Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : •✽•Streefgewicht VOOR je huwelijk•✽•

Pagina's : [1] 2 3 4

supermodel
17-11-2010, 00:52

Ook zat die dikke rollen die over je broek puilen, je rits gaat niet dicht dus ga je maar op bed liggen om m omhoog te ritsen.. Een leuke jurkje in de winkel maar toch maar niet kopen want in die kleur lijk je wel 1 van de drie biggetjes.. Of alledrie? Pfff maar t allerergste je gaat bijna trouwen en hoe moet dat in die bruidsjurk! Tuurlijk is dik zijn soms ook mooi.. Maar voor je weddingday wil je afvallen en stralen dus gooi ik deze topic open!! Plaats je datum ( trouwdatum ) gewicht en streefgewicht! Ik 20 mei ( kan wat eerder zijn nog niet vast ) nu 68 kilo ( :moe: ) streefg. 55 kilo Ohja die paar kilo's denk je maar, maar was t zo makkelijk :hihi: Tips, ideeën, motivatie, ups zijn welkom!! PILLEN niet!! Alles op de gezonde manier!

KoffieLeutje-
17-11-2010, 14:38
:gniffel: De mijne krijgt 'n beroerte als t korset los gaat!!

KoffieLeutje-
17-11-2010, 14:41
ja ik heb dat ook.....ben wel al 6 kilo kwijt alhamdoellilah. datum: ergens in juli.. gewicht: 75 kilo streefgewicht: 55-60 inchallah. lengte: 158. Denk je dat ik 16 kilo af kan vallen in een half jaar? Ik wil het gewoon ook strak hebben en gezond uitzien, ik heb erg last van stria en cellulitis...Ook is mijn huid erg droog en wil daar iets aan doen. Misschien dat als je gezond eet en dus ook afvalt je huid beter wordt. oja, ik val af nu doordat ik mijn eetpatroon veranderd heb. Geen patat meer, geen fastfood, geen koekjes en chocolaatjes. Alleen nu moet ik gaan sporten om er vaart in te zetten inchallah. Genoeg water drinken en je huid goed insmeren met cacaobutter/sheabutter voor je droge huid. En 16 kilo in een half jaar is zeker haalbaar!

supermodel
17-11-2010, 14:49
:gniffel: De mijne krijgt 'n beroerte als t korset los gaat!! :lol: :lol: omg ik ga hier stuk!!

supermodel
17-11-2010, 14:51

16 kilo in 6 maanden is haalbaar maar goed doorzetten!! Veel water zorgt voor een goede huid, nagels en goede darmwerking dus water is altijd goed!

KoffieLeutje-
17-11-2010, 16:19
:lol: :lol: omg ik ga hier stuk!! I'm serious!! :o Ik doe ook mee hoor, maar wel de topic levend houden!!!!! Lengte: 1.73 Gewicht: 79 kilo :moe: Streef: 69 kilo Nog n laaaaaaaaaaaange pijnlijke weg te gaan :maf:

supermodel
17-11-2010, 16:58
I'm serious!! :o Ik doe ook mee hoor, maar wel de topic levend houden!!!!! Lengte: 1.73 Gewicht: 79 kilo :moe: Streef: 69 kilo Nog n laaaaaaaaaaaange pijnlijke weg te gaan :maf: Hier nog 1 :( Ik ben btw 1.67 :o wat doe jij zoal dan om te afvallen??

Strawberrry
17-11-2010, 17:00
Good luck ladys :goedzo: Allah i kammal belgheir :sjans:

supermodel
17-11-2010, 18:08
Good luck ladys :goedzo: Allah i kammal belgheir :sjans: Ameen :sjans: :goedzo:

KoffieLeutje-
17-11-2010, 18:25
Hier nog 1 :( Ik ben btw 1.67 :o wat doe jij zoal dan om te afvallen?? Gezond eten en sporten! Meer kan ik niet doen, maar het gaat zo langzaam. En jij? Good luck ladys :goedzo: Allah i kammal belgheir :sjans: Allahoema ameen!

supermodel
17-11-2010, 18:37
Gezond eten en sporten! Meer kan ik niet doen, maar het gaat zo langzaam. En jij?[/SIZE][/FONT] Ik? :moe:.. Meid ik was te lui om te sporten ik heb bijna alles geprobeerd stackers, dieetpillen je valt een halve kilo en je gaat dan denken eindelijk ik val af, maar dat zat echt tussen me oren want voelde me erg ziek en sindsdien raak ik geen pil meer aan. Dus nu ben ik wat bewuster met eten en drinken alleen het lukt me gewoon niet ik lijn een hele week maar dan verpest ik t als ik langs de mac rij of langs de shoarmatent loop ik ben een eersteklas vreetzak :jammer: hoezo gaat t langzaam bij jou je eet gezond en sport :confused:

KoffieLeutje-
17-11-2010, 19:26
Ik? :moe:.. Meid ik was te lui om te sporten ik heb bijna alles geprobeerd stackers, dieetpillen je valt een halve kilo en je gaat dan denken eindelijk ik val af, maar dat zat echt tussen me oren want voelde me erg ziek en sindsdien raak ik geen pil meer aan. Dus nu ben ik wat bewuster met eten en drinken alleen het lukt me gewoon niet ik lijn een hele week maar dan verpest ik t als ik langs de mac rij of langs de shoarmatent loop ik ben een eersteklas vreetzak :jammer: hoezo gaat t langzaam bij jou je eet gezond en sport :confused: Pillen zijn wel minder idd.. Maareh ik hou t ook niet vol daarom gaat t zo langzaam :haha: De ene week gaat beter dan de andere, maar we komen er wel inshallah!

supermodel
17-11-2010, 19:35
Pillen zijn wel minder idd.. Maareh ik hou t ook niet vol daarom gaat t zo langzaam :haha: De ene week gaat beter dan de andere, maar we komen er wel inshallah! Inchallah meid :sjans:

supermodel
18-11-2010, 11:56
Ongehoorzaam dat red jij wel benzelf 5 jaar geleden in 2 maanden 12 kilo kwijtgeraakt MAAR ik nam geen enkele hap wat slecht was naar binnen! Ik leefde op bruine bonen en water water en nog eens water en light dranken ( vruchtensap lidl gewoon de goedkoopste ) nou mensen stonden met verbazing te kijken en vroegen wat voor dieet ik gebruikte ik zei; gewoon me eigen dieet want ik hou niet van dat sonja bakkeren en cambridge t kost je teveel geld en je valt wel af maar na paar weken zit je er weer t dubbele aan dus.. Maak een gezond eigen dieet

I_maantje
18-11-2010, 12:49

HEyy ladies hier nog eentje, ik moet niet meer veel kwijt, ik ben er bijna....... ons trouwdatum inshallah is ergens in februari ik ben 1,64 gewicht is 61 kilo en ik moet naar de 58/57. Vanaf vandaag ben ik weer goed bezig, heel veel succes iedereen

Pagina's : [1] 2 3 4