Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rare vraag

bangemeisje
12-11-2010, 17:52

mensen ik zit met een hele rare vraag en weer zeker als ik dit weer ga vragen dat mensne meteen verkeerd gaan dneken maar heb hier geen slechte bedoelingen mee maar kent iemand, iemand die soort van shir zet bij iemand ik moet echt iemand spreken die dat doet....

Google
12-11-2010, 18:49
Je hebt geen slechte bedoelingen maar je wilt je wel wenden tot doen van sihr?? La hawla wala qwatta illa billah... Meid, dit gaat niet samen!!!! Ookal heb je misschien geen slechte bedoelingen, je stelt je vertrouwen in sihr in plaats van in Allah! Het is een van de grootste zondes dus zet dit HEEL gauw uit je hoofd, wat je reden ook is! Enkel en alleen in het richten tot Allah swt ligt jouw oplossing en in niets anders, anders pleeg je gewoon shirk! TAQILLAH!

Taza3tout
12-11-2010, 19:15
mensen ik zit met een hele rare vraag en weer zeker als ik dit weer ga vragen dat mensne meteen verkeerd gaan dneken maar heb hier geen slechte bedoelingen mee maar kent iemand, iemand die soort van shir zet bij iemand ik moet echt iemand spreken die dat doet.... Haal et uit je hoofd dame! Je moet niet met zulke mensen in contact komen. Niet denken aan Sihr alsjeblieft. :eek:

Droptoffee
12-11-2010, 19:50
Je hebt geen slechte bedoelingen maar je wilt je wel wenden tot doen van sihr?? La hawla wala qwatta illa billah... Meid, dit gaat niet samen!!!! Ookal heb je misschien geen slechte bedoelingen, je stelt je vertrouwen in sihr in plaats van in Allah! Het is een van de grootste zondes dus zet dit HEEL gauw uit je hoofd, wat je reden ook is! Enkel en alleen in het richten tot Allah swt ligt jouw oplossing en in niets anders, anders pleeg je gewoon shirk! TAQILLAH! Correctie; het is de gróótste zonde. Shirk staat op nummer 1, dus meid ik zou me erg niet mee bezig houden. ;) Allah Ta'ala zegt: Waarlijk, Allah vergeeft het niet als er naast Hem deelgenoten worden aanbeden, maar behalve dat vergeeft Hij wat Hij wil, en iedereen die Allah deelgenoten toekent, heeft zeker een afschuwelijke zonde begaan. (Qoraan 4:48) Allah Ta'ala zegt ook: Waarlijk, iedereen die deelgenoten aan Allah toekent in de aanbidding, daarvoor heeft Allah het paradijs verboden. (Qoraan 5:72) Allah Ta'ala zegt: Het verenigen van anderen in de aanbidding van Allah is zeker een grote fout. (Qoraan 31:13)

bangemeisje
12-11-2010, 20:02

Ik heb volgens mij niet gezegd dat ik van plan was om het te doen ik wil diegene alleen wat vragen stellen voor iets...niemand hoeft me te vertellen dat het een zonde is dat weet ik zelf ook wel dondersgoed...

Zijn_Vrouwtjuh
15-11-2010, 14:27
Ik heb volgens mij niet gezegd dat ik van plan was om het te doen ik wil diegene alleen wat vragen stellen voor iets...niemand hoeft me te vertellen dat het een zonde is dat weet ik zelf ook wel dondersgoed... Alleen vragen stellen? Als je iets wilt weten over een persoon vraag je het persoonlijk. Wil je dat degene die sihr doet jou gaat helpen, dan moet je Allah (swt) om hulp vragen!

bangemeisje
15-11-2010, 16:47
evht wonderbaarlijk hoe mensen commentaar kunnen geven over iets ik heb niet gevraagd om commentaar rn als je niet weet wat de bedoeling is van wat ik wil moet je niet praten je kent me niet..wat julie doen dat vooroordelen is goed..wil je de wereld verbeteren begin bij jezelf wil je

sal_doenja
15-11-2010, 18:41
Heb je een vraag met betrekking tot sihr? Wil je bijv. weten hoe het werkt? Indien dit het geval is, hoef je echt niet in contact te komen met een sa7ir!!! Op marokko.nl talloze forums die gaan over de werking van sihr, boze oog etc.

Zijn_Vrouwtjuh
15-11-2010, 19:04
evht wonderbaarlijk hoe mensen commentaar kunnen geven over iets ik heb niet gevraagd om commentaar rn als je niet weet wat de bedoeling is van wat ik wil moet je niet praten je kent me niet..wat julie doen dat vooroordelen is goed..wil je de wereld verbeteren begin bij jezelf wil je Mensen geven commentaar dat gebaseerd is op jou vraag. Ik zou het niet eens willen weten waarvoor jij een ase7ar wilt hebben. Wat ben ik blij dat ik je niet ken! Ik vraag Allah (swt) mensen zoals jou ver van me te houden! Jij weet echt niet waar je het over hebt, en wat betreft de wereld verbeteren :hihi: begin er eens zelf mee shawaffa-fan! :ego:

Malayka23
15-11-2010, 19:10
ik zou daar heel ver vandaan blijven bij dat soort mensen? wat zou je zo iemand willen vragen... wat voor vraag zou je zo iemand willen stellen? ken je iemand die ziek is en wil je weten of het sihr is...? als dat het geval is en je dat aan zo iemand wilt vragen, gaat ie je natuurlijk zeggen dat ie je sihr is, en dat als je wilt dat iemand beter wordt je bij hen langs moet komen..... ik weet niet of lid "weesbarmhartig" nog lid is hier, maar raad je aan anders die te pm en hieromtrent...hij had een topic geopend mbt sihr...

farida27
17-11-2010, 00:19
mensen ik zit met een hele rare vraag en weer zeker als ik dit weer ga vragen dat mensne meteen verkeerd gaan dneken maar heb hier geen slechte bedoelingen mee maar kent iemand, iemand die soort van shir zet bij iemand ik moet echt iemand spreken die dat doet.... - je gebed wordt 40 dagen niet verhoord bij alleen maar een bezoekje brengen naar zo een vieze sahir - hem geloven of nog erger shir aan iemand laten doen dan heb je de grootste shirk begaan...En Allah swt. heeft voor de grote zondaars hellevuur beloofd Dus denk na voor dat je ondergang tekent;)