Bekijk originele versie : hoe vaak....
liefduifje
05-09-2004, 18:19
voor de getrouwde dames, waarvan de schoonmoeder vrij dichtbij woont heb ik de volgende vraag:
Hoe vaak gaan jullie op bezoek bij je schoonmoeder. Wat is een beetje normaal? Ga je dan overdag of 's avonds?
En als ze bezoek krijgt, ga je dan ook standaard naar haar toe of niet?
:zwaai:
salaam oe alaikom,
ik ga altijd minimaal 1x per week naar mn schoonouders toe en meestal is dat tegen de avond dus rond zessen....
badriyah
05-09-2004, 21:42
mijn schoonmoeder woont op 10 min loopafstand en ik ga 1 keer in de drie weken of zo..soms weer 2/3 keer in de 2 weken ..het ligt eraan..
en vaak om een uur of 4/5
Standaard elke week, zaterdag. En soms door de weeks, zij past ook op mijn kindje als ik weg moet.
HoneyBee
06-09-2004, 10:48
Ze woont in Marokko, dus kan niet zomaar binnenvallen. Maar zij komt zelf een paar maanden per jaar op bezoek. Ook heel gezellig.
Origineel gepost door badriyah
mijn schoonmoeder woont op 10 min loopafstand en ik ga 1 keer in de drie weken of zo..soms weer 2/3 keer in de 2 weken ..het ligt eraan..
en vaak om een uur of 4/5
10 min te voet, en je bezoekt haar maar 1 keer in de zoveel weken ???? :eek:
cosmeticcare
06-09-2004, 14:21
1x per week
babyvanbelisma
06-09-2004, 15:37
Mijn schoonmoeder woont ook ongeveer 15 minuten te voet, en ik ga minstens 1 x doordeweeks, na mijn werk, dus om een uur of zes.
Meestal ga ik ook op zaterdag, en dan wat eerder (om te helpen met koken enz.) om een uur of vier.
Als zij visite krijgen ga ik ook. WEl zo makkelijk, dan heb je iedereen gelijk gezien.
Dames, komt jullie schoonmoeder ook eens naar jullie toe ??? Want mijn s.moeder komt vaker naar mij toe dan dat ik naar haar toega.
En als jullie haar opzoeken, gaan jullie dan samen met de echtgenoot of alleen? Ik ga meestal alleen.
HAHA, zoveel vragen ineens... maar zou het wel graag willen weten ;-)
liefduifje
06-09-2004, 19:13
zoals ik erover dacht, denken denk ik de meesten: in ieder geval 1 keer per week (als ze uiteraard dichtbij woont) en verder als er visite is enzo. Ik ga nog kijken hoe ikhet aan ga pakken qua tijden....
en nog een aanvullende vraag: Hoe vaak gaan jullie op bezoek bij je eigen ouders?
liefduifje
06-09-2004, 19:14
Origineel gepost door smurfi
Dames, komt jullie schoonmoeder ook eens naar jullie toe ??? Want mijn s.moeder komt vaker naar mij toe dan dat ik naar haar toega.
En als jullie haar opzoeken, gaan jullie dan samen met de echtgenoot of alleen? Ik ga meestal alleen.
HAHA, zoveel vragen ineens... maar zou het wel graag willen weten ;-)
oh ja, hier ben ik dus ook benieuwd naar ;)
Heb momenteel nog NIETS te vertellen !!! :D
Saloua1978
29-09-2004, 14:55
Ik ga ongeveer 1x in de 2 weken langs. Soms vaker en soms minder. En dan ga ik meestal tegen zessen samen met mijn man en blijven we de hele avond. Mijn schoonmoeder komt niet zo vaak bij mij.
Mijn moeder zie ik 2x in de week, die woont naast mn werk dus daar hop ik regelmatig langs. Ook mijn moeder komt niet zo vaak bij mij langs. Ben geen keukenprinces :(
misstomatisch
29-09-2004, 18:37
1x in de week rond een uur of 5/6. Dan blijven we een paar uurtjes. :)
Mijn moeder zie ik veel vaker :eek: 2/3 keer in de week. Daar kan ik lekker zo binnen vallen heeerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. :D
1x in de week rond een uur of 5/6. Dan blijven we een paar uurtjes. :)
Mijn moeder zie ik veel vaker :eek: 2/3 keer in de week. Daar kan ik lekker zo binnen vallen heeerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. :D
ik wou dat ik dat kon zeggen... kon ik maar zo vaak ff langs wippen :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.