Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom krijgen mensen........

Pagina's : [1] 2

RaZer
20-12-2002, 20:54

Waarom krijgen mensen als ze complimenten krijgen opeens "vleugels" Sommige krijgen een keer een compliment of stemmen bij een poll en opeens denken ze dat ze alles kunnen doen en grappig zijn. Ofterwijl sommige mensen moet je geen complimente geven want dan krijgen ze een beetje kapsones. Ow en nu gaan we grappen krijgen en ow wat ga ik lachen... Ps jullie hoeven niks te zeggen. Vind het al leuk dat jullie het gelezen hebben.

FaDiKa
20-12-2002, 20:55
Over welke mensen heb je het nou????

NA3_NA3
20-12-2002, 20:56
IK HEB HET GELEZEN KRIJG IK NU COMPLIMENTJE?

RaZer
20-12-2002, 20:57
ow shit wat zijn hier grappige mensen :lol: :confused:

Toufik19
20-12-2002, 20:58

Origineel gepost door RaZer Waarom krijgen mensen als ze complimenten krijgen opeens "vleugels" Sommige krijgen een keer een compliment of stemmen bij een poll en opeens denken ze dat ze alles kunnen doen en grappig zijn. Ofterwijl sommige mensen moet je geen complimente geven want dan krijgen ze een beetje kapsones. Ow en nu gaan we grappen krijgen en ow wat ga ik lachen... Ps jullie hoeven niks te zeggen. Vind he al leuk dat jullie gelezen hebben. inderdaad,hoogheidswaanzin is hier in volle mate aanwezig

NA3_NA3
20-12-2002, 20:59
Origineel gepost door RaZer ow shit wat zijn hier grappige mensen :lol: :confused: ZEG HET MAAR

Nounousa
20-12-2002, 23:09
doelloosheid heerst WEER eens..

RaZer
20-12-2002, 23:37
Origineel gepost door Hindje doelloosheid heerst WEER eens.. en wat bedoel je hiermee? ow jahh natuurlijk jij ben het en wanneer jij iets doelloos vind dan is het zo natuurlijk.. Ow wat denk jij dat je veel ben.

RaZer
20-12-2002, 23:39
Origineel gepost door Zonnestraaltje Normaal :lol: shit dat was stoer durf je dat wel te zeggen joh...

minaatje
20-12-2002, 23:40
Origineel gepost door RaZer Waarom krijgen mensen als ze complimenten krijgen opeens "vleugels" Sommige krijgen een keer een compliment of stemmen bij een poll en opeens denken ze dat ze alles kunnen doen en grappig zijn. Ofterwijl sommige mensen moet je geen complimente geven want dan krijgen ze een beetje kapsones. Ow en nu gaan we grappen krijgen en ow wat ga ik lachen... Ps jullie hoeven niks te zeggen. Vind het al leuk dat jullie het gelezen hebben. ik wist niet dat jij mensen complimentjes gaf!!!:wow:

RaZer
20-12-2002, 23:41
Origineel gepost door minaatje ik wist niet dat jij mensen complimentjes gaf!!!:wow: Ik wist niet dat je niet kon begrijpend lezen

BENTGHATAR
20-12-2002, 23:41
ik voel me niet aangesproken:ego: :D

tatouzient
20-12-2002, 23:42
blijf gewoon jezelf zou ik zeggen... maar ja, voor sommige is het soms te veel gevraagd... we doen allemaal eens gek, maar er zijn beperkingen... maar ja... bisous xxx

sherine
20-12-2002, 23:43
grootheidswaan sommige mensen lijden eraan zolang er geen medicijnen voor zijn moet je ze laten gaan hahahahah ;) razer ik begrijp je VOLKOMEN maar het ergste zijn die betweters

RaZer
20-12-2002, 23:44

Origineel gepost door Zonnestraaltje Wees zuinig met complimentjes RaZeR, dalijk ga ik nog ECHT denken dat ik stoer ben :bril: en naast mijn schoenen lopen :gniffel: gaf ik je een compliment dan? Ik heb wel wat beters te doen

Pagina's : [1] 2