mp-3
11-11-2010, 21:10
Salaam allemaal, Mijn zwager importeert rechtstreeks Arganolie uit Marokko. De olie is puur, koudgeperst en zit in handige vaporisateurflesjes. Mijn zwager vond het niet erg dat ik ze aanbood via marokko.nl en ik bied ze ook aan hier omdat ze gewoon voor veels te duur worden aangeboden in winkels en drogisterijen en op sites. Diegene die nog vragen heeft over het product of die wil bestellen die kan mij een pm sturen. Dit is een foto van de flesjes, die nu nog over zijn zijn de flessen van 250 ml en die van 125 ml. http://www.arganbiohouse.com/an/produits.php#1 Het is trouwens van deze fabrikant. Lees de info aandachtig door en als jullie een prijsopgave willen dan kan ik die geven per pm. Dus nogmaals nu alleen nog de fles arganolie cosmetique 250 ml en 125 ml, precies dezelfde als op de site. De olie kan goedkoper aangeboden worden omdat er geen kosten zijn van personeel en kosten van een te huren winkelpand. Bij afname van meer flesjes uiteraard korting. Ik hoor het wel als er interesse is.