Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iK BEN ERG VERLIEFD OP EEN JONGEN

Pagina's : [1] 2

LZN
05-09-2004, 01:35

Maar diegene ziet mij niet staan. :(.

The_MoCro_JoB
05-09-2004, 02:14
ik geef hem geen ongelijk als ik je naam zie :p

The_MoCro_JoB
05-09-2004, 02:29
Origineel gepost door Dikke_Zeekoe zo gemeen :( nog iets! misschien zou je hier wat aan moeten doen: Interesses: Liegen en dom doen misschien dat ie van gedachten verandert ;)

ik_oke_is
05-09-2004, 08:54
Origineel gepost door Dikke_Zeekoe Maar diegene ziet mij niet staan. :( heb je shouf shouf habibi gezien? indien ja ; je moet zo doen als die oudste zus in marokko; dus voor zijn voeten neervallen ... :verliefd: :Iluvu: :verliefd: indien nee; ga die film dan zien en dan weet je waar ik het over heb :kwaad: :maf:

Lady_moi
05-09-2004, 12:45

Dan isda pech voor u aanvaard het maar je kan iemand nie dwingen om verliefd te worden op jou Origineel gepost door Dikke_Zeekoe Maar diegene ziet mij niet staan. :(

Pure_Amore
05-09-2004, 14:08
Mensen doe niet zo gemeen tegen haar.. Dikke zeekoe, je zegt dat hij je niet ziet staan.. meid zet jezelf niet voorschut en blijf ook bij hem uit zn buurt.. ik bedoel je kan hem moeilijk dwingen om jou leuk te vinden, dus ga niet achter hem aan rennen enzo. Je zult vast wel, incha'Allah, iemand tegenkomen die wel helemaal gek van je is en die jou waarde weet te schatten. Trouwens het heeft geen zin om opzoek te gaan want jou elmaktab staat aaaaaaaaaallang vast.. Nou meid, kop op en ga door met je leven!! :zwaai:

Lady_moi
05-09-2004, 14:14
Wil je dan zeggen dat ze mooi thuis moet blijven zitten tot iemand aan haar deur komt??? NOPE er moet een reden zijn voordat er een mektoub is! Origineel gepost door Pure_Amore Trouwens het heeft geen zin om opzoek te gaan want jou elmaktab staat aaaaaaaaaallang vast.. :zwaai:

misSanae
05-09-2004, 14:16
Origineel gepost door ik_oke_is heb je shouf shouf habibi gezien? indien ja ; je moet zo doen als die oudste zus in marokko; dus voor zijn voeten neervallen ... :verliefd: :Iluvu: :verliefd: indien nee; ga die film dan zien en dan weet je waar ik het over heb :kwaad: :maf: Ik zou dit advies dus niet aannemen als ik jou was, ik denk ook dat geen enkele meid(met zelfrespect) zich zo zou gedragen. Het was ook wel een tikkie overdreven.. :D

Marrakchia_86
05-09-2004, 14:37
Origineel gepost door The_MoCro_JoB ik geef hem geen ongelijk als ik je naam zie :p Wajooh deze is hard :lol:

Missy_Cheima
05-09-2004, 14:39
Origineel gepost door Dikke_Zeekoe Maar diegene ziet mij niet staan. :( Dan zorg je ervoor dat hij je wel ziet staan! :) Ofzo:)

Souraida
05-09-2004, 14:40
gewoon proberen hem te vergeten. Nooit achter een jongen gaan die je niet ziet zitten.

Hanaetje
05-09-2004, 15:21
Origineel gepost door The_MoCro_JoB ik geef hem geen ongelijk als ik je naam zie :p wahahahahahahahahaha

mazhar
05-09-2004, 15:23
ach verliefdheid is evrgankelijk en brengt enkel ranen mee verget't gewoon :jammer:

Tranquille
05-12-2004, 15:57
Dan is hy u nie waard. Maar diegene ziet mij niet staan. :(

Omaima0
05-12-2004, 16:08

Wayoooo jij geef t ook niet snel op voor een zeekoe ik denk dat hij je neit ziet zitten, dus dan maak je ook geen kans! :o ma3asalama Taliban :bril:

Pagina's : [1] 2