Bekijk originele versie : sex als je vrouw zwanger is..
tanger_Hanae_
14-11-2010, 16:07
Beste broeder,
Als je je vrouw zwanger maakt en daarna nog gewoon gemeenschap wilt hebben kan dat gewoon. Alleen is er een kans dat er een miskraam ontstaat als je in het begin net dat het eitje bevrucht is gemeenschap hebt. Dit komt omdat het eitje zich nog moet innestelen en erg kwetsbaar is, maar die kans is niet zo heel groot. Verder kun je gewoon zonder condoom gemeenschap hebben want je krijgt geen tweeling door haha. In de islam mag je ook gemeenschap hebben met een zwangere vrouw, alleen niet na de bevalling aangezien de vrouw dan bloed. Ik weet niet hoeveel dagen dit precies zijn.
lovelyass
14-11-2010, 16:15
Al is de sperma nog zo snel, durex achterhaalt 'em wel!:maf2:
tanger_Hanae_
14-11-2010, 16:21
ik weet wel na de bevaling mag je geen 40 dagen sex hebben van de dokter.. maar daar maak ik me niet druk om.. ik maak me druk om dat ik dus 9 maanden geen sex meer mag hebben met mijn vrouw..
Begin fase kan ik wel 10 a 20 dagen wachten voordat ik het weer ga doen.. maar na die dagen is er dan nog grote kans op miskraam ??
Nee dan is de kans op een miskraam door gemeenschap nihil.
pareltje72
14-11-2010, 20:06
je kan gewoon met er sexen is geen probleem...alleen sommige kunnen na gemeenschap wat bloed verliezen...maar komt weinig voor.
benyamine
14-11-2010, 23:56
Als jullie proberen zwanger te worden is het best dat jij 1 dag wel en 1 dag geen sex te hebben heel de maand. eN ALS HET ZOVER is dan kunnen julie alle dagen sex hebben hoor en na de bevalling hangt van vroeuw tot vrouw af jij hebt vrouwen waar van meer dan 40 dagen zelfs nog bloed hebben en sommige vrouwen 15 a 20 dagen dan stoppen ze met vloeien. en ja de dokters raden je aan om 6 weken geen gemeenschap te hebben maar als je vrouw stopt met vloeien mochen julliue beginnen hoor.
good luck
yasmina151
15-11-2010, 00:22
Beste broeder,
Als je je vrouw zwanger maakt en daarna nog gewoon gemeenschap wilt hebben kan dat gewoon. Alleen is er een kans dat er een miskraam ontstaat als je in het begin net dat het eitje bevrucht is gemeenschap hebt. Dit komt omdat het eitje zich nog moet innestelen en erg kwetsbaar is, maar die kans is niet zo heel groot. Verder kun je gewoon zonder condoom gemeenschap hebben want je krijgt geen tweeling door haha. In de islam mag je ook gemeenschap hebben met een zwangere vrouw, alleen niet na de bevalling aangezien de vrouw dan bloed. Ik weet niet hoeveel dagen dit precies zijn.
meeste vrouwen willen ook geen sex na de bevalling daar dat te pijnlijk is. 'boeltje' (jeweetwatikbedoel) moet nog samentrekken en 'normaal' worden. Daarnaast heb je het vaak te druk en ben je te moe vanwege de kleine :hihi:
Chocolatie
15-11-2010, 11:56
http://i52.tinypic.com/bgy1c1.gif
gekke_mama
15-11-2010, 12:43
dat jullie hier serieus op ingaan?
yasmina151
15-11-2010, 18:55
kan me voorstell;en dat iemand er vragen er heeft hoor
Lieve.Oujdiatje
15-11-2010, 19:07
Heey,
Ik heb een vraagje.. ik wil binnenkort me vrouwtje zwanger maken.. maar wil alsnog aan haar zitten..
Mijn vraag is dus stel ik maak mijn vrouw zwanger moet de sex dan aangepast worden ?? Moet ik dan een regenjasje om hebben of kan ik het gewoon zonder..
Is het niet zo dat als ik me vrouw zwanger maak en paar dagen daarna weer gemeenschap heb zonder regenjasje dat ze dan een 2 ling krijgt ofzo ??:lekkerpuh
Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat..
AUB graag serieuze reacties..
haha sommige vrouwen willen geen seks omdat ze het niet aan kunnen want de eerste drie maanden is het best zwaar voor hun sommige worden ziek en sommige kunnen niet tegen een bepaalde geuren en het is ook zo dat je vrouw trek krijgt in gekke dingen,k zou het rustig aan doen als ik jou was. dus veel plezier en sterkte meneertje.
bigdreams
19-11-2010, 20:36
ik denk eerder dat je vrouw geen zin in seks zalhebben als ze zwanger is vooral de eerste maanden dan werken de hormonen zo hevig en is ze misselijk en geloof me ik spreek uit ervaring seks is de laatste waar je aan denkt.......
http://i52.tinypic.com/bgy1c1.gif
whahahahahhahahahhah!!!:banana:
Eerst even wachten als ze wanneer 3 maanden zwanger bent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.