Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vaag?

soumayasister
20-12-2002, 23:58

er zijn hier vage mensen! mensen die beweren helemaal down te zijn, en die kapot zijn gemaakt door een bepaalt persoon. ik weet het niet of het een roddel is, maar er is duidelijk iemand een vies spelletje aan het spelen. soummie, is die kwaaie pier. zij heeft zogenaamd iemand kapot gemaakt, terwijl ik die persoon gewoon heel vrolijk zie rondhuppelen. maar ja, aan de andere kant moet ze er niks van aan trekken, maar ik ben haar zusje en ik zal voor haar op komen! :kwaad:

tha_lady
20-12-2002, 23:59
als je nou gewoon verteld wat er precies aan de hand is inplaats van alles hier te roepen kunnen mensen hier je misschien helpen!!! laterZ :blauwkus:

SaraZena
21-12-2002, 00:00
kun je dat misschien ook via PM uitvechten??????? :rolleyes:

Zina17
Origineel gepost door tha_lady als je nou gewoon verteled wat er precies aan de hand is inplaats van alles hier te roepen kunnen mensen hier je misschien helpen!!! laterZ :blauwkus: vind ik ook :rolleyes:

RaZer

Nou goed van je dat je je zus helpt.... :goedzo:

soumayasister
21-12-2002, 00:04
ik wil best het een en ander uitleggen, maar dat laat ik liever aan een ander over. ik vindt dat hij de gene is die ff het een en ander moet gaan uitleggen. ik wilde alleen duidelijk maken, dat ik het niet pik, dat mn zus hier van iets wordt beschuldigd wat niet waar is. en nogmaals het is mn zus, en ik kom voor haar op.

soumayasister
21-12-2002, 00:10
Origineel gepost door RaZer Nou goed van je dat je je zus helpt.... :goedzo: :D is mn big sister, maar ik kom altijd voor haar op! :D :o

xxTigerxx
21-12-2002, 01:31
Rotteappels zitten in iedere boom...begrijp een bepaalde leden echt niet..de manier van aandacht zoeken gaat af en toe wel eens tever.. begin al een hekel aan deze site te krijgen.... Succes met je zus meid..!

soumayasister
21-12-2002, 01:36
Origineel gepost door xxTigerxx Rotteappels zitten in iedere boom...begrijp een bepaalde leden echt niet..de manier van aandacht zoeken gaat af en toe wel eens tever.. begin al een hekel aan deze site te krijgen.... Succes met je zus meid..! dank je wel! bro! en alles komt goed! :D :zwaai:

xxTigerxx
21-12-2002, 01:46
Origineel gepost door soumayasister dank je wel! bro! en alles komt goed! :D :zwaai: graag gedaan meid..