Bekijk originele versie : wie kan me helpe.. met me uiterlik...??
heeeey mensen
ik ebn een meisje van 15 ik ben niet zo mooi en so ik heb een beetje breden heupen een grote boezems (wat me niet bevalt..maar ik moet alllah dankbaar zijn voor wat ik heb)
maar heeft iemand tips.... over uiterlijk wat leuk is bvb....hoe je je haren kan doen en je gezigt en so...
:zwaai:.
Jamila18
04-09-2004, 18:26
salaam
ja dat is zeker zo dat je allah dankbaar moet zijn voor wat je heb! maar
vertel eens wat meer over jezelf dan hoe zie je eruit soort haarkleur ogen enz dan kan ik je denk ik wat meer helpen...
BESLAMA
APPELHOOFD
04-09-2004, 18:28
Origineel gepost door noura_marocia
heeeey mensen
ik ebn een meisje van 15 ik ben niet zo mooi en so ik heb een beetje breden heupen een grote boezems (wat me niet bevalt..maar ik moet alllah dankbaar zijn voor wat ik heb)
maar heeft iemand tips.... over uiterlijk wat leuk is bvb....hoe je je haren kan doen en je gezigt en so...
:zwaai:
maak je niet druk joh..je bent nog in ontwikkeling ;) ...
Jamila18
04-09-2004, 18:32
wat wil je pcies met je haar enzo dan en je gezicht wil je make-up gaan gebruiken??? en heb je lang of kort haar? ewa sorry voor het vragen allemaal maar k wil je best wel helpen als jij je prettiger erdoor gaat voelen...dan doe ik het graag
Jamila18
04-09-2004, 18:52
mascara op je wimpers is wel mooi lijken je wimpers langer en voller en je krijgt best sprekende ogen erdoor oogpotlood en eyeliner is ook mooi maar je ogen teveel opmaken niet!!! dan lijk je al gauw een opmaakpop en een beetje rouge bij je jukbeenderen geeft je een gezonde teint en die puistjes kan je een beetje wegwerken met een camouflagestift je heb ook speciale die gelijk je puistjes uitdroogt als je het aanstipt op je puistjes en met je haar ik vind krullend golvend haar altijd los mooi... beetje mouse erin in je handoekdroge haar en dan ondersteboven fohnen voor volume en mooie krullen als dat klaar is kan je je haar nog een beetje in model brengen met spul voor krullen beetje van dat spul in je plukjes krullen of met mousse kan het ook gewoon...
Jamila18
04-09-2004, 18:53
nog meer weten????????
Jamila18
04-09-2004, 18:57
oke en alleen mascara? maar een mooie volle bos krullen heb je in ieder geval dus dat is mooi!
Jamila18
04-09-2004, 18:58
maar ik snap het wel hoor....dat je moeder dat niet zo ziet zitten....
Jamila18
04-09-2004, 19:05
ik weet niet dat moet je helemaal zelf weten...wat vind jezelf?
Jamila18
04-09-2004, 19:08
oke geen dank heb het met plezier gedaan!!!
en succes nog verder he!!!
BESLAMA
Lady_moi
04-09-2004, 19:29
Je kan u haar brushen, stijl haar valt in de smaak je weet toch en is eigenlijk ook mooi.
Je kan u puistjes verzorgen met clearsil compleet. Vind je in warenhuizen en helemaal niet zo duur of een camouflagestift gebruiken.
Verder raad ik u aan niet teveel make up gebruiken op u gezicht enkel u ogen opmaken met mascara en eyeliner is al genoeg.
Je weet een mens kijkt het eerst naar de ogen :)
Lady_moi
04-09-2004, 20:07
Ken je lippenstift? Zoiets maar dan met de kleur van u huidskleur of bronze kleur Je moet er dan mee overgaan op je puistjes.
Lady_moi
04-09-2004, 20:08
Weet je wat je ook kan doen?
Je haar krullen met een krultang en dan heel veel haarlak op spuiten en onderaan aan de puntjes wat gel opdoen zodat ze goed blijven zitten.
Ik doe da ook soms en het is best mooi en het ziet er speels uit :)
Samiatje
06-09-2004, 12:31
Of draag je hijaab, minder moeite( ni dat je t daarvoor doet majah), als je geen mascara kan doen, is wimpertang ook wel handig, gebruik k, en daarna wat mascara, en tis al genoeg, als je wat met je hare wilt doen, is stijl t mooist, kheb geen brede heupe, dus vindk ni eg mooi, dus wees blij met wat je aan de brede kant hebt:p, jij uit utreg zie k, waar vandaan hihihi
Groetjusss Samia
anissa25
06-09-2004, 17:16
Jammer noura ik wou dat je dichtbij was ik heb een zus najat en die kan goed toveren ---------->vooral met mijn haar kan ze veel-------->heb het nog een week geleden laten kleuren met een donkerbruin kleurtje en ze heeft flink de schaar in gezet->geknipt in laagjes en make-up draag ik aleen natuurlijk vindt ik veel mooier-->nu zit het net onder mijn oren lekker kort maar kan nog net een staartje hebben---------->en kleding jajjajajaj dat shop ik aleen met haar.heerlijk want ze werkt in een boetiek op zuidplein->met lekker veel korting...:banana:.........ja verder lezen wij altijd de glossy en de celebrity met veeel tips en ga een keer de stad in kijk om je heen wat mensen dragen en wat in de mode is------->maak je niet druk om je heupen:boos:wees blij met hoe god je heeft geschapen--------->groeten van anissa:jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.