari Zeg even erbij dat hij moslim is:hihi: hebben onze huiskakkerlakken ook weer wat te klagen. :D

Perez
06-09-2004, 09:52
Origineel gepost door Akarzyan En als ze negatief door de test door komt, zal de koning wel verder zoeken. :hihi: Ja, in dat geval mag ze wel met een ander van het volk trouwen. Ik vind deze koning echt walgelijk. Gewoon simpelweg een h*o*e*r BAH !!!

onderduiker
06-09-2004, 09:55
Origineel gepost door Perez Ik vind deze koning echt walgelijk. Gewoon simpelweg een h*o*e*r ohw krijgt hij er voor betaald dan :confused: :rolleyes:

Perez
06-09-2004, 10:26
Origineel gepost door onderduiker ohw krijgt hij er voor betaald dan :confused: :rolleyes: We moeten allemaal respectvol omgaan met dat ontzettend mooie dat we van God hebben gekregen. Als een meisje / vrouw dat niet doet en zich aan velen geeft, wordt ze al gauw zo genoemd. Als een jongen / man dat niet doet en zich aan velen geeft, dan noem ik hem ook zo.

onderduiker
06-09-2004, 10:33
Origineel gepost door Perez We moeten allemaal respectvol omgaan met dat ontzettend mooie dat we van God hebben gekregen. Als een meisje / vrouw dat niet doet en zich aan velen geeft, wordt ze al gauw zo genoemd. Als een jongen / man dat niet doet en zich aan velen geeft, dan noem ik hem ook zo. die meisjes en jongens waar jij het over hebt, zijn niet getrouwd met hun speelkameraadjes.

Perez
06-09-2004, 10:42
Getrouwd of niet getrouwd, voor mij heet ie zo.

onderduiker
06-09-2004, 10:43
natuurlijk perez :rolleyes:

Erwin
06-09-2004, 12:57
Origineel gepost door GooGooDoll Hoe kan het ook anders als je koning van een land bent waar 38,1 procent HIV heeft. De liefde bedrijven doet liefde bedrijven. En als koning moet je het goede voorbeeld geven. Grappig zijn de tegenstellingen: "een ritueel waarin jonge maagden topless een dansje maken voor de troon van de koning" tegenover: "Voor zij met de koning trouwt, moet het meisje nog wel worden getest op HIV" :lol: Met HIV geboren kun je nog redelijk oud worden. Je wordt wel zonder zonden geboren, maar zit soms met de gevolgen van je ouders hun leven.

SalmanKhan
06-09-2004, 13:58
als ik mij niet vergis is deze koning familie van shaka zulu de grote.

Pagina's : [1] 2