Bekijk originele versie : me vrouw komt te snel klaar
R-mokerslag
12-11-2010, 23:41
[ ik ben nu anderhalf week getrouwt en merk dat tijdens de sex mijn vrouw snel klaarkomt. Mischien kan dat komen omdat tijdens de voorspel ik haar eerst zo 10 min lik totdat ze smeekt om erin te gaan en ik dan eerst met me eikel over der vagina wrijf en er dan rustig in ga. Voor de duidelijkheid zij vraagt er niet om om gelikt te worden dat doe ik zelf!!. Ik heb nu een vraag aan de dame's wie dat ook hebben. Want ik denk nu bij mezelf mischien minder voorspel plegen? net als alle pas getrouwde stellen doen wij het rond de 5 keer per dag, als we het in de douche doen dan komt ze nog sneller klaar. Ik heb er geen erge problemen mee maar heb liever dat ze het langer volhoudt, ik wil haar ook niet kwetsen door het tegen haar te zeggen daarom via deze site.
Graag alleen serieuze reactie's]
Zina_TangaOuiia
12-11-2010, 23:47
:maf: x1000000
samah_kebdania
13-11-2010, 12:04
Je zegt in de douche komt ze nog sneller klaar? Welk standje doe je met der in de douche? Gebruikt zij of jij de hand erbij om haar clit meer te stimuleren??
:haha: :haha:
dit kan je veel beter met haar bespreken gozer
amina304
13-11-2010, 14:14
trrrrrrrrrrrrr eliek...het is haram dat soort dingen openlijk te bespreken.
shame on you.
Realistisch.
13-11-2010, 14:33
Misschien moet je het voorspel wat uitrekken. Begin met een massage, elkaar wat strelen, masseren en bespelen. Neem jullie tijd ervoor en steek alles in het voorspel. Ga dan pas over de echte seks! Speel wat spelletjes, probeer verschillende standjes uit enzovoort.
TwistedMind
13-11-2010, 14:43
hahaha waarom is dat een probleem :D ?
Tnawiess
13-11-2010, 14:46
Ja dus ze komt sneller dan jou klaar, maar vrouwen kunnen wel 1000x klaar komen
Verdacht
13-11-2010, 15:45
[ ik ben nu anderhalf week getrouwt en merk dat tijdens de sex mijn vrouw snel klaarkomt. Mischien kan dat komen omdat tijdens de voorspel ik haar eerst zo 10 min lik totdat ze smeekt om erin te gaan en ik dan eerst met me eikel over der vagina wrijf en er dan rustig in ga. Voor de duidelijkheid zij vraagt er niet om om gelikt te worden dat doe ik zelf!!. Ik heb nu een vraag aan de dame's wie dat ook hebben. Want ik denk nu bij mezelf mischien minder voorspel plegen? net als alle pas getrouwde stellen doen wij het rond de 5 keer per dag, als we het in de douche doen dan komt ze nog sneller klaar. Ik heb er geen erge problemen mee maar heb liever dat ze het langer volhoudt, ik wil haar ook niet kwetsen door het tegen haar te zeggen daarom via deze site.
Breng haar bij mij broeder, misschien lukt het mij wel om haar niet zo snel te laten komen:maf:
appie_23rdam
13-11-2010, 20:39
Breng haar bij mij broeder, misschien lukt het mij wel om haar niet zo snel te laten komen:maf:
jij bent stoer echt waar:jammer: :jammer: :jammer:
salaam alaykoum,
het is in de islam verboden om je slaapkamer geheimen bloot te geven aan de mensen!
stop er meteen mee beste broeder!
wa aleykoum salaam wahrahmatulahi wahbarakatuhu
prinses3arbia
13-11-2010, 23:00
:giechel:
Je hebt in ieder geval al wel nagedacht over hoe jij je toekomstige vrouwtje wilt gaan verwennen.
Nu eerst maar eens diploma behalen en/of werkervaring opdoen.
Beetje geld sparen... zoals een bekende zanger ooit zong:
A tebradi
Mashie ghir erwa7 dert lemra!
linatazi
13-11-2010, 23:55
speel geen spellekes met haar vlieg er gewoon direct in !!!!
yasmina151
14-11-2010, 12:16
gsus wees blij zeg. Des te vaker ze komt des te sappiger haar kutje wordt dus waar maak jij je druk om pfff
Typisch zo'n verhaaltje van een beroepsleugenaar...anderhalve week getrouwd hahahha. Wat een grap.
Dat er naïevelingen zijn die het geloven en er serieus op reageren...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.