Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ali B!!!

Pagina's : [1] 2 3

werkloos
04-09-2004, 17:16

Haten jullie Ali B ook zo erg? Zemha moslim! Hij rapt over zina, geweld, sex enz! Hij is een schande! Hij kan beter over de islam rappen! Mee eens of niet?

FAITHLESS
04-09-2004, 17:31
Origineel gepost door werkloos Haten jullie Ali B ook zo erg? Zemha moslim! Hij rapt over zina, geweld, sex enz! Hij is een schande! Hij kan beter over de islam rappen! Mee eens of niet? Ali B hoort in het rijtje van NSB , van mij mogen ze 'm ssss. :D Wie gaat er met Marco B zingen ? :rolleyes:

werkloos
04-09-2004, 17:52
Origineel gepost door GooGooDoll Mag ik je in dat geval doorverwijzen naar de rapgroep Native deen. Hoe kom ik aan hun liedjes?

mag7rabia
04-09-2004, 17:56
Origineel gepost door FAITHLESS128 Ali B hoort in het rijtje van NSB , van mij mogen ze 'm ssss. :D Wie gaat er met Marco B zingen ? :rolleyes: je bedoeld MSB er.... ben ik het niet met je eens. Ali B vind ik nog enige vorm van eigenwaarde hebben. Onlang is hem een fotosessie aangeboden waar in hij tussen een paar halfnaakte meiden moest poseren. Het aanbod heeft hij geweigert omdat hij niet op die manier op een blad gepreseteerd wil worden uit respect voor zijn ouders. meid waar heb je het over?? Klasse Ali B.....ga zo door ps: zijn laatste nummer is cool, waar heb je het over?? Hij zingt nooit over de Islam of over s.. heb ik wat gemist??? :confused:

SsiSta
04-09-2004, 18:08

Origineel gepost door werkloos Hoe kom ik aan hun liedjes? Beter luister je naar de Quraan

Cicatrice
04-09-2004, 18:55
Origineel gepost door SsiSta Beter luister je naar de Quraan begin m maar te reciteren alvast, van begin af aan....meteen uit het blote koppie wijsneus

ibtissamcasawia
04-09-2004, 19:19
Origineel gepost door werkloos Haten jullie Ali B ook zo erg? Zemha moslim! Hij rapt over zina, geweld, sex enz! Hij is een schande! Hij kan beter over de islam rappen! Mee eens of niet? hij rapt helemaal niet over het sex of zina ik heb dat dan nooit gehoord maar over geweld rapte hij waar dat heen ging waarom die mensen dat doen. luister je wel goed wat hij rapt? :rolleyes:

werkloos
04-09-2004, 19:44
Origineel gepost door ibtissamcasawia hij rapt helemaal niet over het sex of zina ik heb dat dan nooit gehoord maar over geweld rapte hij waar dat heen ging waarom die mensen dat doen. luister je wel goed wat hij rapt? :rolleyes: Ik Ben Je Zat (ft. Brace) Refrein (Brace): Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat! Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat! Couplet 1: Sorry lieve schat maar ik moet je nu verlaten Ik vind het best wel jammer ik kon altijd met je praten We waren met zijn twee zo verenigd als de staten Maar achterom mijn rug zat je te flirten met mijn maten Ik had alles in de gaten maar ik maakte me niet druk Mensen hadden me gewaarschuwd maar ik gaf geen ene **** Want ik wist het zeker nee ik dacht niet aan misschien Ik heb me eigen ogen ik heb alles toch gezien Ik ben niet blind al benik verliefd dus pak je spullen want je maakt je zelf depressief wanneer ik het uitmaak is het voor definitief Refrein (Brace): Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat! Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat! Couplet 2: De eerste keer dat ik je zag was je een hele losse meid Het maakte mij niet uit ik had een hele toffe tijd Ik wou het daar bij laten maar je had me toch verleid Onze relatie was een feit en achteraf toen had ik spijt Want ik ging met de verkeerde Zoals jij je presenteerde leek het alsof je de ware was en niemand protesteerde over dat er wat mankeerde en ik het eigenlijk moest laten maar ja achteraf is altijd makkelijker praten dan gedaan het is gedaan want ik kreeg het voor mijn kiezen je zag het als een spelletje en ik moest hem verliezen ja ik kon ook niet weten dat ik ging met een actrice want je speelde een schone meid maar je was gewoon een vieze. Refrein (Brace): Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat! Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat! Couplet 3: Je begon meteen te zeiken als ik even naar je vroeg Gaf je alles wat je wou maar je vond het niet genoeg Ik had mijn vrouwtje liever thuis maar jij wou chillen in de kroeg En was net een domme sletje zoals jij je daar gedroeg Je zoop je zelf klem begon te strippen op de bar Mensen vonden het bizar je bent een beetje in de war Als je denkt dat dit kan terwijl ik op je zit te wachten Een ding moet je weten ik ben er bij met m’n gedachte Nu wijs ik je de deur heb genoeg van je gezeur Denk maar niet dat ik nog treur over wat er is gebeurd Check het fikkie is gestookt en nu zal je hem moeten blussen Maar ik neem je niet terug ook al zou je mijn voeten kussen. Refrein (Brace): Ik ben je zat geloof mij nou ik heb het echt gehad Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat! Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat! Als je deze songtekst goed doorleest dan weet je dat hij zina heeft gepleegd!

