Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kap daar nu eens mee!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

0rgoglio
04-09-2004, 23:38

Ik weet niet of het jullie is opgevallen: de Hirshi Ali-topics. Sorry hoor, maar ik vind dat sommige mensen echt zelf om narigheid vragen!..... Wat heeft het voor nut om een cdnummer continue te draaien en daarbij gaat janken?......tja, na het herhaaldelijk aanhoren van André Hazes' jankliederen, wordt ZELFS ondergetekende depri en begint ie te razen als een losgeslagen, Marokkaanse paard!...... "O wat kan die André Hazes toch vals en deprimerend zingen, en hij is ook nog eens kort en dik!" Weet je wat, ik doe alsof die korte, dikke man niet bestaat en zet een lekker Marokkaanse nummertje op, zoals: Wa datoe datoeee, jawalahiela ghalatoeeee!....." Hiiiiiihaaaaaaa, voel jij je nu niet een stuk beter na het horen van dit kort fragment uit de Marokkaanse muziekkeuken?!.....Neeee?, dat kan gewoon niet! Wat ik hiermee wil aangeven is, dat wij alleen MENSEN aandacht behoren te schenken die het waard zijn! Hiermee help je dit soort lui alleen maar groeien, groeien, groeien..... Richting kerkhof!....... Een gewaarschuwde Marokkaan telt voor 10 kaaskoppen! Orgo :D

nour_el_3oejoen
04-09-2004, 23:41
een beetje de klus kwijt??:maf2:

0rgoglio
04-09-2004, 23:48
Origineel gepost door nour_el_3oejoen een beetje de klus kwijt??:maf2: Om te beginnen.....Asalamu 3alayka ya "Oogstrelende" Ama ba3d Nee, ik ben de klus zeker niet kwijt......proef, en u zult ondervinden! Ma3a salama 0rgoglio :D

nour_el_3oejoen
04-09-2004, 23:52
Origineel gepost door 0rgoglio Om te beginnen.....Asalamu 3alayka ya "Oogstrelende" Ama ba3d Nee, ik ben de klus zeker niet kwijt......proef, en u zult ondervinden! Ma3a salama 0rgoglio :D wa3laikoem assalaam, "proef, en u zult ondervinden!", wat bedoel je daarmee :confused:

new
05-09-2004, 00:25

Origineel gepost door 0rgoglio Ik weet niet of het jullie is opgevallen: de Hirshi Ali-topics. Sorry hoor, maar ik vind dat sommige mensen echt zelf om narigheid vragen!..... Wat heeft het voor nut om een cdnummer continue te draaien en daarbij gaat janken?......tja, na het herhaaldelijk aanhoren van André Hazes' jankliederen, wordt ZELFS ondergetekende depri en begint ie te razen als een losgeslagen, Marokkaanse paard!...... "O wat kan die André Hazes toch vals en deprimerend zingen, en hij is ook nog eens kort en dik!" Weet je wat, ik doe alsof die korte, dikke man niet bestaat en zet een lekker Marokkaanse nummertje op, zoals: Wa datoe datoeee, jawalahiela ghalatoeeee!....." Hiiiiiihaaaaaaa, voel jij je nu niet een stuk beter na het horen van dit kort fragment uit de Marokkaanse muziekkeuken?!.....Neeee?, dat kan gewoon niet! Wat ik hiermee wil aangeven is, dat wij alleen MENSEN aandacht behoren te schenken die het waard zijn! Hiermee help je dit soort lui alleen maar groeien, groeien, groeien..... Richting kerkhof!....... Een gewaarschuwde Marokkaan telt voor 10 kaaskoppen! Orgo :D we zoeken patient die kortgeleden ontsnapt is uit IPT (internaat voor psychotherapie) wie heeft hem gezien :D :zwaai:

0rgoglio
05-09-2004, 00:27
Origineel gepost door nour_el_3oejoen wa3laikoem assalaam, "proef, en u zult ondervinden!", wat bedoel je daarmee :confused: Satire opzij zetten, en je zult het volgende lezen: maak achterlijke mensen niet SLIM, voor je het weet word je daar geplaatst, waar jij niet hoort!..... Heb jij wel eens gehoort van Kaaskop-helden?......ik niet, of zij moeten nog geboren worden! Van een dikke, Gauloise-addict als van Gogh kan je in rap tempo een dikke martelaar maken. De spanning kan door dit soort stemmingmakerijen hoog oplopen waardoor we al snel een: Pim Part II zullen krijgen....... die kaaskop-politici gun ik het dag- en nachtlicht niet in de ogen, omdat een "Pim Part II" ernstige gevolgen zal hebben, voor de minderheden in dit land wanneer de dader tot die zelfde minderheid behoort! Geen dieren-activist maar een mensen-activist, geen Volkert van der G. maar Hoessein van der M.! Orgo :D PS: jij begrijp, ik weet?

new
05-09-2004, 00:27
Origineel gepost door nour_el_3oejoen wa3laikoem assalaam, "proef, en u zult ondervinden!", wat bedoel je daarmee :confused: ach die jongen heeft zorgen nodig let maar niet op hem maar heeft wel een lieve karakter :D :zwaai:

0rgoglio
05-09-2004, 00:42
Origineel gepost door new we zoeken patient die kortgeleden ontsnapt is uit IPT (internaat voor psychotherapie) wie heeft hem gezien :D :zwaai: Kijk, met jou kan ik tenminste praten: lachen om je eigen grappen-maker! :D Waarom zwaai je mij uit?......het begon zojuist gezellig te worden! En ik zou willen dat ik in de schoenen van Volkert van de G. kon staan......hij is een held! Kan ik je trouwens inhuren voor een klus? Zeg JA en je krijgt van mij een vergoeding van de P.C-kosten!, kies maar iets or iemand uit en je zult in hem or haar getransformeerd worden........they will never catch u! Deal? Vermoord A. Hazes voor me, asjeblieft! Orgo :D

