Bekijk originele versie : wat zou je doen als jij je ex terug wilt
Romeisa18
04-09-2004, 20:01
het is nu al 2 maanden uit en ik krijg hem maar niet uit mijn koppie.
ik ben die persoon die het uit heeft gemaakt maar achter af heb ik best wel spijt.ik hoopte dat hij me nog zou bellen maar dat heeft die klootzak niet gedaan.
ik kwam hem eergisteren tegen en hij liet me hartje wel sneller kloppen.
aan jullie de vraag
wat zou je doen om je ex terug te krijgen
Lady_moi
04-09-2004, 20:03
Het is u eigen fout jij hebt hem gedumpt?
coalitiegenoot
04-09-2004, 20:06
als ik jou was zou ik snel op je knieeen gaan en hem zuigen als je het goed doet pakt di eje terug!!
tetouania_00
04-09-2004, 20:06
koop een kilo suiker en ga naar zijn huis :hihi:
bespaar je moeite, en hou je je bezig met allah.
Origineel gepost door coalitiegenoot
als ik jou was zou ik snel op je knieeen gaan en hem zuigen als je het goed doet pakt di eje terug!!
Pfff... :jammer:
Marrakchia_86
04-09-2004, 21:16
Origineel gepost door hivisu
Kort maar krachtig :o
Lady_moi
04-09-2004, 21:18
Daar heb je gelijk in.
Origineel gepost door hivisu
Niks doen. Als hij je terugwil moet hij naar jouw ouders komen om de relatie halal te maken: trouwen.
En zeker niet opnieuw een haramrelatie aangaan.
Mocht je geen moslim zijn, dan kun je bovenstaande als ongelezen beschouwen.
jamila_maroc
04-09-2004, 22:47
Ik geef je 1 tip: ga verder met je leven!
zoek afleiding bij je vriendinnen ..leer andere mensen kennen.
tijd heelt wonden geloof me...probeer je ervan af te zetten dan kom je er wel overheen inshallah
HaKiM_HaKeeM
04-09-2004, 23:04
Origineel gepost door Romeisa18
het is nu al 2 maanden uit en ik krijg hem maar niet uit mijn koppie.
ik ben die persoon die het uit heeft gemaakt maar achter af heb ik best wel spijt.ik hoopte dat hij me nog zou bellen maar dat heeft die klootzak niet gedaan.
ik kwam hem eergisteren tegen en hij liet me hartje wel sneller kloppen.
aan jullie de vraag
wat zou je doen om je ex terug te krijgen
je moet niets doen om hem terug te krijgen tenslotte heeft hij jouw gedumt , vergeet hem ookal hou je ervan het is makkelijk gezegt dan gedaan maar het moet , als hij je terug wilt dan heeft hij het allang gedaan als hij er spijt van had , dan had hij het gedaan in die week na hij het had uitgemaakt , dan had hij geen 2 maanden nodig
wie weet heeft hij nu wel 3 vriendinnen na jouw gehad !!!:jammer::jammer:
het was zeker een flauwe smoesje om het uit te maken , dus vergeet hem maar meid , wees sterk en hou je bezig met Allah en je godsdienst , je komt je ware wel tegen incha'allah
thallah
:zwaai:
Hakim
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
je moet niets doen om hem terug te krijgen tenslotte heeft hij jouw gedumt , vergeet hem ookal hou je ervan het is makkelijk gezegt dan gedaan maar het moet , als hij je terug wilt dan heeft hij het allang gedaan als hij er spijt van had , dan had hij het gedaan in die week na hij het had uitgemaakt , dan had hij geen 2 maanden nodig
het was zeker een flauwe smoesje om het uit te maken , dus vergeet hem maar meid , wees sterk en hou je bezig met Allah en je godsdienst , je komt je ware wel tegen incha'allah
thallah
Hakim
Zij heeft het uitgemaakt.....
soraya28
04-09-2004, 23:40
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
thallah
Hakim
hallo e hakim kan je niet lezen of zo waar zit je verstand asahbie zij heeft het uigemaakt dus het is haar fout dan zou ik zeggen ga het maar goed maken als je hem nog echt wil want hij laat jou hartje wel sneller kloppen dus dat zegt wat ewa voor derest ligt in jou handen
sterkte meid p s hoe erg de mannen ons pijn doen maar helaas we kunnen niet zonder ze en hun niet zonder ons ;)
sweet_agadiria
04-09-2004, 23:53
wanneer ik het uit maak is het voor defenitief :cool:
Hanaetje
05-09-2004, 01:00
Je moet niet terug kruipen...heb eens wat zelf respect.
Als hij het zoooooooo erg vond dat je hem had gedumpt dan zal hij zeker dingen hebben gedaan waar hij je hartje terug kon stelen en je overtuigen hem terug te nemen...maar helaas heeft hij dat toch niet gedaan hmm?
Dat moet al VEEL zeggen meid !...En het het feit dat je HEM hebt gedumpt zal wel voor een goede reden zijn dus meisje ook al neem je hem terug dat "probleempje" waarvoor je hem had gedumpt zal er terug zijn hoor...believe it or not but things don't change so often....
Greetz,
Moi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.