Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Webcam doet het niet in msn.

Pagina's : [1] 2

Samiie88
14-11-2010, 21:55

Salam 3alikoem, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een laptop met ingebouwde webcam, maar als ik videogesprek wil voeren in msn (2009) geeftie een webcam met kruisje aan. Ik heb gekeken of audio en video instellingen goed staan. En heb ook nog even gegoogled of er meerdere mensen last van hebben en dat is. Maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden. Kan iemand mij helpen? Webcam doet het verder gewoon alleen in msn niet:confused:

BaasbovenBaas
15-11-2010, 00:04
Heb je wel de drivers geinstalleerd? ik raad je aan om online bij de website van je merk te kijken of daar geupdate drivers staan. bijv. www.trust.nl. Eerst drivers installeren en dan pas webcam aansluiten. Zorg dat er een webcam geselecteerd staat bij msn messenger. Extra>>audio en video instellen >> volgende drukken, je moet nu je eigen zien op het schermpje zoniet kijk of er een webcam geselecteerd staat in dat zelfde scherm. Als dat niet werkt dan kun je eventueel msn messenger de-installeren en opnieuw installeren.

Samiie88
15-11-2010, 01:44
Heb je wel de drivers geinstalleerd? ik raad je aan om online bij de website van je merk te kijken of daar geupdate drivers staan. bijv. www.trust.nl. Eerst drivers installeren en dan pas webcam aansluiten. Zorg dat er een webcam geselecteerd staat bij msn messenger. Extra>>audio en video instellen >> volgende drukken, je moet nu je eigen zien op het schermpje zoniet kijk of er een webcam geselecteerd staat in dat zelfde scherm. Als dat niet werkt dan kun je eventueel msn messenger de-installeren en opnieuw installeren. Jaa als ik op audio en video klik dan zie ik mezelf wel inderdaad. Voorheen deed hij het wel gewoon alleen nu niet.

BaasbovenBaas
15-11-2010, 14:42
msn opnieuw installeren

Samiie88
16-11-2010, 00:00

msn opnieuw installeren Heb ik gedaan, maar dan doet hij het nog steeds niet. Ik heb net ff de nieuwe msn gedownload die van 2011 stond er. Daar deedtie het wel in. Maar dat is een beetje een rare msn dus heb ik hem weer verwijderd. Volgens mij ligt het echt aan msn.

BaasbovenBaas
16-11-2010, 01:20
Dan ligt het aan je msn versie ja, ik zou zegge probeer 1 van de eerdere versies. Heb ik gedaan, maar dan doet hij het nog steeds niet. Ik heb net ff de nieuwe msn gedownload die van 2011 stond er. Daar deedtie het wel in. Maar dat is een beetje een rare msn dus heb ik hem weer verwijderd. Volgens mij ligt het echt aan msn.

Samiie88
16-11-2010, 23:33
Dan ligt het aan je msn versie ja, ik zou zegge probeer 1 van de eerdere versies. Ja dat is nou het probleem die kun je nergens meer downloaden :confused:

BaasbovenBaas
16-11-2010, 23:41
Oh ja? dan zweet je niet genoeg :D. Heb het binnen 10 seconden gevonden: http://www.weird-maker.nl/Msn_Downloaden/ Ja dat is nou het probleem die kun je nergens meer downloaden :confused:

Samiie88
17-11-2010, 01:04
Oh ja? dan zweet je niet genoeg :D. Heb het binnen 10 seconden gevonden: http://www.weird-maker.nl/Msn_Downloaden/ hahah ik heb op elke site geklikt die ik in google te zien kreeg en allemaal waren ze verlopen dus kon ik ze niet downloaden. Maar thanks :o ps: the sky is the limit, mooi liedje he :p

BaasbovenBaas
17-11-2010, 01:51
Ja mooi liedje, maar heb het niet daarvan hoor hihi:D hahah ik heb op elke site geklikt die ik in google te zien kreeg en allemaal waren ze verlopen dus kon ik ze niet downloaden. Maar thanks :o ps: the sky is the limit, mooi liedje he :p

Samiie88
17-11-2010, 02:21
Ja mooi liedje, maar heb het niet daarvan hoor hihi:D haha oke oke, the sky has no limits zeggen ze he :p

BaasbovenBaas
17-11-2010, 03:35
:hadj:ja indd. zeggen ZE, maar ik heb nix met ZE te schaften, ik ben ik haha:D haha oke oke, the sky has no limits zeggen ze he :p

Marvel
17-11-2010, 17:10
Vraagje; Ik heb een ingebouwde webcam op mijn laptop, maar op msn doet het ding best vaag. Hij moet perse 2 webcams hebben om te kunnen cammen. Dus ik kan niet alleen mijn webcam gebruiken of die gewoon van iemand anders ... Het is een heel irritant probleem!

Samiie88
17-11-2010, 23:41
Vraagje; Ik heb een ingebouwde webcam op mijn laptop, maar op msn doet het ding best vaag. Hij moet perse 2 webcams hebben om te kunnen cammen. Dus ik kan niet alleen mijn webcam gebruiken of die gewoon van iemand anders ... Het is een heel irritant probleem! Dat klopt inderdaad, volgens mij kan het gewoon niet.

Marvel
18-11-2010, 11:05

Dat klopt inderdaad, volgens mij kan het gewoon niet. Vroeger kon het gewoon wel hoor?

Pagina's : [1] 2