Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevoelens...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Maisam
04-09-2004, 22:12

Salaam ou 3alaikoum mensjes, Kan je verliefd worden op iemand die je kent van het internet ? Is dat niet raar, omdat je hem of haar alleen kent van woorden ?

Secret_girl
04-09-2004, 22:15
OEEEEEEEH Maisam. Ik weet het. Ik weet alleen dat ik ze dan in ieder geval niet zou uiten aan een jongen.

Secret_girl
04-09-2004, 22:15
ik bedoel ik weet het niet.

Glimlachje
04-09-2004, 22:16
Die gevoelens krijg je door te fantasseren.... Je krijgt als het ware een beeld van die persoon, en daarop wordt je zogenaamd verliefd....

BentDagilia
04-09-2004, 22:19

het kan zeker...

Maisam
04-09-2004, 22:20
Origineel gepost door Glimlachje Die gevoelens krijg je door te fantasseren.... Je krijgt als het ware een beeld van die persoon, en daarop wordt je zogenaamd verliefd.... Of juist niet. Doordat je op zijn of haar woorden valt, heb je geen beeld van zijn UITERLIJK....en val je dus op zijn INNERLIJK, als hij of zij meent wat hij of zij zegt.... toch ? :(

Glimlachje
04-09-2004, 22:23
met beeld bedoelde ik niet uiterlijk.Maar ik begrijp wel wat je bedoelt... Het kan dus allebei... ;)

DaNGeRouZLy
04-09-2004, 22:26
verliefd niet maar iemand kan je wel aanspreken omdat jullie beiden dezelfde gedachtengang hebben.

Glimlachje
Misschien kan het ook komen omdat die persoon zo onbereikbaar is... Wat zeker is en zeker het aller belangerijkste is dat shaitan hier een hele grote rol speelt :kwaad: :(

Maisam
Origineel gepost door Secret_girl OEEEEEEEH Maisam. Ik weet het. Ik weet alleen dat ik ze dan in ieder geval niet zou uiten aan een jongen. Denk je dan dat ik mijn gevoelens zou (durven) uiten aan een jongen ? :eek: :confused: :verdriet: Ik ben volgens mij echt de laatste die dat zou doen, tenzij ik verloofd of getrouwd ben.

BentDagilia
jah, meid ik zal je eens wat zeggen... ik weet niet of jij in deze situatie verkeerd maar verliefd worden op iemand via internet is toch heel vervelend. je weet meestal niet wat je ermee aan moet want hoe kan je nou eigenlijk verliefd worden op iemand die een beeldscherm van je verwijderd is... het zijn de woorden die je inderdaad raken, zijn innerlijk... zijn manier van dingen formuleren enz... het trekt je aan, je weet niet wat je ermee aan moet.. want wat nou als het allemaal nep is?? lastige situatie, maar als de verliefdheid van beide kanten komt dan eindige veel van dit soort situaties op een relatie, huwelijk... en nooit zul je wennen aan het feit dat je verliefd op hem bent geworden op zijn woorden zonder hem ooit gezien te hebben... onverklaarbaar zal het blijven. BD

DaNGeRouZLy
04-09-2004, 22:27
Origineel gepost door Glimlachje Misschien kan het ook komen omdat die persoon zo onbereikbaar is... Wat zeker is en zeker het aller belangerijkste is dat shaitan hier een hele grote rol speelt :kwaad: :( dit hoeft niet als je beiden je grensen kent en de regels van de Islam in acht houdt

Maisam
04-09-2004, 22:29
Origineel gepost door Bent Dagilia jah, meid ik zal je eens wat zeggen... ik weet niet of jij in deze situatie verkeerd maar verliefd worden op iemand via internet is toch heel vervelend. je weet meestal niet wat je ermee aan moet want hoe kan je nou eigenlijk verliefd worden op iemand die een beeldscherm van je verwijderd is... het zijn de woorden die je inderdaad raken, zijn innerlijk... zijn manier van dingen formuleren enz... het trekt je aan, je weet niet wat je ermee aan moet.. want wat nou als het allemaal nep is?? lastige situatie, maar als de verliefdheid van beide kanten komt dan eindige veel van dit soort situaties op een relatie, huwelijk... en nooit zul je wennen aan het feit dat je verliefd op hem bent geworden op zijn woorden zonder hem ooit gezien te hebben... onverklaarbaar zal het blijven. BD Ik ken iemand die in deze situatie verkeert....en het is geen pretje nee.

DaNGeRouZLy
04-09-2004, 22:31
volgens mij hebben we het alle 2 over verschillende zaken maar oke

Glimlachje
04-09-2004, 22:41

Origineel gepost door DaNGeRouZLy dit hoeft niet als je beiden je grensen kent en de regels van de Islam in acht houdt Nee hoeft niet persé... ;) Maar helaas is het in veel gevallen niet zo :(

Pagina's : [1] 2 3 4 5