Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe haal je ondertitel weg bij liedjes

NADORIAA11
14-11-2010, 17:38

hallo,, wie weet hoe ik bij liedjes de artiestennaam of de naam van een website kan verwijderen. bijv als ik hier een liedje heb gedownload van marokko.nl en ik speel het af dan zie ik naast de titel van het liedje ook vaak de naam van diegene die het liedje heeft geplaatst dat wil ik weghalen is dat mogelijk?? groetjess

Zitoen00
14-11-2010, 18:52
paint gebruiken :D

NADORIAA11
14-11-2010, 23:12
aan je avatar te zien heb jij die programma paint dringend harder nodig als dat ik hem nodig heb voor mijn liedjes :D

ILI_Amazigh
14-11-2010, 23:16
hallo,, wie weet hoe ik bij liedjes de artiestennaam of de naam van een website kan verwijderen. bijv als ik hier een liedje heb gedownload van marokko.nl en ik speel het af dan zie ik naast de titel van het liedje ook vaak de naam van diegene die het liedje heeft geplaatst dat wil ik weghalen is dat mogelijk?? groetjess Ik dacht rechts klikken op het muziekbestand en dan eigenschappen. Dan kijken onder tabblad samenvatting ofzo. Daar kun je alle gegevens invullen over het bestand als ik het me goed herinner.

NADORIAA11
15-11-2010, 19:17

Ik dacht rechts klikken op het muziekbestand en dan eigenschappen. Dan kijken onder tabblad samenvatting ofzo. Daar kun je alle gegevens invullen over het bestand als ik het me goed herinner. jaa het is gelukt,, hartstikke bedankt voor je reactie:goedzo: (F)