Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : .............??

Pagina's : [1] 2 3

camjo
20-12-2002, 21:11

Assalamu alaykoum.. Ik kom jullie eventjes groeten :zwaai: ..maar ook mijn bezorgdheid tonen.. :( ........waarom al dat gescheld en haat..écht waar, het is helemaal niet nodig.. Wij zijn evenwaardig...en even respectwaardig.. Sorry..dat ik dit meld..maar het valt écht op.. Ma3a salama

SweetRose
20-12-2002, 21:13
Dag mojo...alles goed..hamdolilah met mij... :zwaai:

al_hamka
20-12-2002, 21:13
Oufff jaaa het is mij ook opgevallen dat er veel haat en neit (of nijt, ik weet hoe je het schrijft :D) is de laatste tijd :( Jammer maar jah... De Moderatorz moeten er maar eens iets aan gaan doen :) Ennnuhhhh Greetz Back At Ya :zwaai: ** SouSou **

Mr_Amir
20-12-2002, 21:15
Daar heb je zeker gelijk in ..iets zinnings posten blijkt gewoon geen nut meer te hebben ...erg jammer..:(

SamiaGirl
20-12-2002, 21:15

Salaam Mo, gezellig dat je ff langskomt, en wat de rest betreft kan ik je alleen maar zeggen :jammer:

Angel
20-12-2002, 21:16
Sallem MJ, Hoe gaat het met je? Insha Allah gaat het goed. Je bent niet de enige die het is opgevallen en het is echt triest, diep triest :jammer: Kinderen van 5 jaar gedragen zicht beter. Maar weet je wat het ook is, het lijkt alsof ze het niets doet. Als je er wat van zegt dan denken ze ongetwijfeld, yeah right, weer iemand die denkt dat hij/zij het beter weet. De een probeert de andere te overtreffen met scheldwoorden.

Goudmeisje
20-12-2002, 21:17
Origineel gepost door Mohammed Justice Assalamu alaykoum.. Ik kom jullie eventjes groeten :zwaai: ..maar ook mijn bezorgdheid tonen.. :( ........waarom al dat gescheld en haat..écht waar, het is helemaal niet nodig.. Wij zijn evenwaardig...en even respectwaardig.. Sorry..dat ik dit meld..maar het valt écht op.. Ma3a salama Salaam MoJo leuk dat je weer iets van je laat horen. hoe is het met jou en de kids? hier alhamdoelillah. Groet GM :zwaai:

Igwana20
20-12-2002, 21:17
Wa Alikoem Sallaam Warhamatoe Allah, Precies broeder. Het wordt alleen maar erger. :( Allah Yahid Majasah.. Ma'salama

Chaimaa
20-12-2002, 21:20
Origineel gepost door Mohammed Justice Assalamu alaykoum.. Ik kom jullie eventjes groeten :zwaai: ..maar ook mijn bezorgdheid tonen.. :( ........waarom al dat gescheld en haat..écht waar, het is helemaal niet nodig.. Wij zijn evenwaardig...en even respectwaardig.. Sorry..dat ik dit meld..maar het valt écht op.. Ma3a salama Mj het komt omdat jij wegbent!!!!! :huil: Come backkkk dan gaan we weer samen de strijd van justice aan :bril: je mag mijn mooie avatar hebben ik heb hem nog voor je bewaard :D :zwaai:

BiDaWiJa
20-12-2002, 21:23
salaam alikoum gelijk heb je. wij zijn allemaal broeders en zusters van elkaar. waarom al dat gescheld en gehaat. peace my brothers and sisters :zwaai:

camjo
20-12-2002, 21:45
Met mij, mijn vrouw en onze kids..is het goed..alhamdulilaah.. Ik hoop dat jullie ook in goede gezondheid verkeren..incha'allah.. Tja..is het omdat men zich verveeld..dat men dan begint te schelden en te haten..om misschien het tekort aan aandacht dan tracht te compenseren..i do no.. laat iedereen in zijn/haar waarde..dit is de beste en juiste middenweg. Chaima..lief van jou om jou avatar te lenen..misschien kan ik die de volgende keer gebruiken..thanks

Chaimaa
20-12-2002, 21:46
your welcome Mojo :D blijf je dit keer wel bij onssss

Angel
20-12-2002, 21:49
Origineel gepost door Mohammed Justice Met mij, mijn vrouw en onze kids..is het goed..alhamdulilaah.. Ik hoop dat jullie ook in goede gezondheid verkeren..incha'allah.. Tja..is het omdat men zich verveeld..dat men dan begint te schelden en te haten..om misschien het tekort aan aandacht dan tracht te compenseren..i do no.. laat iedereen in zijn/haar waarde..dit is de beste en juiste middenweg. Chaima..lief van jou om jou avatar te lenen..misschien kan ik die de volgende keer gebruiken..thanks Alhamdoelilah dat het met jou en je familie goed gaat. Met mij gaat het hamdoelilah ook goed. :)

Cina
20-12-2002, 21:50
Salaam MJ, Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Ondanks alle virtuele ijskoude blikken die worden geworpen, bied ik je toch een warm welkom :)

tetouani79
20-12-2002, 21:54

salaam mo, het is zeker opgevallen wat er hier nou aan de hand is. iedereen komt met de raarste topics en dan krijg je dat gescheld op alkaar. ook de komst van veel nederlander hier, sommigen kunnen daar niet tegen en willen de menning van de nler's niet horen, daarom gaan ze ook gelijk schelden en are dingen zegen. hoopelijk wordt het wat rustiger nou jij er weer bent of langs komt. verbrijd ons kennis met je topics zoals we van jouw gewend zijn. de engel groet mojuc. :engel: :engel:

Pagina's : [1] 2 3