Bekijk originele versie : Lieve zuster.. lees dit
benmoslima
11-11-2010, 21:32
Salaam alaikoum lieve zuster,
Ik ben een dame van 27 jaar en wil heel graag zwanger worden.. We zijn bijna twee jaar bezig alleen wil het nog niet lukken.. Ghair insha'Allah.. Alles is aan Allah swt maar we moeten wel enige sabab doen.. We hebben verschillende onderzoeken in het ziekenhuis gehad en alles wijst erop dat we alhamdoelilah beiden niets mankeren.. alhamdoelilah.. Nu hoor ik iets over " baarmoeder kou gevat" en wil graag weten wat dit is en dit kan zoja wie weet wat je er tegen kunt doen.. Zijn er behandelingen voor??
Mijn lieve zusters echt alle hulp en info is welkom.. We hebben alhamdoelilah alles wat ons hart begeert.. alhamdoelilah ya rab.. Alleen stel kids is ons grote wens.. ghair insha'Allah..
Ik hoor heel erg graag van jullie.. en mijn grote dank hiervoor..
Wa salaam
Insha'allah aanstaande mamatje
Xxx
benmoslima
11-11-2010, 21:38
Lieve zuster jullie kunnen me ook via pm mailen
Mijn dank!
Wa salaam
Dina_lady
11-11-2010, 22:07
iemand uit een andere topic had een tip. Als ik het goed heb onthouden
2 grote stenen (vd straat) 2 uur in de oven doen en dan in een ijzeren emmer/pan met azijn doen. Vervolgens ga je hier mee stomen met deken over je heen. Dit voor een half uur en dan slapen. 3 dagen achter elkaar en dit allemaal na je menstruatie. Dame in kwestie is na 8 jaar ofzo zwanger geraakt.Is het proberen waard. Gair inch Allah!
benmoslima
11-11-2010, 22:09
Is het zeker waard.. Dank je wel lieve schat
Vertrouwend op rabbie ga ik het uitproberen
Wat een onzin.
Gewoon blijven proberen.
Verschillende momenten enz...
Dit heb ik laatst met mijn moeder van een Sheikh op Igra gehoord:
gemalen elhelba met honing, elke ochtend op lege maag 1 eetlepel eten en koran reciteren.
Allah ie shafiek :goedzo:
up voor deze zuster.. Als ik het het wist had ik je graag geholpen!
sousia12
12-11-2010, 18:04
gemalen elhelba met honing, elke ochtend op lege maag 1 eetlepel eten en koran reciteren.
wel honing elhor gebruiken,
salaam,
bij mij lukte het ook niet, maar niet zo lang als jij. Mij tante zij tegen mij dat ik misschien kou heb gevat in mijn baarmoeder. Dus mijn tante heeft een kip voor mij gemaakt met kruiden (o.a. Ras el hanout). het was heftig om te eten, maar ik en mijn man hebben er samen van gegeten. daarvoor deed ik al ras el hanout in mijn gewone eten.
Wel heb ik gezegd ya allah jij bent de schenker van het leven en van de dood. Ik doe dit als sabab, maar ik leg mijn lot in jouw handen.
volgende maand was ik zwanger al hamdoulilah. Dit heb ik niet gehoord dit heb ik zelf meegemaakt.
ik ben allah nog steeds dankbaar voor zijn barmhartigheid.
als je wilt kan ik mijn tante vragen wat ze in de kip heeft gemaakt.
warme bad met verse gember erin, effe laten trekken en samen in bad voor een half uur in gaan zitten. en daarna .....
veel sterkte ermee, inshallah zal je zwanger worden
benmoslima
13-11-2010, 10:26
salaam,
bij mij lukte het ook niet, maar niet zo lang als jij. Mij tante zij tegen mij dat ik misschien kou heb gevat in mijn baarmoeder. Dus mijn tante heeft een kip voor mij gemaakt met kruiden (o.a. Ras el hanout). het was heftig om te eten, maar ik en mijn man hebben er samen van gegeten. daarvoor deed ik al ras el hanout in mijn gewone eten.
Wel heb ik gezegd ya allah jij bent de schenker van het leven en van de dood. Ik doe dit als sabab, maar ik leg mijn lot in jouw handen.
volgende maand was ik zwanger al hamdoulilah. Dit heb ik niet gehoord dit heb ik zelf meegemaakt.
ik ben allah nog steeds dankbaar voor zijn barmhartigheid.
als je wilt kan ik mijn tante vragen wat ze in de kip heeft gemaakt.
Mas'Allah wat goed om dit te horen.. Ik zou het zeer op prijs stellen als het zou willen vragen beste meid.. ben namelijk zeer benieuwd.. Het is enkel sabab wat wij doen Allah swt weet het beste!
benmoslima
13-11-2010, 10:27
Zuster wat is alhelba?
benmoslima
13-11-2010, 10:29
warme bad met verse gember erin, effe laten trekken en samen in bad voor een half uur in gaan zitten. en daarna .....
veel sterkte ermee, inshallah zal je zwanger worden
Ayouba weet jij misschien waar verse gember te verkrijgen is?? Ik wil het uitproberen insha'Allah.. Ik heb gelukkig een bad..
sousia12
13-11-2010, 11:45
elhelba is elholba, fenegriek in nederlands. sschijnt te helpen, dadels eten schijnt ook te helpen
benmoslima
13-11-2010, 12:38
elhelba is elholba, fenegriek in nederlands. sschijnt te helpen, dadels eten schijnt ook te helpen
Sousia12 mijn dank is groot voor je tip, ik ga het gelijk kopen insha'Allah..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.