Rebel_1963
05-09-2004, 11:27
Origineel gepost door 0rgoglio Ik weet niet of het jullie is opgevallen: de Hirshi Ali-topics. Sorry hoor, maar ik vind dat sommige mensen echt zelf om narigheid vragen!..... Wat heeft het voor nut om een cdnummer continue te draaien en daarbij gaat janken?......tja, na het herhaaldelijk aanhoren van André Hazes' jankliederen, wordt ZELFS ondergetekende depri en begint ie te razen als een losgeslagen, Marokkaanse paard!...... "O wat kan die André Hazes toch vals en deprimerend zingen, en hij is ook nog eens kort en dik!" Weet je wat, ik doe alsof die korte, dikke man niet bestaat en zet een lekker Marokkaanse nummertje op, zoals: Wa datoe datoeee, jawalahiela ghalatoeeee!....." Hiiiiiihaaaaaaa, voel jij je nu niet een stuk beter na het horen van dit kort fragment uit de Marokkaanse muziekkeuken?!.....Neeee?, dat kan gewoon niet! Wat ik hiermee wil aangeven is, dat wij alleen MENSEN aandacht behoren te schenken die het waard zijn! Hiermee help je dit soort lui alleen maar groeien, groeien, groeien..... Richting kerkhof!....... Een gewaarschuwde Marokkaan telt voor 10 kaaskoppen! Orgo :D Je hebt gelijk, al die AHA-topic's hangen mij de keel uit. NEGEREN DIE HANDEL!!!!

Rebel_1963
05-09-2004, 11:46
Origineel gepost door bonifaziu We gaan juist door met onderwerpen over Ayaan Hirsi Ali en vooral over haar interessante kijk op de rol van vrouwen in de islam. Ach ja...zeikerds heb je overal.

roebla
05-09-2004, 11:47
Origineel gepost door bonifaziu We gaan juist door met onderwerpen over Ayaan Hirsi Ali en vooral over haar interessante kijk op de rol van vrouwen in de islam. Zolang de "Islam" door het slijk wordt gehaald is het interessant :) Get a live !

Rebel_1963
05-09-2004, 11:53
Origineel gepost door bonifaziu Je houdt deze topic zo wel lekker actueel :zwaai: Is dat alles wat jij te zeggen hebt? Sneu...

nour_el_3oejoen
05-09-2004, 13:29
Origineel gepost door 0rgoglio Satire opzij zetten, en je zult het volgende lezen: maak achterlijke mensen niet SLIM, voor je het weet word je daar geplaatst, waar jij niet hoort!..... Heb jij wel eens gehoort van Kaaskop-helden?......ik niet, of zij moeten nog geboren worden! Van een dikke, Gauloise-addict als van Gogh kan je in rap tempo een dikke martelaar maken. De spanning kan door dit soort stemmingmakerijen hoog oplopen waardoor we al snel een: Pim Part II zullen krijgen....... die kaaskop-politici gun ik het dag- en nachtlicht niet in de ogen, omdat een "Pim Part II" ernstige gevolgen zal hebben, voor de minderheden in dit land wanneer de dader tot die zelfde minderheid behoort! Geen dieren-activist maar een mensen-activist, geen Volkert van der G. maar Hoessein van der M.! Orgo :D PS: jij begrijp, ik weet? Glashelder...:D

RitaMaria
05-09-2004, 13:46
Origineel gepost door 0rgoglio Ik weet niet of het jullie is opgevallen: de Hirshi Ali-topics. Sorry hoor, maar ik vind dat sommige mensen echt zelf om narigheid vragen!..... Wat heeft het voor nut om een cdnummer continue te draaien en daarbij gaat janken?......tja, na het herhaaldelijk aanhoren van André Hazes' jankliederen, wordt ZELFS ondergetekende depri en begint ie te razen als een losgeslagen, Marokkaanse paard!...... "O wat kan die André Hazes toch vals en deprimerend zingen, en hij is ook nog eens kort en dik!" Weet je wat, ik doe alsof die korte, dikke man niet bestaat en zet een lekker Marokkaanse nummertje op, zoals: Wa datoe datoeee, jawalahiela ghalatoeeee!....." Hiiiiiihaaaaaaa, voel jij je nu niet een stuk beter na het horen van dit kort fragment uit de Marokkaanse muziekkeuken?!.....Neeee?, dat kan gewoon niet! Wat ik hiermee wil aangeven is, dat wij alleen MENSEN aandacht behoren te schenken die het waard zijn! Hiermee help je dit soort lui alleen maar groeien, groeien, groeien..... Richting kerkhof!....... Een gewaarschuwde Marokkaan telt voor 10 kaaskoppen! Orgo :D Eindelijk!!..je was mij iets te snel ..maar inderdaad ..het aantal Hirsi topics is de laatste tijd explosief gestegen.. Mensen ...richt je aandacht op zaken die het waard zijn..en niet andersom.

RitaMaria
05-09-2004, 13:53

Origineel gepost door bonifaziu Heb jij de uitzending van Zomergasten met Ayaan gezien? Wat vond jij van dat stuk over die scholen in Zweden? Ik heb deze uitzending niet gezien, zoals ik al eerder aangaf.. richt je aandacht op zaken die het waard zijn. Bij de eerste blik heb ik mijn man verzocht om te zappen..mijn tijd kan beter ingevuld worden..maar vertel; scholen in Zweden? wat kun je hier van maken?

Pagina's : [1] 2 3 4 5