Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames! help me haar!

supermodel
13-11-2010, 01:16

Selaam ik zit met volgende probleem me haar ( al langere tijd ) begint echt dun te worden! ik ben zo bang! Heb zelfs momenten dat ik denk hoppa de schaar en tondeuse eroverheen.. :( ja zo erg! Ik heb pillen vitamine B geprobeerd, ik styl en fhone t niet eens zo vaak behalve feesten maar dat heb ik 1 keer in de zoveel tijd! Ben zelf hijaabdragend en thuis doe ik m gewoon af om lekker ff te luchten.. Een drama khou geen haar meer over en door wat Allahoe3lem :( ik heb ook arganolie gekocht moet je dat erin wrijfen? Het helpt niet! Gebruik t al maanden! Knoflook ook! Maar ondraaglijk die stank! Heb t gister geknipt een stuk van 6 cm.. Wie heeft er raad??

Zina_TangaOuiia
13-11-2010, 11:12
Maak een afspraak bij je huisarts leg het verhaal voor en die zal je dan wellicht naar een dermatoloog doorverwijzen. De dermatoloog doet dan een bloedonderzoek en haarwortelonderzoek om de (mogelijke) oorzaak van je haaruitval te achterhalen. Succes meid!

supermodel
13-11-2010, 14:33
Dankje meid!

Meknesia_aslia
13-11-2010, 14:40
Probeer de speciale modder shampoo uit de dode zee, ik zelf heb ook heel erg last van haaruitval en gebruik het al een tijdje en merk dat mijn haar voller wordt en het valt niet zo veel uit als het begin.

supermodel
13-11-2010, 15:02

Meknesia bedankt! Maar waar haal ik zo'n shampoo? Xx!

Jiwisachaym
13-11-2010, 16:35
Heb dat probleem ook.. na het wassen of kammen van me haar schrik ik telkens van hoeveel haar ik niet verlies... Heb gisteren mijn haar kort geknipt, tot net boven de schouders, en ga straks naar apotheek om te vragen of er geen serum ofzo is voor haar...

kbiraaa
13-11-2010, 21:04
dit moet je egt doen het heeft bij veel meiden geholpen, wat je nodig hebt is een ui en olijfoli. de ui moet je goed malen totdat het net een creme word dan mengen met olijfoli.goed inwrijven in je haar en half uur later je haar goed wassen. inchalah gaat het helpen

supermodel
13-11-2010, 22:08
Kbiraa heb jij dat gedaan dan? Ik had reeds weer knoflook gedaan de stank :(

LelieS
23-11-2010, 13:04
een shampoo van de Tuinen, het heet Actigener, je kan googlen voor wat informatie. het kost iets van 10,-. ik heb er in ieder geval baat bij, je kan kijken of het bij jou past. het werd mij geadviseerd door de kapster en in de winkel zelf ook. me haar is heel zacht geworden,ziet er gezonder uit en valt veel minder uit als in het begin en gebruik het niet eens zo lang. succes meid :)

supermodel
23-11-2010, 19:50
Lelies bedankt :sjans: ik ga gelijk kijken morgen de tuinen heeft echt goeie spullen xx