Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn MOEDER en IK

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Thaiboxer__Mo
04-09-2004, 20:29

't was 10 dagen terrug... Ik was thuis vrij van werk... Had de slechtste tijd van me leven ongeveer... ik was alleen met me moeder en we keken wat tv en dronken thee.. Ik zuchte hele tijd van me pijn in me hart.. (zonder het op te merken) na een tijdje... me moeder keek me aan en zei "ammie inoe wat is er toch met je.. je zucht de heletijd alsof je iets erg hebt meegemaakt.. ik keek me moeder aan en zei.. ayama wadajie sha.. er is nix ik ben gewoon moe van laatste tijd veel gewerkt.. ( wat ik loog) Later op de dag lag ik op bed.. toen besefte ik wat een wonder me moeder was... zei is de enige die me begrijpt, die me kent, en die weet hoe ik me voel en die van me HOUDT.... ik dacht er zoveel aan terwijl ik met tranen en een glimlach eraan dacht... steeds weer en weer... yamma inoe i3izen... er is nix en niemand dat meer waard is en het zal ook nooit zo zijn... Nesh da shem a yamma..... Nesh da shem a yamma....Nesh da shem a yamma

tetouania_00
04-09-2004, 20:33
http://fotogallery.anajaat.com/albums/userpics/10001/normal_mijn%20moeder.JPG laat dit aan je moeder zien

thement_return
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo 't was 10 dagen terrug... Ik was thuis vrij van werk... Had de slechtste tijd van me leven ongeveer... ik was alleen met me moeder en we keken wat tv en dronken thee.. Ik zuchte hele tijd van me pijn in me hart.. (zonder het op te merken) na een tijdje... me moeder keek me aan en zei "ammie inoe wat is er toch met je.. je zucht de heletijd alsof je iets erg hebt meegemaakt.. ik keek me moeder aan en zei.. ayama wadajie sha.. er is nix ik ben gewoon moe van laatste tijd veel gewerkt.. Later op de dag lag ik op bed.. toen besefte ik wat een wonder me moeder was... zei is de enige die me begrijpt, die me kent, en die weet hoe ik me voel en die van me HOUDT.... ik dacht er zoveel aan terwijl ik met tranen en een glimlach eraan dacht... steeds weer en weer... yamma inoe i3izen... er is nix en niemand dat meer waard is en het zal ook nooit zo zijn... Nesh da shem a yamma..... Nesh da shem a yamma....Nesh da shem a yamma Alleen onze moeders begrijpen ons, verder niemand. Zij kennen onze pijn en leven met ons mee Heb je moeder lief, alleen je moeder kan je echt heel veel lief hebben ;) ;)

tangawija_1985
Aaaah lief man!! :(

Thaiboxer__Mo
04-09-2004, 20:34

Dat staat op me hartje geschreven... echt waar.. shoekran tetouania_00 ;)

Lady_moi
04-09-2004, 20:37
Ik weet nie goe wat ik moet zeggen..moeders zijn echt speciaal alhamdoulilah..pff ik weet nie hoe ik da moet uitleggen moeders zijn gewoon speciaal ze voelen alles. Soms denk ik dat Allah swt onze moeders een bepaalde kracht heeft gegeven om alles aan te voelen wat wij voelen..

Thaiboxer__Mo
04-09-2004, 20:39
Me moeder heeft me gedragen... Ik ben slechts een druppel bloed uit haar wonderbaarlijke lichaam..

mazhar
04-09-2004, 20:40
ghari jema ektar zi doensht tekmer ashem ghari di our ino :Iluvu: nothing beats momma's love

hivisu
04-09-2004, 20:42
wiste jullie dat de moeder 3 keer belangrijker is dan de vader. me moeder houdt veel van me alhamdoulillah en ik ben gek op haar.

rachidabella
04-09-2004, 20:42
Inderdaad, daarom laat ik me moeder elke dag weten hoeveel ik van der houd....

tetouania_00
04-09-2004, 20:43
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Dat staat op me hartje geschreven... echt waar.. shoekran tetouania_00 ;) :)

Thaiboxer__Mo
04-09-2004, 20:43
Origineel gepost door hivisu wiste jullie dat de moeder 3 keer belangrijker is dan de vader. me moeder houdt veel van me alhamdoulillah en ik ben gek op haar. Staat duidelijk in de koran en veel overleveringen door de profeet (vzmh)

Thaiboxer__Mo
04-09-2004, 20:44
Origineel gepost door mazhar ghari jema ektar zi doensht tekmer ashem ghari di our ino :Iluvu: nothing beats momma's love Ja precies....

Moslima_05
04-09-2004, 20:50
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo 't was 10 dagen terrug... Ik was thuis vrij van werk... Had de slechtste tijd van me leven ongeveer... ik was alleen met me moeder en we keken wat tv en dronken thee.. Ik zuchte hele tijd van me pijn in me hart.. (zonder het op te merken) na een tijdje... me moeder keek me aan en zei "ammie inoe wat is er toch met je.. je zucht de heletijd alsof je iets erg hebt meegemaakt.. ik keek me moeder aan en zei.. ayama wadajie sha.. er is nix ik ben gewoon moe van laatste tijd veel gewerkt.. ( wat ik loog) Later op de dag lag ik op bed.. toen besefte ik wat een wonder me moeder was... zei is de enige die me begrijpt, die me kent, en die weet hoe ik me voel en die van me HOUDT.... ik dacht er zoveel aan terwijl ik met tranen en een glimlach eraan dacht... steeds weer en weer... yamma inoe i3izen... er is nix en niemand dat meer waard is en het zal ook nooit zo zijn... Nesh da shem a yamma..... Nesh da shem a yamma....Nesh da shem a yamma Echt leuk om dit te lezen, zelfs een jongen die dat schrijft:) ;) Masha Allah!!!

MocrowGirlBella
04-09-2004, 20:51

Mooi gezegd :verdriet: thaiboxer_mo.....:goedzo: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10