Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verlegen meisjes krijgen het zwaar te verduren in deze wereld

Pagina's : [1] 2 3

new
04-09-2004, 19:49

je komt moeilijk voor jezelf op je probeert je gevoelens uit te leggen maar komt niet verder dan de eerste woord je bent lief van karakter je houd van mensen te helpen je gelooft mensen wat ze zeggen je vraagt weinig of niets aan je ouders je bent tevreden met wat zij geven of wat zij voor jou beslissen je aanvaard wat de dag voor je brengt je droomt veel je zou zo graag willen dat je wat meer zelfstandig bent dat je voor jezelf beslist maar het is moeilijk onbegonnen werk je aanvaard het lot jij bent een verlegen persoon

Lady_moi
04-09-2004, 19:55
Ohh da ben ik

Secret_girl
04-09-2004, 19:57
jaaaaaaaaa, ik voel me heeeeeel erg aangesproken. Ik haat het dat ik zo verlegen ben maar jah niets aan te doen!

nadoria85
04-09-2004, 19:59
veel van de hierboven genoemde dingen herken ik wel in mijzelf terug, maar ik kan elhamdoelillah wel hele goed voor mezelf opkomen en stel me dan ook zelfstandig op, dus een combinatie van zelfstandig, voor mezelf opkomen en verlegen......kan dat ook?

Lady_moi
04-09-2004, 20:02

Naargelang je ouder word zal het verminderen zeiden ze me is nog steeds etzelfde

Lady_moi
04-09-2004, 20:10
Ja die zeiden me dat toen ik nog piepjong was het is echt erg ik schaam me zelfs voor zn zus mn bloedeigen zus! En mn vader het meest..

rachidabella
04-09-2004, 20:15
Ik ben absoluut niet verlegen....spontaniteit zit in mijn familie gelukkig maar...

Lady_moi
04-09-2004, 20:16
Enkel bij mensen die ik nie ken zit vol met complexen. Origineel gepost door moppie2 heb je dat nu nu nog of niet

Lady_moi
04-09-2004, 20:19
Neen ik ken u namelijk niet :D Maar jij mag wel hoor :) Origineel gepost door moppie2 wil je erover praten :)

Lady_moi
04-09-2004, 20:23
Wel lief van u hoor ik waardeer het wel ;)

MocrowGirlBella
04-09-2004, 21:09
Origineel gepost door new je komt moeilijk voor jezelf op je probeert je gevoelens uit te leggen maar komt niet verder dan de eerste woord je bent lief van karakter je houd van mensen te helpen je gelooft mensen wat ze zeggen je vraagt weinig of niets aan je ouders je bent tevreden met wat zij geven of wat zij voor jou beslissen je aanvaard wat de dag voor je brengt je droomt veel je zou zo graag willen dat je wat meer zelfstandig bent dat je voor jezelf beslist maar het is moeilijk onbegonnen werk je aanvaard het lot jij bent een verlegen persoon :o

Lady_moi
04-09-2004, 21:11
Jawel ikke! :kwaad: Gaan we om ter verlegenst zijn :p Origineel gepost door DeBeste Wowowo mensen zo verlegen als mij kan bijna niemand zijn :( ik vind het echt heel erg,bij sommige mensen ben ik het weer helemaal niet...vriendinnen enzo..die vinden me weer druk en spontaan maar bij mensen die ik niet zo goed ken enzo NIET NORMAAL zelfs soms bij familie maarja kan gebeuren :verdriet:

MocrowGirlBella
04-09-2004, 21:15
Origineel gepost door DeBeste Wowowo mensen zo verlegen als mij kan bijna niemand zijn :( ik vind het echt heel erg,bij sommige mensen ben ik het weer helemaal niet...vriendinnen enzo..die vinden me weer druk en spontaan maar bij mensen die ik niet zo goed ken enzo NIET NORMAAL zelfs soms bij familie maarja kan gebeuren :verdriet: Heb k ook meid....bij de een voel ik me op me gemak en alles en ben k idd druk lijkt net alsof k adhd heb dan maar zodra het iemand is die ik niet zo goed ken :maf3: ewa dan wordt k pas niet normaaaal verlegen :D dus je bent nie de enige ;)

Mievrouw
04-09-2004, 21:15
Origineel gepost door new je komt moeilijk voor jezelf op je probeert je gevoelens uit te leggen maar komt niet verder dan de eerste woord je bent lief van karakter je houd van mensen te helpen je gelooft mensen wat ze zeggen je vraagt weinig of niets aan je ouders je bent tevreden met wat zij geven of wat zij voor jou beslissen je aanvaard wat de dag voor je brengt je droomt veel je zou zo graag willen dat je wat meer zelfstandig bent dat je voor jezelf beslist maar het is moeilijk onbegonnen werk je aanvaard het lot jij bent een verlegen persoon herken mezelf inderdaad in enkele van deze punten

Lady_moi
04-09-2004, 21:23

A waha bij mijn familie heb ik da zekers weet je ik kan nooit lang in hun ogen kijken. Als ze naar mij kijken sla ik me ogen gelijk weg. Zelfs als ik gewoon met me broer praat dan doe ik opzettelijk ff bitcherig om mn verlegenheid te verbergen :o Gewoon bij mn beste vriendin nie. Bij haar ben ik totaal mezelf. Lachen lawaai maken gek doen :p Ben een beetje freaky maarja da zeggen ze vast van alle verlegen meiden :( Is eigenlijk nie zo leuk omdat je weet dat mensen snel over u heen kunnen lopen.. Origineel gepost door DeBeste hahaha nee nee wallah echt is niet normaal bij mij...soms denk ik zelf zo van NOU GA IK HET VERANDEREN maar kan gewoon niet :( :tranen: soms zegt iemand van zooo je hebt leuke broek aan of leuke tas ofzo en dan sla ik al helemaal dicht...opeens vet verlegen enzo :o heb jij het ook zo erg?zelfs ook bij familia enzo?

Pagina's : [1] 2 3