Bekijk originele versie : De dood van je moeder verandert je hele leven.
Secret_girl
05-09-2004, 16:49
Kort voor dat mijn moeder is overleden begon ik de hijab te dragen. En kleede ik me zo goed mogelijk. Mij moeder was 2 weken lang onbewust, ze lag in het ziekenhuis, en ik mocht haar niet opzoeken want ik was ziek. Toen ik beter werd ben ik gelijk met de eerste trein naar Leiden gegaan, want daar lag ze namelijk (in het ziekenhuis.) Ik herkende me moeder niet meer, ze was helemaal opgeblazen en hapte naar adem.
Ik viel op de grond van de schrik en begon te huilen. Smeekte allah me moeder te genezen van haar ziekte (kanker) Ik liep naar me moeder en pakte haar bij der hand en riep haar, maar ze keek niet haar ogen bleven dicht. Ik ging bij haar liggen en vroeg haar om haar ogen te openen maar dat deed ze niet. Toen kwamen de zusters en vroegen mij of ik naar huis wilde zodat mij moeder kon rusten. Ik vroeg mijn moeder of ze me wilde vergeven voor alles wat ik haar heb aangedaan, maar ik kreeg er geen antwoord op. Toen ging ik naar huis, toen ik eenmaal thuis was ging de telefoon over. Het waren de zusters van het ziekenhuis en vertelde dat mijn moeder aan het overlijden was. Ik mocht niet mee, ik ging gelijk bidden en smeekte allah me moeder haar daden te vergeven.
Me hele leven was op ze kop gegooid, ik wist niet meer wat houden van was. Ik wist niet meer wie ik was ik wist niets. Het enige wat ik wist was dat mijn moeder me had verlaten.
Mijn vader is nu hertrouwd, maar het is nu allemaal veel erger. Altijd maakt ze ruzie met ons en scheld ons uit.
:( :( :(
Allahjisahel 3liek hbieba
:traan1:
L7hobi_zina
05-09-2004, 16:51
Moge Allah haar inshallah bij haar hebben en goed voor haar zorgen.. Ik hoop dat alles goed komt tussen jou en je stiefmoeder.. want ik weet dat het erg is als je vader is hertrouwd. Maar wens je veel sterkte inshallah..
Marrakchia_86
05-09-2004, 16:52
Origineel gepost door mazhar
Allahjisahel 3liek hbieba
:traan1:
Amien!!!
MOge Allah (swt) je bijstaan incha Allah!!!
ik vind het heel naar voor je, inna lillahi wa inna lillahi raji3oen, Dat Allah jouw en je familie geduld mag schenken tijdens deze moeijlijke periode. En insjAllah zullen jullie elkaar weerzien op'n betere plaats en in betere omstandigheden. O Alah, bewaarder van onze harten, verlicht de zwaarte op hun gemoed en verlicht de pijn die ze nu voelen.
Ik kan niet zeggen dat ik weet wat je ervaart of dat ik je pijn kan voelen, want dat kan ik niet. Ik kan je enkel mijn medeleven betuigen
Secret_girl
05-09-2004, 16:53
Dank jullie wel!!
Glimlachje
05-09-2004, 16:59
Heb veeel sbar meid :verdriet:
essytazia
05-09-2004, 17:02
heey meid ,ik herken jou helemaal. mijn moeder is ook overleden aan kanker en mn vader is ook hertrouwd we hadden/hebben daar erg veel moeite mee en af en toe gaat het ook niet super ,maar ooit komt het goed inshallah
DaNGeRouZLy
05-09-2004, 17:08
inna lillahi wa inna lillahi rajioen
Moge Allah haar zonden vergeven en het Paradijs als haar verblijfplaats laten zijn en Moge Allah jou en je evt. broertjes en zusjes bijstaan en Sabr geven Amien
xXx Amina
ik krijg tranen in me ogen het komt allemaal goed lieferd insallah.
Origineel gepost door Secret_girl
Kort voor dat mijn moeder is overleden begon ik de hijab te dragen. En kleede ik me zo goed mogelijk. Mij moeder was 2 weken lang onbewust, ze lag in het ziekenhuis, en ik mocht haar niet opzoeken want ik was ziek. Toen ik beter werd ben ik gelijk met de eerste trein naar Leiden gegaan, want daar lag ze namelijk (in het ziekenhuis.) Ik herkende me moeder niet meer, ze was helemaal opgeblazen en hapte naar adem.
Ik viel op de grond van de schrik en begon te huilen. Smeekte allah me moeder te genezen van haar ziekte (kanker) Ik liep naar me moeder en pakte haar bij der hand en riep haar, maar ze keek niet haar ogen bleven dicht. Ik ging bij haar liggen en vroeg haar om haar ogen te openen maar dat deed ze niet. Toen kwamen de zusters en vroegen mij of ik naar huis wilde zodat mij moeder kon rusten. Ik vroeg mijn moeder of ze me wilde vergeven voor alles wat ik haar heb aangedaan, maar ik kreeg er geen antwoord op. Toen ging ik naar huis, toen ik eenmaal thuis was ging de telefoon over. Het waren de zusters van het ziekenhuis en vertelde dat mijn moeder aan het overlijden was. Ik mocht niet mee, ik ging gelijk bidden en smeekte allah me moeder haar daden te vergeven.
Me hele leven was op ze kop gegooid, ik wist niet meer wat houden van was. Ik wist niet meer wie ik was ik wist niets. Het enige wat ik wist was dat mijn moeder me had verlaten.
Mijn vader is nu hertrouwd, maar het is nu allemaal veel erger. Altijd maakt ze ruzie met ons en scheld ons uit.
:( :( :(
Salaam ou 3alaikoum lieverd,
Ten eerste wens ik je heel veel sbar en sterkte toe. :blauwkus:
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt, maar weet dat de aarde 1 grote test voor de mensen is. Uiteindelijk sterven we allemaal.
Heb veel sbar met je stiefmoeder, ook al maakt ze ruzie met jullie.
Je kan me altijd mailen als je wil praten.
Salaam ou 3alaikoum :blauwkus:
tatouzient
05-09-2004, 17:38
ina lillahie wa ina lillahie radjioen...
Allahie rahma je ma...
lady_khadija
05-09-2004, 17:47
ik wens je heel veel sterkte en sabr toe..
Moge Allah (swt) jouw moeder een pekje in het paradijs schenken..
en heb geduld met je stiefmoeder... inshallah komt alles goed....
Secret_girl
05-09-2004, 17:48
Heel erg bedankt allemaal voor jullie medeleven.
missy898
05-09-2004, 18:46
Ina Lilahi Wa Ina Illahie Rajioen ..
Wat erg meid ik heb hier tranen in mijn ogen .. :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.