Bekijk originele versie : teen je zin trouwen
wat zou je doen als je van je ouders moet trowuen?
mijn beste vriendin heeft dat voor gehad, ze moest in marokko met haar neef trouwen, terwijl ze met'n andere neef wou trouwen
nu heb ik'n brief van haar ontvanghen
dat ze is gaan lopen van thuis en met die jongen is getrouwd :verdriet:
mijn beste vriendin zit in marokko :traan: en ik kan haar ni bereiken
Marrakchia_86
05-09-2004, 17:14
Mijn ouders zouden mij nooit tegen me zin in laten trouwen...
Integendeel ik moet mn studie afmaken, vaste werk en inkomen hebben voordat ze me het huis uit laten gaan, want dan weten ze zeker dat ik me red, omdat ik dan onafhankelijk ben.... in hun ogen.
:zwaai:
ze meost
haar vader heeft dat ook bij haar zussen gedaan
hij gaat ervan uit dat zijn dochters het beste verdienen, en de jongens die hij keist is het beste
maar mijn vriendin heef tvoor de liefde van haar leven gekozen, en nu is ze weg :traan1:
zo erg ik zou niet weten wat je moet doen ze neemt vast wel contacht op met je het komt vast goed heb gedult lieferd
ze heeft me'n brief gestuurd met alle uitleg
maar geen nummer of adres
:verdriet:
ze is mijn zusje :traan1:
Marrakchia_86
05-09-2004, 17:25
Probeer via 1 van har zussen of broers weer contact met haar op te zoeken.... of ga naar haar ouders en vraag haar adres of telefoonnummer.
Mazhar,
Wat erg voor je vriendin en jou.
Heb sbar en Incha allah komt alles goed.
:blauwkus:
haar zussen gaan haar niet helpen, want haar schoonbroers zijn de broers van de jongen met wie ze moest trouwen, en als ik naar haar oduers ga, dan weten ze dat ik ervan weet.
ze is weggelopen, remembe???????????????????????????
Glimlachje
05-09-2004, 17:28
Wie weet stuurt ze je nog een brief... Heb geduld, wat witje ook heeft gezegt...
Wat gebeurt is gebeurt :(
ik ga straks een vriend van mij bellen, naar't schijnt heef thij de nummer van haar man, ik hoop dat hij goed nieuws heeft voor mij
tatouzient
05-09-2004, 17:35
:verdriet:
inshaAllah komt alles goe...
lady_khadija
05-09-2004, 17:38
Origineel gepost door mazhar
wat zou je doen als je van je ouders moet trowuen?
mijn beste vriendin heeft dat voor gehad, ze moest in marokko met haar neef trouwen, terwijl ze met'n andere neef wou trouwen
nu heb ik'n brief van haar ontvanghen
dat ze is gaan lopen van thuis en met die jongen is getrouwd :verdriet:
mijn beste vriendin zit in marokko :traan: en ik kan haar ni bereiken
heb geduld meid... voor je het weet belt ze je weer....
het zou me ook niks verbazen als ik van mijn pa met shi neef uit maroc moest trouwen.... volgens hem is onze familie superieur......
Marrakchia_86
05-09-2004, 17:38
Wajooh wat een toestand...
Ewa Allah 3awnek om haar snel te vinden incha Allah!
insjallah
:zwaai: wat zouden jullie doen als jullie mijn vriendin waren
als ik zo'n strenge vader had, zou i kdenk' ik hetzelfde doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.