Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Matrialistisch?

rahmona
20-12-2002, 19:54

Vinden jullie dat Marokkanen matrialistich zijn? en tot hoeverre kun je iemand beoordelen of hij het wel of niet is?

Chaimaa
20-12-2002, 19:57
je bent alleen maar bezig met sparen en uitgeven

rahmona
20-12-2002, 19:59
maar vind je dat marokkanen zo zijn?

Chaimaa
20-12-2002, 20:05
Origineel gepost door rahmona maar vind je dat marokkanen zo zijn? hmmmm eigenlijk wel maar dat ligt aan die persoon zelf..een goede moslim is niet matrialistisch alleen mensen die het aardse leven liefhebben

rahmona
20-12-2002, 20:09

Origineel gepost door graptrui niet alle marokkanen over één kam scheren... maar aan de andere kant, denk ik dat tegewoordig ieder mens (deels) materialistisch is... nee ik scheer niet iedereen over een kam, en ik denk dat je wel gelijk hebt dat het deels ligt, maar je hoort vaak zeggen dat wij matrialisten zijn...

Tijn
20-12-2002, 20:09
Deze Hollandse koe denkt dat de gemiddelde Marokkaan Materiele zaken en status belangrijker vindt dan de gemiddelde Nederlander..........sta af en toe dan ook te kijken van de jaloezie in de Mocro gemeenschap.

Chaimaa
20-12-2002, 20:11
Origineel gepost door Tijn Deze Hollandse koe denkt dat de gemiddelde Marokkaan Materiele zaken en status belangrijker vindt dan de gemiddelde Nederlander..........sta af en toe dan ook te kijken van de jaloezie in de Mocro gemeenschap. Deze marokkaanse koe denkt dat de gemiddelde nederlander het niet kan hebben dat sommige marokkanen het beter hebben dan de gemiddelde nederlander sta bijn altijd te kijken van de vuile blikken in de nederlandse gemeenschap

Tijn
20-12-2002, 20:19
Origineel gepost door Chaimaa Deze marokkaanse koe denkt dat de gemiddelde nederlander het niet kan hebben dat sommige marokkanen het beter hebben dan de gemiddelde nederlander sta bijn altijd te kijken van de vuile blikken in de nederlandse gemeenschap ....werd tijd dat er hier meer koeien komen, gezellig ;) Ik denk niet dat veel Kazen zich druk maken over `t verliezen van bijvoorbeeld hun baan. Die blikken hebben volgens mij meer te maken met de onbekendheid van bep. gedrag of nieuwe gewoontes, zoals b.v. hoofddoekjes. Wel hoor ik regelmatig dat Nederlanders zich afvragen waar zo`n jong broekie zo`n dikke auto vandaan haalt, dan komen er inderdaad al snel vooroordelen over drugs etc...

Chaimaa
20-12-2002, 20:32
Origineel gepost door Tijn ....werd tijd dat er hier meer koeien komen, gezellig ;) Ik denk niet dat veel Kazen zich druk maken over `t verliezen van bijvoorbeeld hun baan. Die blikken hebben volgens mij meer te maken met de onbekendheid van bep. gedrag of nieuwe gewoontes, zoals b.v. hoofddoekjes. Wel hoor ik regelmatig dat Nederlanders zich afvragen waar zo`n jong broekie zo`n dikke auto vandaan haalt, dan komen er inderdaad al snel vooroordelen over drugs etc... juistem dat bedoel ik...vooroordelen... :D maar als je zelf weet dat je niets verkeerds doet moet je lak hebben aan mensen die over je praten :)