Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwjaar!!

Samiratoen
20-12-2002, 23:12

Het is weer bijna zover... 2003 !!! :D:D Wat zijn jullie plannetjes?!?! Ik ga denk ik naar buiten.. iedereen groeten enzo.. en dan wat vuurwerk afpikken van die kleintjes..:stout: Wollah.. k heb nu al zin. Alleen, om 00.00 precies.. komt mijn moeder naar ons toe.. en vraagt ze ons 1 voor 1.. wat zijn jullie goede voornemens.. Ik weet niet wat ik dit jaar moet zeggen!! Ik weet alleen dat ik van plan ben nog gekker te doen.. maar dat zal mammie geen goed plan vinden :rolleyes: en wat gaan jullie doen.. hebben jullie nog leuke ideetjes en voornemens ?! :bril: Let me hear it :hihi: xxjes

Onslaught
20-12-2002, 23:16
ja zal best doei:D

-xxx-Rachida
20-12-2002, 23:19
ik ben dan in dromenland;)

Dida
20-12-2002, 23:20
Origineel gepost door -xxx-Rachida ik ben dan in dromenland;) daaar geloof ik niks van ! jij bent dan gewoon om die tijd achter je pc zoals altijd :D

Samiratoen
20-12-2002, 23:21

Origineel gepost door Onslaught ja zal best doei:D ik had niet tegen jou... :lekkerpuh: ..soo..talk to my finger.. :vingers: :vingers:.... hahaha...:haha: .. geintje hoor.. Love ya!!

-xxx-Rachida
20-12-2002, 23:21
Heyyyyyyyyyy liefie *kus* Niet waar!!! Nou ja.....misschien wel ja:p.....als jij er ook bent;)

Dida
20-12-2002, 23:23
*kus* *kus* teruG ! WEL waar! ik ben er denk ik wel hoor.................:D gesseliG hoor..:)

-xxx-Rachida
20-12-2002, 23:24
okeeeeeeee.......dan wel:D R&R............leuk he?:D

Dida
20-12-2002, 23:26
oh Cool R&R :bril: he wij gaan elkaar geen GelukkiG nieuwjaar wensen he..daar doen wij niet aan he..:P

-xxx-Rachida
20-12-2002, 23:27
neeeeeeeeeeeeeee.....wij wensen iedereen gelukkig schlachtfeeeeeeest......met be3esch en al:p

Dida
20-12-2002, 23:29
yeahhhhhhhhhhhhhhhh..das beter..slachtfeessssssst yes..nieuwe kleren kopen..hehe :D echt een Marokkaan weer denk je zeker..

BENTGHATAR
20-12-2002, 23:37
hmmmmm wat ik ga doen effe denken.......................... Ik ga maar weer voor de raam staan en naar al dat vuurwerk kijken en mezelf gelukkig niuewjaar wensen........:tranen:

tha_lady
21-12-2002, 00:01
ik ga misschien naar scheveningen en goede voornemens ?? daar hou ik me toch niet aan :rolleyes: laterZ :blauwkus:

tatouzient
21-12-2002, 00:06
wa me echt is opgevallen is da veel mgarba zich echt bezig houden mt nieuwjaar... wa de plannen zijn, waar iedereen wel ni heen gaat of gaat doen, ect... hier houdt iedereen rekening mee... maarree weten jullie ook wanneer het islamitische nieuwjaar is? vieren jullie dit ook? er was hier eens een topic geopend of de mgarba verkaast zijn en kzou zeggen... jaaaa... :( bisous xxx

Samiratoen
21-12-2002, 00:15

mensen.. het is maar een nieuwjaar. ik bedoel.. het gaat hier niet om iets dat vanwege een geloof of ritueel word gevierd. het is gewoon een nieuwjaar. En met leuke dingen bedoel ik niet perse Discotheek ofzo. Je kan toch met nieuwjaar ook op familiebezoek gaan.. en vuurwerk afsteken.. en oliebollen bakken.. als je ze lekker vind :stout: Dit heeft niets met geloofsovertuiging te maken. En wie heeft gezegd dat het vieren van nieuwjaar haram is..?! Never heard of something like that...:rolleyes: