Bekijk originele versie : Ik heb Mijn...
BentDagilia
20-12-2002, 23:55
Diepste geheimen aan een jongen vertelt die ik amper 3 maanden ken... terwijl ik het nooit heb verteld aan een paar goeie vrienden van mij die ik 4 jaar ken... Het is gewoon dat ik deze jongen vertrouw... Ik had er een goed gevoel bij. Wie heeft dat ook dat je gewoon je diepste geheimen aan iemand vertelt die je amper kent en die je niet vertelt aan mensen die je echt lang kent....
Bent Dagilia :rolleyes:
tha_lady
20-12-2002, 23:56
ikke maar dat komt denk ik gewoon omdat die gene dan niet weet hoe je in elkaar zit en dan ook niet denk van dat past niet bij jou en zo!!
laterZ :blauwkus:
Je kan me toch al wel wat langer dan 3 maanden :kwaad:
serieus...
Nee ik zou dat niet zo snel doen... Of het moet echt heel goed klikken.
SAMMYGIRL
20-12-2002, 23:57
Origineel gepost door tha_lady
ikke maar dat komt denk ik gewoon omdat die gene dan niet weet hoe je in elkaar zit en dan ook niet denk van dat past niet bij jou en zo!!
i agree :D
SweetRose
21-12-2002, 00:01
ik kan echt alles aan Mr_amir en Fatimab vertellen...:goedzo:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Diepste geheimen aan een jongen vertelt die ik amper 3 maanden ken... terwijl ik het nooit heb verteld aan een paar goeie vrienden van mij die ik 4 jaar ken... Het is gewoon dat ik deze jongen vertrouw... Ik had er een goed gevoel bij. Wie heeft dat ook dat je gewoon je diepste geheimen aan iemand vertelt die je amper kent en die je niet vertelt aan mensen die je echt lang kent....
Bent Dagilia :rolleyes:
Wat ik hierop wil zeggen is het volgende,
Soms is het gewoon prettiger om iets kwijt te kunnen aan een vreemde.Omdat hij of zij geen oordeel klaar heeft maar alleen kan luisteren. en dat is eigenlijk wat we willen wanneer we iets vertellen. Tenminste zo denk ik erover.
Want ik ben sportinstructeur en mensen die ik nauwelijks ken vertellen mij hun diepste geheimen. maar mijn taak is dan om alleen te luisteren naar ze en niet vertellen hoe ze moeten handelen. Het is gewoon een bekend verschijnsel niets verkeerd mee hoor.
m3aa salama
kenitra genootschap
BentDagilia
21-12-2002, 00:09
Het was een gevoel dat zei vertel het maar je kan hem vertrouwen en ik ben blij dat ik het hem verteld hebt het is een soort opluchting voor me ... En zin in midar ken je ze allebei persoonlijk'???
Bent Dagilia
BentDagilia
21-12-2002, 00:10
Ik ken deze persoon persoonlijk en heb hem ongeveer 4 keer gezien...
Bent Dagilia
tha_lady
21-12-2002, 00:12
wajoow jij vertrouwd mensen echt snel maar daar moet je echt mee uitkijken!! sommige mensen weten niet hoe ze daar mee om moeten gaan!!
Origineel gepost door zin 'n midar
ik kan echt alles aan Mr_amir en Fatimab vertellen...:goedzo:
So can i .....:goedzo:
Het gevoel dat je hebt is nou een maal sterker dan wat je bouwt in je vriendenkring ...het is net als liefde op het eerste... :D
Nounousa
21-12-2002, 00:15
vertrouw niemand, dat kost allemaal veel meer tijd..
vind IK dan..
BentDagilia
21-12-2002, 00:16
Ja ik vertrouw mensen inderdaad snel heb daar ook nare eravringen mee... Maar het voelt wel goed... ik bedoel het is niet zo dat ik alles aan de eertse de beste gast vertel... 3 mensen die ik persoonlijk ken weten dit geheim 3 Mensen !!!! Niks dus en hij heeft me belooft en gezworde dat hij niks zal zegge en ik geloof hem...
Bent Dagilia
SweetRose
21-12-2002, 00:16
Origineel gepost door Mr_Amir
So can i .....:goedzo:
Het gevoel dat je hebt is nou een maal sterker dan wat je bouwt in je vriendenkring ...het is net als liefde op het eerste... :D
Zoooo lief...Soort zoekt soort hé :engel: hihi :zwaai:
BentDagilia
21-12-2002, 00:23
Romance in the Air :D
Bent Dagilia
Origineel gepost door zin 'n midar
Zoooo lief...Soort zoekt soort hé :engel: hihi :zwaai:
;)..
alleen is er een verschil ...we hebben allebei niet naar 'het' soort gezocht ...en toch zitten ze soms nie zo ver van ons vandaan .. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.