Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de meeste mannen zijn fake...ze zijn in werkelijkheid veel anders dan wat zij .....

new
04-09-2004, 20:04

laten zien macho gedrag het "ik ben het syndroom" hun "eer" aan het model van hun auto koppelen laten zien dat zij een échte "man" zijn kapsel kledij cologne proberen in hun karakter te integreren maar eigenlijk zijn zij zo fake als dat superman zou bestaan niet alleen fake maar ook arrogant sommige hebben nog resten in hun onderbroek omdat ze zelfs met toiletpapier niet kunnen omgaan maar toch de schijn wekken van hier ben ik en mij moet je hebben maar eenmaal dat je met zo iemand trouwt leer je hem in razend tempo kennen en als de camouflagepak aan de kapstok hangt zie je dat er weinig zinvol overblijft dan zie dat je macho in wezen nog niet volgroeid kind is die zoveel aandacht en liefde te kort heeft tja ik wens je veel sbar met zo'n fake man dus kijk door een man en niet alleen naar zijn kleren auto de reuk de verpakking enz :) :zwaai:

moheida
04-09-2004, 20:06
Origineel gepost door new laten zien macho gedrag het "ik ben het syndroom" hun "eer" aan het model van hun auto koppelen laten zien dat zij een échte "man" zijn kapsel kledij cologne proberen in hun karakter te integreren maar eigenlijk zijn zij zo fake als dat superman zou bestaan niet alleen fake maar ook arrogant sommige hebben nog resten in hun onderbroek omdat ze zelfs met toiletpapier niet kunnen omgaan maar toch de schijn wekken van hier ben ik en mij moet je hebben maar eenmaal dat je met zo iemand trouwt leer je hem in razend tempo kennen en als de camouflagepak aan de kapstok hangt zie je dat er weinig zinvol overblijft dan zie dat je macho in wezen nog niet volgroeid kind is die zoveel aandacht en liefde te kort heeft tja ik wens je veel sbar met zo'n fake man dus kijk door een man en niet alleen naar zijn kleren auto de reuk de verpakking enz :) :zwaai: kgeef jou helemaal gelijkkkkkk... beslemma :zwaai:

mocro_chicaaa
04-09-2004, 20:07
eindelijk zeg je een keer wat zinvols :hihi:

1807butterfly
04-09-2004, 20:11
tja er zijn nog weinig ruimdenkde mannen en zich goed bezig met zijn geloof, helaas. De meeste marokaanse mannen zijn ook niet lief maar heel gemeeeeen :( heb het alleen gehoord van veel meiden en zie het ook om me heen heb eigenlijk geen ervaring met ze :confused: is ook niet nodig :hihi:

new
04-09-2004, 20:11

Origineel gepost door mocro_chicaaa eindelijk zeg je een keer wat zinvols :hihi: ik zeg altijd iets zinvols ;) het is wat je wil horen wil je alleen mooie liedjes horen of ook de slechte :) :zwaai:

nadoria85
04-09-2004, 20:17
salaam wa 3alaykom wr wb, het is inderdaad waar wat je zegt, en wat ik ook denk is dat ze ook een hele andere kant van zich laten zien dan dat ze werkelijk zijn, kwa gedachtes en zo, maar aangezien ik niet met jonmgens omga weet ik dat niet zeker, allahu a3lem, maar goed later zullen ze wel merken dat je het beste jezelf moet zijn en vooral blijven in welke situtie dan ook. ma3a ssalama

rachidabella
04-09-2004, 20:18
Je hebt helemaal gelijk...ik heb liever een man die minder opvalt dus geen wannabe foto model.

Lady_moi
04-09-2004, 20:21
Pfff boeit me nie hou me er nu echt nie mee bezig

mazhar
04-09-2004, 20:39
:o wijze woorden :Iluvu:

MocrowGirlBella
04-09-2004, 20:56
You have spoken :Iluvu: :zwaai: