Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tussendoortje

Pagina's : [1] 2

magribb
14-11-2010, 14:57

Wat is een goed tussendoortje? Ik ontbijt meestal laat omdat ik s middags pas naar school moet. daardoor lunch ik laat en eet ik weer vroeg avondeten. nou zat ik te denken wat voor tussendoortje kan ik eten ipv lunchen. meestal krijg ik dan honger rond een uur of 3 of 4 en avondeten eet ik meestal rond 6 uur of half 7. dus wat kan ik beter eten ipv een broodje aan het eind van de middag?

Sunshine_h
14-11-2010, 15:06
Ontbijtkoek

magribb
14-11-2010, 16:18
Ontbijtkoek Dankje, ga ik proberen. Iemand anders nog een idee?

I_maantje
14-11-2010, 16:23
fruit, liga evergreen koekje, sultana koekje, yoghurt, rijstwafel, crackers met iets gezond erop (slankie, komkommers tomaat etc) genoeg gezonde tussendoortjes

bassira
14-11-2010, 17:58

fruit, liga evergreen koekje, sultana koekje, yoghurt, rijstwafel, crackers met iets gezond erop (slankie, komkommers tomaat etc) genoeg gezonde tussendoortjes In sultana zit best veel kcal. dus die is af te raden.

bassira
14-11-2010, 17:59
Wat is een goed tussendoortje? Ik ontbijt meestal laat omdat ik s middags pas naar school moet. daardoor lunch ik laat en eet ik weer vroeg avondeten. nou zat ik te denken wat voor tussendoortje kan ik eten ipv lunchen. meestal krijg ik dan honger rond een uur of 3 of 4 en avondeten eet ik meestal rond 6 uur of half 7. dus wat kan ik beter eten ipv een broodje aan het eind van de middag? Ik neem aan t einde van de middag altijd een cup á soup. Ik neem altijd spicy tomato.. daar zit maar 50 kcal in. Het vult wel goed vind ik. Snack á jacks kun je ook nemen.. die zijn rond de 45/50 kcal. per stuk.

magribb
14-11-2010, 20:14
fruit, liga evergreen koekje, sultana koekje, yoghurt, rijstwafel, crackers met iets gezond erop (slankie, komkommers tomaat etc) genoeg gezonde tussendoortjes In sultana zit best veel kcal. dus die is af te raden. Ik neem aan t einde van de middag altijd een cup á soup. Ik neem altijd spicy tomato.. daar zit maar 50 kcal in. Het vult wel goed vind ik. Snack á jacks kun je ook nemen.. die zijn rond de 45/50 kcal. per stuk. Okee, bedankt allebei. Dan ga ik daar eens naar kijken ;)

flan
14-11-2010, 23:13
gewoon fruit of groente dat is het gezondste alternatief. Maak van het fruit een fruitsalade en van de groente een groentesalade. Voor de rest veel water drinken.

magribb
15-11-2010, 18:28
gewoon fruit of groente dat is het gezondste alternatief. Maak van het fruit een fruitsalade en van de groente een groentesalade. Voor de rest veel water drinken. jah maar omdat mee naar school te nemen is een beetje lastig. en om het opschool te kopen is best duur :o

magribb
15-11-2010, 18:29
En ik neem sowieso altijd water mee. Ik drink nooit wat anders

Jongedame87
15-11-2010, 21:25
Volkoren ontbijtkoek, optimel drink, eierkoek..

magribb
16-11-2010, 22:42
Volkoren ontbijtkoek, optimel drink, eierkoek.. Optimel hou ik , maar ontbijtkoek ga ik ook eens proberen

I_maantje
17-11-2010, 13:46
In sultana zit best veel kcal. dus die is af te raden. Ja en...?? Ze schrijft toch nergens dat het iets moet zijn met weinig kcal, of lees ik niet goed?

magribb
17-11-2010, 18:57
Ja en...?? Ze schrijft toch nergens dat het iets moet zijn met weinig kcal, of lees ik niet goed? Nou ik ben wel aant afvallen. Daarom wil ik ook niet iets zwaars eten tussen de middag. Maar ik had gekeken. In 1 koekje zit veel kcal, maar als je vergelijkt met andere met hetzelfde gewicht valt het vlgens mij wel mee. Naja zaterdag ff naar de supermarkt. Alles lezen :p

flan
18-11-2010, 16:06

jah maar omdat mee naar school te nemen is een beetje lastig. en om het opschool te kopen is best duur :o Ik nam het ook mee naar school hoor. Ik zette al het fruit dat ik in mijn salade wilde de avond ervoor koud. En dan in een goed gesloten bewaarbox mee een vork en mes mee. En dan in de pauze alles snijden en opeten heerlijk!! Ik maakte een salade de avond ervoor bijvoorbeeld: krieltjes, mais, tomaat, rode ui en tonijn. Dat zette ik koud in de koekast. En dan in de ochtend mee. En de dressing in een klein bakje ook mee. In de pauze dan lekker eten! Ik bedoel je moet wel even praktisch denken meid, en je kan met salades volop varieren! Zorg er wel voor dat je goede bewaarboxen koopt anders zit je hele tas onder! Succes!:goedzo:

Pagina's : [1] 2