Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoonmoeders!!!!!!

laila00
05-09-2004, 17:00

salaam oe alaikom wr wb wat ik me echt afvraag is hoe is de relatie met je schoonmoeder. is ze lief? is ze een heks? is ze een bemoeial? behandelt ze jou als een dochter of ziet ze jou als "de bitch die mijn zoon inpikte" en als de relatie niet zo best is hoe ga je daar dan mee om? ik neem aan dat het dan ook niet leuk is voor je man... zelf heb ik alhamdoelilah een geweldige schoonmoeder ze is hartstikke lief en behandelt me echt als haar eigen dochter ze is is gewoon masha Allah.... Alhamdoelilah! mohiem laat weten hoe die van jou is.... oja en schoonzussen ook.... salaampjes :zwaai:

loubiaaa
05-09-2004, 17:23
ben nog nie getrouwd...maar hoop egt op een goeie schoonmoeder insha'allah..(ben zelf ook nie moeilijk hoor :D) ma3a salama

HoneyBee
06-09-2004, 10:47
Ben heel erg blij met m'n schoonmoeder. Ze komt dan ook heel vaak bij ons vanuit marokko, mistens 5 maander per jaar met een visum. Heerlijk is dat hoor! Ze doet werkelijk alles voor me.

soulfa
06-09-2004, 10:47
Mijn schoonmoeder is ook een schat, zij is nog liever voor mij dan voor haar eigen dochters. Beter had ik het niet kunnen treffen, en dan mag ik mijn schoonvader ook niet vergeten. Dat is ook een schat.

Liloesh
06-09-2004, 13:18

Origineel gepost door loubiaaa ben nog nie getrouwd...maar hoop egt op een goeie schoonmoeder insha'allah..(ben zelf ook nie moeilijk hoor :D) ma3a salama Ik heb net dezelfde theorie :D

babyvanbelisma
06-09-2004, 15:39
Ik heb een goede schoonmoeder, hamdulilah... Maar ze vraagt veel aandacht van haar familie en schoondochters en vooral veel tijd, die ik niet altijd heb, omdat ik ook werk. Soms, als ze wil dat ik kom, en ik heb al andere afspraken, dan begrijpt ze dat niet en wordt ze boos. Maar ja, verder is het echt een :Iluvu: Mijn schoonzussen zijn echt mash'allah geweldig!!

boug85
08-09-2004, 16:06
Mijn schoonmoeder is een schat, mijn tweede moeder, mijn beste vriendin...

babybruidje
08-09-2004, 17:07
Alhemdoelilah heb ik een lieve schoonmoeder

najat20
09-09-2004, 21:33
ik heb ook een schat van een schoonmoederze is echt helemaal top een schat van een mens