Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mango Outlet!!!!

Moedertje2
14-11-2010, 19:37

Hallo, Heeft er iemand ervaring met mango-outlet. Wie heeft er ooit wat van besteld? En krijg je gewoon je geld terug als je het terug stuurt? dit is de website: http://www.mangooutlet.com Ik zou graag wat willen bestellen, maar wil eerst zeker weten dat je geen weken hoeft te wachten op je bestelling enzo.... alvast bedankt ladys!

Madame_Louisa
14-11-2010, 19:40
1- Exchanges and/or returns Once you have received your order, you have seven (7) days to exchange and/or return the article. Exchanges and returns can only be made by post to: MANGO-On Line, S.A. C/Matadors Esq. Torrent de Can Paya P.I. Pla de Can Coll 08110 Montcada i Reixac Barcelona (EspaƱa). - Returns will not be accepted in physical MNG/MANGO stores or physical MNG/MANGO Outlets.

Madame_Louisa
14-11-2010, 19:41
- Delivery times Orders will be delivered within two (2) to seven (7) working days. This deadline may be delayed in countries with customs administration.

Moedertje2
14-11-2010, 19:45
schat , dat heb ik allemaal wel gelezen..... ik vraag dit omdat ik bij bonprix een keer 2 jurkjes besteld. Dit kreeg ik weken later pas thuis. Wat bleek. Ik kreeg maar 1 jurk. De andere jurk bleek 3 weken later niet meer leverbaar te zijn! En op hun site staat ook van alles over levertijden etc. En weken later pas weer me geld.....bij H&M is dat bijvoorbeeld niet. Daar bestel ik vaak zonder problemen. Snap je .......

Madame_Louisa
14-11-2010, 19:48

Hallo, Heeft er iemand ervaring met mango-outlet. Wie heeft er ooit wat van besteld? En krijg je gewoon je geld terug als je het terug stuurt? dit is de website: http://www.mangooutlet.com Ik zou graag wat willen bestellen, maar wil eerst zeker weten dat je geen weken hoeft te wachten op je bestelling enzo.... alvast bedankt ladys! schat , dat heb ik allemaal wel gelezen..... ik vraag dit omdat ik bij bonprix een keer 2 jurkjes besteld. Dit kreeg ik weken later pas thuis. Wat bleek. Ik kreeg maar 1 jurk. De andere jurk bleek 3 weken later niet meer leverbaar te zijn! En op hun site staat ook van alles over levertijden etc. En weken later pas weer me geld.....bij H&M is dat bijvoorbeeld niet. Daar bestel ik vaak zonder problemen. Snap je ....... Zie dikgedrukte, nav daarvan heb ik het even voor je opgezocht. Iig succes , heb er zelf nooit van besteld.

Moedertje2
14-11-2010, 19:48
up up , heeft er niemand hier wat van besteld?

Moedertje2
14-11-2010, 19:50
ik begrijp wat je bedoelt. Toch bedankt madame louissa! Wist je al eerder van deze site of zie jij die nu ook voor het eerst?

Madame_Louisa
14-11-2010, 19:52
ik begrijp wat je bedoelt. Toch bedankt madame louissa! Wist je al eerder van deze site of zie jij die nu ook voor het eerst? Graag gedaan hoor;) Ik zie hem voor het eerst, dus bedankt ! :gniffel: Ik denk dat ik er niet zo snel van zal bestellen omdat retourneren weer helemaal naar spanje moet

Moedertje2
14-11-2010, 19:56
Graag gedaan hoor;) Ik zie hem voor het eerst, dus bedankt ! :gniffel: Ik denk dat ik er niet zo snel van zal bestellen omdat retourneren weer helemaal naar spanje moet ja precies, daarom twijfel ik ook zo erg! Maar even iets anders....... Mijn zoontje heet ook Adam! Maar hij wordt bijna 3 !

Peyton
14-11-2010, 20:00
Het irritantne aan de mango online shop vind ik dat je met creditcard moet betalen. Dit geldt denk ik ook voor de Mango outlet.. Ik heb geen creditcard dus houdt het snel op :(

Moedertje2
14-11-2010, 20:36
owww dan houdt het voor mij ook meteen op! wat een teleurstelling zeg! nou ja......dan niet he!

dolfijn1977
14-11-2010, 20:39
Echt rare kledign verkoopt Mango, is dat niet markt kleding ??

Papasskindje1
14-11-2010, 20:47

ik heb besteld op de normale mango en heb het terug gebracht in de mango winkel zelf, je hoeft het niet op te sturen gwn afgeven in de winkel met de bon en je krijgt een bewijs en krijgt je geld weer terug gestort...en ik heb ook geen creditcard betaal gwn met me paypal rekening maar by de mango outlet heb je wel echt CC nodig.