Bekijk originele versie : Deze mensen noemen zich dan volwassen!!Yeah right!!!
Als ik sommige topics en reacties hierop lees,wollah,wat ik niet allemaal tegenkom!!!Sommigen zijn er echt op uit om ruzie's uit te lokken :rolleyes: en sommigen geven domme opmerkingen op mensen met SERIEUZE vragen...Dan vraag ik me toch wel af hoe oud deze mensen zijn... :(
Ook worden vele aspecten van de islam als onzin bekeken(ya rabi smehlie) ...Duzzzzzz....mijn conclusie:
veel mensen hebben nog een :zweep: nodig :o
Maar gelukkig zijn er hier ook nog enkele lieve en serieuze leden... :zwaai:
xxxxxx :Iluvu:
Origineel gepost door helleau
hahhahahahahahaaahha zoals deze?? nee meid kijk jij begrijpt mij verkeerd ik maak nou eenmaal sarcastische opmerkingen maar of ik ze nou maak of serieuze opmerkingen heb je wordt altijd boos
wie zegt dat ik het op jou heb? :D
C_OUJDIA
20-12-2002, 22:19
Helleau en jij bent zeker de roezi zoeker
sweet_honnepon
20-12-2002, 22:21
Origineel gepost door Zina17
Als ik sommige topics en reacties hierop lees,wollah,wat ik niet allemaal tegenkom!!!Sommigen zijn er echt op uit om ruzie's uit te lokken :rolleyes: en sommigen geven domme opmerkingen op mensen met SERIEUZE vragen...Dan vraag ik me toch wel af hoe oud deze mensen zijn... :(
Ook worden vele aspecten van de islam als onzin bekeken(ya rabi smehlie) ...Duzzzzzz....mijn conclusie:
veel mensen hebben nog een :zweep: nodig :o
Maar gelukkig zijn er hier ook nog enkele lieve en serieuze leden... :zwaai:
xxxxxx :Iluvu: ik ben een lieve en sirieuze lid...maar af en toe een grapje kan geen kwaad vind ik :zwaai:
SweetRose
20-12-2002, 22:22
mensen waarom zetten jullie hier geen namen..als je er een topic over opent..moet je ook zeggen over wie het jullie hebben..
dit is geen aanval hé zina..je bent een topmeid :goedzo:
maar dat wou ik effe zegge
Origineel gepost door sweet_honnepon
ik ben een lieve en sirieuze lid...maar af en toe een grapje kan geen kwaad vind ik :zwaai:
ik ken jou niet zo goed maar als ik naar jouw naam kijk dan denk ik wel positief over jou.... :D
Origineel gepost door zin 'n midar
mensen waarom zetten jullie hier geen namen..als je er een topic over opent..moet je ook zeggen over wie het jullie hebben..
dit is geen aanval hé zina..je bent een topmeid :goedzo:
maar dat wou ik effe zegge
eerst en vooral;thanks!!!Jij bent ook toppie maar dat wist je wel al ;)
Als ik hier namen zou plaatsen dan weet ik sowieso dat de topic verwijderd wordt ofwel wordt het zeker een ruzie-topic dus meer nadelen dan voordelen :(
:zwaai:
Origineel gepost door C_OUJDIA
Helleau en jij bent zeker de roezi zoeker
:p
SweetRose
20-12-2002, 22:27
eerst en vooral;thanks!!!Jij bent ook toppie maar dat wist je wel al ;)
Als ik hier namen zou plaatsen dan weet ik sowieso dat de topic verwijderd wordt ofwel wordt het zeker een ruzie-topic dus meer nadelen dan voordelen :(
:zwaai:
ja je hebt gelijk...:zwaai:
Ik ben volwassen!!
:bril:
kickboxgirl
20-12-2002, 22:28
ik ben ook lief hoorrr en serieus echt waar serieus
Origineel gepost door helleau
maar zina waarom schold je me uit:kwaad:
tja..waarom? omdat sommige mensen zo n vooroordelen hebben.... :rolleyes:
Ik bedoel;als je probeert te beweren dat ik niets of weinig aan mijn geloof doe,dan ben je echt wel slecht bezig hoor!!!Hoe weet jij dat nu?En ik kan je wel zeggen dat ik me op het rechte pad bevind en ik ben er dan ook trots op..Je hebt dan het recht niet om te zeggen of ik een goede moslima ben of niet...
En als ik jou gekwetst zou hebben ofzo:mijn excuses... :(
kickboxgirl
20-12-2002, 22:30
haahahhaahaha en soms gek maar is normaall
niet altijd serieus zijnnnn
doei doei
Origineel gepost door RaZer
Ik ben volwassen!!
:bril:
laat mij het anders stellen als ik mag:je bent volwassen GEWORDEN :D
In het begin vond ik je maar niks met jouw opmerkingen maar nu blijkt het omgekeerde.. ;) :zwaai:
tja..waarom? omdat sommige mensen zo n vooroordelen hebben.... :rolleyes:
Ik bedoel;als je probeert te beweren dat ik niets of weinig aan mijn geloof doe,dan ben je echt wel slecht bezig hoor!!!Hoe weet jij dat nu?En ik kan je wel zeggen dat ik me op het rechte pad bevind en ik ben er dan ook trots op..Je hebt dan het recht niet om te zeggen of ik een goede moslima ben of niet...
En als ik jou gekwetst zou hebben ofzo:mijn excuses... :(
Je gaat je excused toch niet aanbieden kom op zeg!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.