werkloos
04-09-2004, 19:46
Origineel gepost door GooGooDoll http://www.nativedeen.com/ Je kan ze daar niet dowloaden en op kazaa lukt ook niet!

ZeYNeP_Z
04-09-2004, 19:54
Origineel gepost door werkloos Haten jullie Ali B ook zo erg? Zemha moslim! Hij rapt over zina, geweld, sex enz! Hij is een schande! Hij kan beter over de islam rappen! Mee eens of niet? Jezus man, wat gaat jou dat aan?Waarom moet hij over de islam rappen?Hahaha, wat een dwazen heb je hier!Misschien is hij niet erg gelovig,wat boeit jou dat. Waar mensen zich druk om maken zeg ,damn :kwaad: ....

Cicatrice
04-09-2004, 20:02
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Jezus man, wat gaat jou dat aan?Waarom moet hij over de islam rappen?Hahaha, wat een dwazen heb je hier!Misschien is hij niet erg gelovig,wat boeit jou dat. Waar mensen zich druk om maken zeg ,damn :kwaad: .... straks krijg je een islamitisch equivalent als christian rock bands zoals we nu al kunnen getuigen op de EO *bibber*

sweety21
04-09-2004, 20:28
moet ook alles over de islam gaan dan er zijn ook nog andere dingen in het leven! en je bedoelt met zina zeker dat hij een vriendin heeft voor het huwelijk anders weet ik het ook niet.

selima17__1986
04-09-2004, 20:35
Origineel gepost door werkloos Haten jullie Ali B ook zo erg? Zemha moslim! Hij rapt over zina, geweld, sex enz! Hij is een schande! Hij kan beter over de islam rappen! Mee eens of niet? je heb gelijk aghy , die Wanabe Gangster woont bij mij in de buurt, ze3ma gevaarlijk HELL NO , ach ja gewoon du3a doen voor hem en zijn soorten :jammer:

smileyy
04-09-2004, 20:44
iedereen heeft kromme vingers... of het nou met zingen is of gewoon de meiden achterna lopen.. alleen hij is wat bekender.. maar ja ik bemoei me er niet mee... zijnn leven!! :zwaai:

SsiSta
04-09-2004, 20:56

Origineel gepost door Cicatrice begin m maar te reciteren alvast, van begin af aan....meteen uit het blote koppie wijsneus Waarom naar mij luisteren, als we naar Prachtige recitators op het Net kunnen luisteren :confused: Zoals deze :Iluvu: Mohamed el Baraak (http://quran.islamway.com/barrak/098.mp3) Of deze dan :Iluvu: :Iluvu: Prachtig!!!Saád al Ghamidi (http://quran.islamway.com/saad/092.mp3)

Pagina's : [1] 2 3