Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat nu?

salina20
04-09-2004, 22:20

Hoewel een relatie over kan zijn, kun je toch gevoelens blijven hebben voor iemand. wat zou jij doen als je na een relatie van meer dan 2 jaar ineen hoort dat jouw ex is verloofd?

Lady_moi
04-09-2004, 22:23
Gek worden

lhouceimagirl1
04-09-2004, 22:44
als hij het zomaar deed zonder reden dus, ik zou hem juist mijn best te doen om hem te vergeten.

Mazlout
05-09-2004, 02:11
zad7i rassek m3a shi 7i6

Zoefria4life
05-09-2004, 04:32

Je kan niks doen ff verdrinken in tranen en weer eruit komen. concentreer je op jezelf en jouw geluk. hij is jou (helaas) allang vergeten

ik_oke_is
05-09-2004, 08:52
Origineel gepost door salina20 Hoewel een relatie over kan zijn, kun je toch gevoelens blijven hebben voor iemand. wat zou jij doen als je na een relatie van meer dan 2 jaar ineen hoort dat jouw ex is verloofd? m.a.w. lekker gebruikt geweest dus :maf:

yesmena
05-09-2004, 10:13
hem feliciteren misschien

Pure_Amore
05-09-2004, 14:13
Origineel gepost door ik_oke_is m.a.w. lekker gebruikt geweest dus :maf: wat ben jij gemeen zeg :kwaad: deze meid heeft verdriet en dan ga je zo praten.. :( Salina20, ik zou een paar traantje laten en verder gaan met mijn leven.. het heeft geen zin om erover te treuren want daarmee krijg je hem echt niet terug! sterkte :)

misSanae
05-09-2004, 14:19
Verder gaan met mijn leven en er niet meer aan beginnen. Blijkbaar heeft ie je al die tijd gebruikt en nu zijn keuze gemaakt. Je hebt van die jongens die niet trouwen met meisjes die relaties aangaan, dus denk dat dat bij hem ook het geval is. Je moet er proberen overheen zien te komen en je leven weer op te pakken.

Emenah
05-09-2004, 14:24
Origineel gepost door salina20 Hoewel een relatie over kan zijn, kun je toch gevoelens blijven hebben voor iemand. wat zou jij doen als je na een relatie van meer dan 2 jaar ineen hoort dat jouw ex is verloofd? Toon berouw voor het feit dat je een relatie bent aangegaan. Zie je verdriet als 'n straf die je verdient hebt en geloof me, ook hij krijgt zijn straf nog wel. Laat het een les zijn voor de volgende keer. Sterker nog, zorg ervoor dat er geen volgende keer komt. Dus vraag Allah (swt) om vergiffenis! Wat niet helemaal duidelijk wordt in je verhaal: Was het uit tussen jullie, zo ja, na hoe lang is ie verloofd? Of is het uitgeraakt omdat hij zich verloofd had? Wat de gevoelens betreft, je zal nog een tijdje wat voor 'm blijven voelen. Maar ook dat zal slijten. Ga leuke dingen doen en zet hem uit je hoofd. Hij behoort tot het verleden en jij leeft vandaag!

salina20
05-09-2004, 19:57
Origineel gepost door ik_oke_is m.a.w. lekker gebruikt geweest dus :maf: als je niks zinvols te melden hebt, kun je beter buiten gaan spelen. :rolleyes:

salina20
05-09-2004, 20:00
Origineel gepost door Emenah Toon berouw voor het feit dat je een relatie bent aangegaan. Zie je verdriet als 'n straf die je verdient hebt en geloof me, ook hij krijgt zijn straf nog wel. Laat het een les zijn voor de volgende keer. Sterker nog, zorg ervoor dat er geen volgende keer komt. Dus vraag Allah (swt) om vergiffenis! Wat niet helemaal duidelijk wordt in je verhaal: Was het uit tussen jullie, zo ja, na hoe lang is ie verloofd? Of is het uitgeraakt omdat hij zich verloofd had? Wat de gevoelens betreft, je zal nog een tijdje wat voor 'm blijven voelen. Maar ook dat zal slijten. Ga leuke dingen doen en zet hem uit je hoofd. Hij behoort tot het verleden en jij leeft vandaag! Onze ouders wisten ervan, er was geen sprake van stiekem gedoe. wij zouden ook gaan verloven. Door omstandigheden is dat niet gebeurd. Het is bijna een half jaar uit, hij is van de zomer verloofd.

Emenah
05-09-2004, 20:45
Origineel gepost door salina20 Onze ouders wisten ervan, er was geen sprake van stiekem gedoe. wij zouden ook gaan verloven. Door omstandigheden is dat niet gebeurd. Het is bijna een half jaar uit, hij is van de zomer verloofd. Lieverd, omdat je ouders ervan weten betekent niet dat 't door Allah (swt) wordt goedgekeurd. Een relatie voor het huwelijk blijft 7ram. Als hij na 1 half jaar al verloofd is, is dat best snel. Misschien denkt hij niet helder na en heeft hij verdriet van jullie breuk. Misschien was hij al langer op jullie relatie uitgekeken en kon hij daarom zo snel de stap zetten om te trouwen met een ander. Hoe dan ook, je kan jezelf beter niet kwellen met zulke vragen en het uit je hoofd zetten, want hij nu off-limits! Sterkte!!