Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beauty tips!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
21-12-2002, 00:10

heb jij schoonheidstips voor de meiden hier op yasmina, zet ze dan hier!!!!!!! :zwaai: (Tips voor de mannen mag natuurlijk ook)

Tarra
21-12-2002, 00:18
Origineel gepost door SaraZena heb jij schoonheidstips voor de meiden hier op yasmina, zet ze dan hier!!!!!!! :zwaai: (Tips voor de mannen mag natuurlijk ook) als je je scheert onder de douche dan moet je gelijk daarna op je natte huid babyolie op smeren houd je huid zacht en voorkomt irritaties

Samiratoen
21-12-2002, 00:22
Voor je gaat zonne... zonnebanken... of bruin-zonder-zon-cremen moet je je eerst scrubben.. krijg je mooi egaal kleurtje.. Na het douchen met lotion insmeren... voorkomt droge huid en landschapskaart op je benen. :hihi: oja... en snor of wenkbrauwen (voor de ladies!)... niet scheren!! :D Krijg je het dubbele voor terug...:stout: en verder... beauty is inside you :rolleyes: xxxjes

SaraZena
21-12-2002, 00:23
Origineel gepost door Tarra als je je scheert onder de douche dan moet je gelijk daarna op je natte huid babyolie op smeren houd je huid zacht en voorkomt irritaties thanx Tarra!!!! Next!

Saiyan
21-12-2002, 00:24

Origineel gepost door SaraZena heb jij schoonheidstips voor de meiden hier op yasmina, zet ze dan hier!!!!!!! :zwaai: (Tips voor de mannen mag natuurlijk ook) niet nodig... :D

Zina17
21-12-2002, 00:26
Origineel gepost door SaraZena heb jij schoonheidstips voor de meiden hier op yasmina, zet ze dan hier!!!!!!! :zwaai: (Tips voor de mannen mag natuurlijk ook) OM de huid goed te beschermen is het best om iedere ochtend een beetje dagcreme te gebruiken want anders kan ie zeer gevoelig worden voor invloeden van buitenaf....(wind,koude,..) en ook ALTIJD dagcreme gebruiken ONDER de make up want anders gaat uw huid snel beschadigd worden... :zwaai:

SaraZena
21-12-2002, 00:32
als je echt mooie nagels wilt, dan moet je nagelverharder van HEROME gebruiken. Echt waar deze is echt super. Het is een kuur die je wel af moet maken. Binnen 2 weken heb je al resultaat. Je nagels zien er witter uit, mooi en ze zijn stevig. Je moet dan voor het rode flesje kiezen dat is de beste en zo'n flesje kost ongeveer 10 euro. :zwaai:

ZiLaaL
21-12-2002, 01:09
Revlon Conditioner voor je haar. :Iluvu: Prachtspul dat wonderen verricht met je haar. En een lekkere geur ook! Verkrijgbaar bij surinaamse winkels.

BentDagilia
21-12-2002, 01:18
ÁLs je Mooie en volle lippen wilt om te zoenen, dan moet je na het tanden poetsen je lippen poetsen met je tandenborstel zo krijg je een mooie roze tint en mooi Vol... EN als je er een glosje op zet PERFECTOS Een goeie doorzichtige lipgloss die lang blijft zitten is die van BOURJOIS. ik raad je aan eerst altijd labello of blistex te doen en dan Lipgloss glimt veel beter ... Veel sinaasappels eten is goed voor je huid en Peer... Bent Dagilia ;)

tha_lady
21-12-2002, 01:20
Origineel gepost door Bent Dagilia ÁLs je Mooie en volle lippen wilt om te zoenen, dan moet je na het tanden poetsen je lippen poetsen met je tandenborstel zo krijg je een mooie roze tint en mooi Vol... EN als je er een glosje op zet PERFECTOS Een goeie doorzichtige lipgloss die lang blijft zitten is die van BOURJOIS. ik raad je aan eerst altijd labello of blistex te doen en dan Lipgloss glimt veel beter ... Veel sinaasappels eten is goed voor je huid en Peer... Bent Dagilia ;) ja dt doe ik ook altijd of met een hand doek over je lippen laterZ :blauwkus:

ZiLaaL
21-12-2002, 01:21
Hahahahahaahah :lol: Ik heb al lekkere lippen van mezelf :blauwkus: :stout:

Oogappeltje
21-12-2002, 01:29
Ik heb ook gelijk een vraagje. Ik heb in mijn pubertijd heel veel last van puistjes in mijn gelaat gehad. Die zijn op een gegeven moment weg gegaan, toen mijn pubertijd voorbij was. Maar nu heb ik weer sinds zomer 2001 erge puistjes in mijn gezicht. Ik heb ook hele verwijde poriën, en heb zo een beetje al alles geprobeerd, maar nog niks tegen gekomen dat echt gewerkt heeft. Heb weleens gehoord dat je een kuur kunt krijgen van de huisarts, maar dat die kuur best wel gevaarlijk is voor als je bv zwanger bent ofzo en dat de huisarts die niet zo gauw uitschrijft. Als iemand weet hoe ik er vanaf kom, graag een reactie hierop geven. Alvast bedankt.... xxx Oogappeltje

BentDagilia
21-12-2002, 01:32
Ze zeggen dat de PIl goed is voor puistjes maar denk niet dat je zult gebruiken... je kan er dik van worden dus... Ik zelf heb er niet zoveel last van maar ik heb een zeep waarmee ik me gezicht was iedere ochtend het heet NEUTROGENA gewoon naar de drogisterij gaan... Bent Dagilia

AdamX
21-12-2002, 01:32
ik heb gehoord dat je van mastruberen puistjes krijgt,klopt dat?

SamiaGirl
21-12-2002, 01:33

Heb je maskers van dr. Hoog vogel geprobeert die schijnt ook te helpen verder heb ik van marokkanen gehoort dat ze olijfolie met citroen schil en nog iets ik weet niet meer maar daarvan een mengsel maken en dan op het gezicht smeren. Als ik op het 3de spul kom dan zeg ik het je :D

Pagina's : [1] 2 3 4