Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Genoeg van Maroc Jongens...

Pagina's : [1] 2 3

Dhikra
20-12-2002, 19:03

Ik heb echt genoeg van marokkaanse jongens..... Ik wil wat anders.. Een leuke jongen van wie je geen hoofdpijn krijgt. Bij een marokkaanse jongen is t echt alleen hoofdpijn. Dat meisje heeft s7or gedaan, mijn ouders willen dat ik trouw.. Mouhiem ik begrijp de maroc jongens die met nl meisjes gaan. K denk dat ik dat ook ga doen.. thala

Socky
20-12-2002, 19:05
Is het zo erg Dhikra!Kom op meid!Er zijn wel goede jongens!Geduld is een schone zaak!

Chaimaa
20-12-2002, 19:05
en jij had met een meisje gezoend?? een beter milieu begin bij jezelf :rolleyes:

Dhikra
20-12-2002, 19:07
ga erop af zou ik zegge. triest wijf

Dhikra
20-12-2002, 19:08

Origineel gepost door Socky Is het zo erg Dhikra!Kom op meid!Er zijn wel goede jongens!Geduld is een schone zaak! t is echt zo erg wallah. ben het ZAT

Yumana
20-12-2002, 19:11
et is jou billemaatje. mgharba kunnen alleen negatief zijn. dit is gewoon hoe ik er ff over denk. heb ik jou beledigt?? nee toch?? dus ik begrijp jou niet.

Yumana
20-12-2002, 19:12
iedereen moet haar aanvallen... laat haar. en trouwens ik en dhik are fam

SweetRose
20-12-2002, 19:17
je word gewoon :maf2: op deze topic

zinalady
20-12-2002, 19:23
ja je hebt helemaal gelijk die maroc boys?? PFFFFFFFFFFFF ZE BEZORGEN JE NIET ALLEEN HOOFDPIJN HOOR HAHA :D weet je wat jij moet proberen een REAL CHINEES echt waar...wowww die bezorgen je geen hoofdpijn nada niks....dus meid try it! P.s girl niet al te negatief denken.. bye

SamiaGirl
20-12-2002, 19:28
Ik weet niet hoe oud je bent meid maar als je zelf vindt dat je niet aan trouwen toe bent begin je er gewoon niet aan. Geen relatie geen problemen

Atlasleeuw
20-12-2002, 19:31
Wat een zeiktopic, sorry dat ik het zeg.........als je wil trouwen ga trouwen, zo niet hou je gedeist.......:stout:

nas25
20-12-2002, 20:35
o dat allemaal voor niets ik bedoel het niet negatief

RaZer
20-12-2002, 20:36
Origineel gepost door Dhikra Ik heb echt genoeg van marokkaanse jongens..... Ik wil wat anders.. Een leuke jongen van wie je geen hoofdpijn krijgt. Bij een marokkaanse jongen is t echt alleen hoofdpijn. Dat meisje heeft s7or gedaan, mijn ouders willen dat ik trouw.. Mouhiem ik begrijp de maroc jongens die met nl meisjes gaan. K denk dat ik dat ook ga doen.. thala adoe en bedankt :zwaai:

AngeliNora
20-12-2002, 20:42
Je hebt gelijk Dikra marokaanse jongens(sommige) zijn echt balharen,ze maken je verliefd,in de war,psychisch en dan nog weet ik niet wat ze nou echt willen en wat ze van je vinden.Meiden ook hoor tegenwoordig. Maar ik heb zo vaak gezegd voor mij geen marokaan meer,ik probeer het met een nederlander ofzo,die zijn tenminste aardig en begripvol. MAAR IK VAL NIET OP ANDERE SOORTEN. Ik kan niet verliefd raken op een nederlander,turk,surinamer,antiliaan of wat dan ook. Dus ik probeer gewoon niet verliefd te worden en dan begin ik er ook niet aan.Hoe moeilijk het ook is,maar ja verliefdheid kan je niet tegen houden. Maar probeer gewoon niet in contact te komen met jongens,laat het wat rusten.(makkelijker gezegd dan gedaan) I Know. KuZzz Nora

NA3_NA3
20-12-2002, 20:58

Origineel gepost door AngeliNora Je hebt gelijk Dikra marokaanse jongens(sommige) zijn echt balharen,ze maken je verliefd,in de war,psychisch en dan nog weet ik niet wat ze nou echt willen en wat ze van je vinden.Meiden ook hoor tegenwoordig. Maar ik heb zo vaak gezegd voor mij geen marokaan meer,ik probeer het met een nederlander ofzo,die zijn tenminste aardig en begripvol. MAAR IK VAL NIET OP ANDERE SOORTEN. Ik kan niet verliefd raken op een nederlander,turk,surinamer,antiliaan of wat dan ook. Dus ik probeer gewoon niet verliefd te worden en dan begin ik er ook niet aan.Hoe moeilijk het ook is,maar ja verliefdheid kan je niet tegen houden. Maar probeer gewoon niet in contact te komen met jongens,laat het wat rusten.(makkelijker gezegd dan gedaan) I Know. KuZzz Nora GENERALISEER MAAR WEER STELLETJE LEEGHOOFDEN!! LEKKER OVER 1 KAM SCHEREN EN ALS ZE DAT DOEN OVER MEISJES GAAN JULLIE UIT JE DAK TFOEEEE

Pagina's : [1] 2 3