Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp met Iphone

Sunshine_
16-11-2010, 14:14

[ Een paar dagen geleden heb ik een Iphone 2 gekocht eigenlijk om al MP3 te gebruiken. Als ik mijn simkaart erin stop, krijg ik bij Itunes steeds te zien: De simkaart word niet ondersteund blablabla. Maar het is een gewone vodafone simkaart en die hoort wel gewoon te werken. Hoe kan ik die Iphone nu gewoon laten werken ? ] -- :confused:

BaasbovenBaas
16-11-2010, 15:23
Welke firmware versie heb je? (instellingen>>info). Is je telefoon simlockvrij? Mischien heeft je telefoon een lock en kun je de iphone alleen activeren met een kaartje van een ander netwerk.

Sunshine_
16-11-2010, 16:28
Welke firmware versie heb je? (instellingen>>info). Is je telefoon simlockvrij? Mischien heeft je telefoon een lock en kun je de iphone alleen activeren met een kaartje van een ander netwerk. Hoe bedoel je instellingen (sorry ben geen tel/pc nerd) ik kan uberhaupt niet in die telefoonn komen. Ik krijg bij dat beeld alleen een cdtje te zien een een kabeltje waar Itunes staat, als ik 'm op Itunes aansluit om 'm te installeren krijg ik te zien : Sim word niet ondersteund. En hij is gewoo simlockvrij als het goed is. Is heb iets gehoord van jailbreaken ofzo ? Weet jij misschie wat dat inhoudt ?

BaasbovenBaas
16-11-2010, 16:45
Volgens mij is ie echt gesimlockt. Heb je een t-mobile kaartje ergens liggen? probeer het daar eens mee. Dit probleem had ik ook. Daarna kun je in je telefoon menu komen en je firmware versie geven, zodat je em kan jailbreaken en eventueel kan unlocken (ligt aan je firmware versie)

Sunshine_
16-11-2010, 17:15

Volgens mij is ie echt gesimlockt. Heb je een t-mobile kaartje ergens liggen? probeer het daar eens mee. Dit probleem had ik ook. Daarna kun je in je telefoon menu komen en je firmware versie geven, zodat je em kan jailbreaken en eventueel kan unlocken (ligt aan je firmware versie) Grr, oké. Ik kijk even of ik ergens een t-mobile kaartje kan vinden. Nog bedankt. :kus:

ILI_Amazigh
17-11-2010, 15:37
[ Een paar dagen geleden heb ik een Iphone 2 gekocht eigenlijk om al MP3 te gebruiken. Als ik mijn simkaart erin stop, krijg ik bij Itunes steeds te zien: De simkaart word niet ondersteund blablabla. Maar het is een gewone vodafone simkaart en die hoort wel gewoon te werken. Hoe kan ik die Iphone nu gewoon laten werken ? ] -- :confused: Waarschijnlijk is de iPhone nog simlocked dus dan zou je m eerst simlock vrij moeten maken.