Bekijk originele versie : Hoe wordt er bij jullie thuis eigenlijk gereageerd als...
...er een jongen om jouw hand komt vragen???(voor de meisjes>> :D )
In de veronderstelling dat je de jongen NIET of niet goed kent.... :rolleyes:
Beter leren kennen of de typische smoesjes:ze wil verderstuderen :hihi:
xxxxxxxxxxx :zwaai:
tha_lady
21-12-2002, 00:22
ik zou het niet weten !!!
laterZ :blauwkus:
Origineel gepost door tha_lady
ik zou het niet weten !!!
nog geen ervaring blijkbaar?? :D
BENTGHATAR
21-12-2002, 00:24
Ze is nog jong.....
tha_lady
21-12-2002, 00:25
nope we zijn allemaal lelijk thuis !!! en hebben ook geen papieren dus waarom moeite doen!!:D
Origineel gepost door tha_lady
nope we zijn allemaal lelijk thuis !!! en hebben ook geen papieren dus waarom moeite doen!!:D
:hihi: voor een marokkaan dat papieren nodig heeft,moet je niet mooi zijn hoor!!! :rolleyes:
Je kent ze he...
Hoe oud ben je trouwens? ;)
Hoe er wordt gereageerd?? In het beste geval worden de mensen vriendelijk verzocht hun voeten van de deurmat te halen en terug te gaan naar waar ze vandaan komen :D
Ali Z
SweetRose
21-12-2002, 00:29
pffff ik mag dan vooral de kamer ni binnekomen ...dan zit ik gewoon met mijn zus of schoonzus in mijn kamer ofzo..in afwachting dat ze snel vertrekken...want mijn ma wil mij de komende jaran ni loslaten..ze ziet me te graag :D hihi
Zo zina 17 of hoe je ook mag heten dus ze hebben jou om jou hand gevraagd nou vertel dan maar hoe ze bij jou reageerden.
tha_lady
21-12-2002, 00:30
Origineel gepost door Zina17
:hihi: voor een marokkaan dat papieren nodig heeft,moet je niet mooi zijn hoor!!! :rolleyes:
Je kent ze he...
Hoe oud ben je trouwens? ;)
maar dat is het probleem ik heb ook geen papieren!! :D
ik ben 15 :)
Origineel gepost door zin 'n midar
pffff ik mag dan vooral de kamer ni binnekomen ...dan zit ik gewoon met mijn zus of schoonzus in mijn kamer ofzo..in afwachting dat ze snel vertrekken...want mijn ma wil mij de komende jaran ni loslaten..ze ziet me te graag :D hihi
bij mij is het net hetzelfde.....Bijna toch;ik WIL de kamer niet binnenstappen dus dat is dan ook al geregeld....Wollah,als mijn pa daar zit,dat is echt hshoema :D
me zus is al getrouwd.. en heb maar een zus.. dus hier zullen ze niet meer langskomen..
valt me wel op dat als we in marokko op vakantie zijn minder familie en kennissen langskomen sinds me zus is getrouwd :confused:
SweetRose
21-12-2002, 00:33
Origineel gepost door Zina17
bij mij is het net hetzelfde.....Bijna toch;ik WIL de kamer niet binnenstappen dus dat is dan ook al geregeld....Wollah,als mijn pa daar zit,dat is echt hshoema :D
ik ook ni hoor..maar ik hoop wel altijd zo een glimp te pakke van hem of van zijn ouders :D maar dan pas ik wel op dat ze mij niet zien hé....
enne das meer dan hshoema als mijn pa erbij zit..wajauwwwww
lhashmohamed
21-12-2002, 00:33
Bij ons komt er geen enkel jongens , ze kennen me van de Getto B.I.G, wie riskeert vraagt voor zijn dood so boys watch out :D
thalla
Origineel gepost door Ali18
Zo zina 17 of hoe je ook mag heten dus ze hebben jou om jou hand gevraagd nou vertel dan maar hoe ze bij jou reageerden.
het is zina18(een jaartje ouder ja :o )
Meestal betreden ze het huis niet maar in het geval dat ze wel binnenkomen:ga ik naar mijn kamer,zet de stereo aan en dat is dan ook in orde :D Zo hoor ik niets of niemand..
Ahja;een smoesje bij mij thuis;ze wil nog verderstuderen(tja...),ze kan niet koken :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.