Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pijn ???

Hamed_24
05-09-2004, 13:02

Elk ochtend word ik wakker door een pijn in mijn boven buik zodra ik stap uit mijn bed eventjes lopen de pijn a gaat over . ik ben ook vaak naar huisarts geweest hij zegt dat het ligt aan mijn mag verschillende mag tabletten gekregen dat helpt echt niet ik heb nooit probleem met mij mag ik kan zonder probleem van alle gerechten eten maar mijn huisarts blijft nog steeds zeggen dat het bij mijn mag ligt. heeft iemand ervaring met zo een ochtend buik pijn . ??? benieuwd naar jullie reactie.

lMlaestro
05-09-2004, 15:13
Salam Hamed, Ik wou je hierbij over mijn ervaring vertellen. Ik had een paar weken terug namelijk dezelfde klachten als jij. Ik kreeg elke nacht, soms ook wanneer ik at, stekende pijn in mn maag (net onder de borst). Het gebeurde net tijdens het einde van mn vakantie in Spanje. Het rare was dat ik zelfs 2x in de nacht naar de nachtdokter geweest maar die wouden me steeds niet helpen omdat het niet "levensbedreigend" was. In het begin had ik er ook nog last van diarree bij. Maar na 2,5 week toen het echt niet meer ging en ik 7 kilo was afgevallen ging ik helemaal flippen dat ze me moesten en zouden helpen. En toen kreeg ik voor 3 dagen sterke tabletten, en daarna nog voor 2 weken van m'n huisarts. Dat medicijn heet Pantozol 40. En nu is het gelukkig over.. (De pijn die je krijgt blijkt te komen doordat je slijmvlies op een plek beschadigd is door een infectie/zweer waardoor je maagzuur tegen dat pleje loopt te branden ofzo). Ik hoop dat het over zal gaan anders zou ik echt weer naar de dokter toe gaan.. Groetjes Charif

sweety21
06-09-2004, 13:55
ik heb ook buikpijn gehad . ik was een week in marokko veel buiten gegeten. en na een week voelde ik pijn in mijn buik . ik heb toen ik in nederland was nog 6 week last van gehad. ik bleek dus voedselvergiftiging te hebben opgelopen. van restaurants daar...

missy_magrebia
07-09-2004, 17:01
Origineel gepost door hatim1981 Daarom moet je in Marokko nooit eten. Hahahah nee hoor grapje. Nee echt sirieus, sommige restaurants zijn daar levensgevaarlijk.\ je kan beter onder een auto gaan liggen. Maar aan de andere kant. Het kan je overal gebeuren. (sorry voor het stomme grapje tussendoor) Beslama Aleikom :hihi:

gizlane1988
07-09-2004, 17:46

salaam oualeikoum HAMED_24 ik heb daar ook soms last van en de dohter heeft mij verteld dat ik daar een dieet voor moet volgen. stuur me maar een mail voor meer info p.s het doet echt heel veel pijn ma3asalama

sweety21
07-09-2004, 23:42
Origineel gepost door hatim1981 Daarom moet je in Marokko nooit eten. Hahahah nee hoor grapje. Nee echt sirieus, sommige restaurants zijn daar levensgevaarlijk.\ je kan beter onder een auto gaan liggen. Maar aan de andere kant. Het kan je overal gebeuren. (sorry voor het stomme grapje tussendoor) Beslama Aleikom ja maar daar is het wel heel erg alles wordt geserveerd met bacterien!

tazaghiniagirl
09-09-2004, 15:38
Origineel gepost door hatim1981 Daarom moet je in Marokko nooit eten. Hahahah nee hoor grapje. Nee echt sirieus, sommige restaurants zijn daar levensgevaarlijk.\ je kan beter onder een auto gaan liggen. Maar aan de andere kant. Het kan je overal gebeuren. (sorry voor het stomme grapje tussendoor) Beslama Aleikom geeft niets joh... :D ... :D ...