Bekijk originele versie : Stackers met Ephedra......?
Hallo,
Ik wil graag stackers 4 met Ephedra uit proberen...
Ik wil met meer energie afvallen...
Hoop dat iemand me kan helpen met waar ik ze kan krijgen...
In ieder geval bedankt...
Groetjes,
p.s. Zeg me niet hoe slecht ze zijn want dik zijn is ook slecht...
En ik weet wel hoe ik er mee moet omgaan,,,dank je....
Cabalero
17-11-2010, 00:31
Klopt dik zijn is slecht maar beter en beter en nogmaals uit de bodem van me hart!! Gebruik geen stackers en al helemaal geen 4 dit wordt meestal gebruikt door professionele sporters en is eigenlijk illigaal in verkoop soms! Je kan het wel op internet vinden maar ik weet niet of dat juist is! Me vriendin gebruikte stackers 2 wat kreeg ze erdoor duizeling, bloedingen ( vaginaal ) en ze kotste als een gek en het helpt je niet eens zoveel af te vallen terwijl je er helemaal hyper van wordt meid je tast je gezondheid aan want al zou je ermee afvallen weet dan dat je lichaam door die pillen helemaal naar de klote is! Ik hoop dat je een beter en gezonder manier vindt lieverd want ik gun iedereen t allerbeste maar dit moest ik kwijt
Klopt dik zijn is slecht maar beter en beter en nogmaals uit de bodem van me hart!! Gebruik geen stackers en al helemaal geen 4 dit wordt meestal gebruikt door professionele sporters en is eigenlijk illigaal in verkoop soms! Je kan het wel op internet vinden maar ik weet niet of dat juist is! Me vriendin gebruikte stackers 2 wat kreeg ze erdoor duizeling, bloedingen ( vaginaal ) en ze kotste als een gek en het helpt je niet eens zoveel af te vallen terwijl je er helemaal hyper van wordt meid je tast je gezondheid aan want al zou je ermee afvallen weet dan dat je lichaam door die pillen helemaal naar de klote is! Ik hoop dat je een beter en gezonder manier vindt lieverd want ik gun iedereen t allerbeste maar dit moest ik kwijt
Dank je wel voor de informatie...Als ik ze voor het eerst zou gebruiken en dan gelijk bijwerkingen dan zou ik gelijk mee stoppen...Wat je vriendin is overkomen is verschrikkelijk...
ikke1988
17-11-2010, 00:41
Ik gebruik zelf stacker 4 zonder elphadra en die is ook wel goed, ik ben 1 kilo afgevallen in een week.
supermodel
17-11-2010, 00:42
:eek: stop!! Ik weet dat ik niet iets slechts moet zeggen over die pillen maar ik zou het afraden meid ook ik had last van zware buikkrampen en bloedingen en me haar viel uit! Ik ben naar de dokter geweest en vertelde dat ik ze gebruikte ze kon me wel wurgen dus doe het niet! Succes! Ps: heb ze van een klant gehad nooit zelf gekocht want sommige zijn inderdaad illigaal
xMarociia
16-12-2010, 19:07
1 kilo in een week is opzicht niet zo heeel veel, met een gezond dieet zou je zelfs iets meer kunnen kwijt raken..
pillen zijn gewoon afraders..
Marocaine_
17-12-2010, 00:25
Je wilt niks slechts horen, maar dat is gewoon omdat je de waarheid niet aan kunt. Die dingen zijn niet voor niks illegaal. De bijwerkingen kunnen echt heftig zijn. Waarom afvallen met behulp van chemische troep? D.m.v. gezond eten en veel bewegen gaat dit prima hoor. Sorry, maar ik vind het een beetje zwak als je wil afvallen d.m.v. afslankpillen. Doe het gewoon op een gezonde manier... want wil je nou afvallen om je gezondheid of om er mooier op te worden? Ik neem aan het eerste.. en dan zijn stackers niet bepaald de oplossing =)
Streefgewicht
17-12-2010, 15:09
Hallo,
Ik wil graag stackers 4 met Ephedra uit proberen...
Ik wil met meer energie afvallen...
Hoop dat iemand me kan helpen met waar ik ze kan krijgen...
In ieder geval bedankt...
Groetjes,
p.s. Zeg me niet hoe slecht ze zijn want dik zijn is ook slecht...
En ik weet wel hoe ik er mee moet omgaan,,,dank je....
Ik wil ook stackers met ephedra. Ik kon ze altijd via een jongen krijgen via deze site, maar hij verkoopt ze niet meer. Nu heb ik al sinds de zomervakantie niets meer gebruikt en ik merk dat ik ze echt begin te missen. Ze gaven mij echt een energieboots voor het sporten.
Dus als iemand een adresje voor me heeft? Graag!
ps) Niet die neppe zooi die nu ook in de omloop zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.