Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MBO meisjes Part 2

Pagina's : [1] 2 3

Military_Minded
20-12-2002, 19:06

na het grote suc6 van het eerste deel....heb ik besloten om een vervolg te posten....bij deze!!! Waarom wil jij wel of niet een MBO meisje???

jimpie
20-12-2002, 19:07
Origineel gepost door Military Minded na het grote suc6 van het eerste deel....heb ik besloten om een vervolg te posten....bij deze!!! Waarom wil jij wel of niet een MBO meisje??? Omdat ik niet lesbisch ben... :rolleyes:

Military_Minded
20-12-2002, 19:09
Origineel gepost door helleau me too i like them smart boys:stout: smart boys op het MBO.....hahahahahhahahhahahahahhahaha

Chaimaa
20-12-2002, 19:10
Origineel gepost door Military Minded smart boys op het MBO.....hahahahahhahahhahahahahhahaha :jammer:

Military_Minded
20-12-2002, 19:16

Origineel gepost door Chaimaa :jammer: Hey Chaimaa.....enne houd je nog van me???

Chaimaa
20-12-2002, 19:19
Origineel gepost door Military Minded Hey Chaimaa.....enne houd je nog van me??? Kiefeshhhh :D haha i don´t love you :lekkerpuh

Military_Minded
20-12-2002, 19:30
Origineel gepost door Chaimaa Kiefeshhhh :D haha i don´t love you :lekkerpuh sorry ik ben het vergeten...dat is je zus Samira...die houdt van me Maar jij hebt mij toch wel op z'n minst....heel erg gemist want ik heb jou wel gemist

Chaimaa
20-12-2002, 19:31
Origineel gepost door Military Minded sorry ik ben het vergeten...dat is je zus Samira...die houdt van me Maar jij hebt mij toch wel op z'n minst....heel erg gemist want ik heb jou wel gemist haha samira is mijn sister allright (in de islam ja) :hihi: maar die houd van iedereen :) ewa.....heeeel klein beetje dan :D

Military_Minded
20-12-2002, 19:33
Origineel gepost door Chaimaa haha samira is mijn sister allright (in de islam ja) :hihi: maar die houd van iedereen :) ewa.....heeeel klein beetje dan :D Ik d8 dat samira je echte zus was.....maar ze houd van iedereen...alleen op mij is ze verliefd....dat is het verschil maar wat moet ik doen...om te zorgen dat je me meer gaat missen???

Chaimaa
20-12-2002, 19:37
Origineel gepost door Military Minded Ik d8 dat samira je echte zus was.....maar ze houd van iedereen...alleen op mij is ze verliefd....dat is het verschil maar wat moet ik doen...om te zorgen dat je me meer gaat missen??? nee maar ze is echt een hele goede vriendin van me :) :verliefd: hmmm zij verliefd op jouw... :rolleyes: zit ze achter me rug weer jongens te versieren :( me 2 miss you....ehm zou het niet weten..stay who you are je bent een lieverdje ;)

Military_Minded
20-12-2002, 19:40
Origineel gepost door Chaimaa nee maar ze is echt een hele goede vriendin van me :) :verliefd: hmmm zij verliefd op jouw... :rolleyes: zit ze achter me rug weer jongens te versieren :( me 2 miss you....ehm zou het niet weten..stay who you are je bent een lieverdje ;) ik wou dat meer mensen wisten...dat ik een lieve jongen ben....jij laat je tenminste niet afleiden door mijn harde woorden!! Daarom ben jij ook een bijzonder meisje :) Maarre Samira was mij niet aan het versieren....maar ik heb toe net wel de eerste stap gezet ;)

Chaimaa
20-12-2002, 19:43
Origineel gepost door Military Minded ik wou dat meer mensen wisten...dat ik een lieve jongen ben....jij laat je tenminste niet afleiden door mijn harde woorden!! Daarom ben jij ook een bijzonder meisje :) Maarre Samira was mij niet aan het versieren....maar ik heb toe net wel de eerste stap gezet ;) ik denk altijd door op een neutrale wijze..ik weet dat jij een hartje :verliefd: hebt en je hier op het forum komt om geen haat te verspreiden :p daarom ben je ook een apart geval :D jij weet het leuk te maken... :D wat was er zo speciaal aan samira dat jij haar moest aanspreken :stout:

Military_Minded
20-12-2002, 19:58
Origineel gepost door Chaimaa ik denk altijd door op een neutrale wijze..ik weet dat jij een hartje :verliefd: hebt en je hier op het forum komt om geen haat te verspreiden :p daarom ben je ook een apart geval :D jij weet het leuk te maken... :D wat was er zo speciaal aan samira dat jij haar moest aanspreken :stout: Ze lijkt een beetje op jou....dat maakt haar speciaal

Military_Minded
20-12-2002, 20:00
Origineel gepost door mokaltum de meiden op het mbo zijn niet allemaal hetzelfde..dat geldt ook voor de jongens op het mbo...het enigste wat ik wil zeggen is scheer niet iedereen over een kam...ik weet zeker dat er fatsoenlijke meiden op het mbo zitten..maar ook zitten er slechte meiden tussen..de rotte appels heb je overal tussen zitten...of het nou een marokkaanse, turkse, nederlandse, somalische, antilliaanse...etc..meid is er zitten overal in elke cultuur...opleiding...sekse...zitten rotte appels...dus AUB generaliseer NIET! ik zie dat je uit Tilburg komt.....Ik heb een tweede studie die ik aan de KUB studeer

Chaimaa
20-12-2002, 20:01

Origineel gepost door Military Minded Ze lijkt een beetje op jou....dat maakt haar speciaal :o dat vind ik wel een eer

Pagina's : [1] 2 3