Bekijk originele versie : geen weet hiervan
yellowflower
11-11-2010, 02:17
Hallo getrouwde vrouwen
ik heb al enig tijd last van wit brokkelig afscheiding wat naar is om te zien.
na het vrijen heb ik er last van en voel me erg vies en niet op me gemak.
op de geslatsdeel van me man zie je erg veel witheid en brokkelig witte dingen .
en dat maakt me onzeker dames wat kan dit inhouden wil niet dat dit een efect heeft om ons sexleven.
sorry voor het te veel van info geven:(
Ninaatjee
11-11-2010, 02:21
Als jij een vrouw bent? Dan is dat heel normaal.
yellowflower
11-11-2010, 02:30
ben een vrouw maar dit hebben wij nooit meegemaakt .
dacht eerst aan infectie ofzo het brandt ook namelijk een beetje.
en heb de binnenste van me schaamlip is beetje gezakt en die wiheid dat brokkelig is maakt het af.
Waarom ga je niet naar jouw huisarts? Die kan je denk ik beter antwoord geven!
yellowflower
11-11-2010, 02:50
ben bang voor slecht nieuws en voor ik ga wil ik weten of iemand ervaring of antwoord op me vraag heeft
Misschien heb je een schimmelinfectie (candida) komt vaak voor bij vrouwen. Meestal krijg je dan een antibioticakuur voor deze aandoening.
yellowflower
11-11-2010, 07:59
ben ook zwanger 32 weken
en soms is het waterig en groenachtig van kleur en best sterk geurtje hangt er dan
ChupaChup82
11-11-2010, 08:34
Naar de huisarts!!!
siham445
11-11-2010, 08:39
ben ook zwanger 32 weken
en soms is het waterig en groenachtig van kleur en best sterk geurtje hangt er dan
Het is een schimmelinfectie heb ik ook gehad.
Ga naar de huisarts je krijgt een creme en na 2/3 dagen is het helemaal weg.
yellowflower
11-11-2010, 08:49
hoe heet die creme
en had je ook last van opgezwollen schaamlip in het begin?en roodheid ?
siham445
11-11-2010, 09:12
hoe heet die creme
en had je ook last van opgezwollen schaamlip in het begin?en roodheid ?
Ja
Ik weet niet meerhoe die creme heet maar je kan die alleen op recept van de huisarts krijgen.Heb je soms ook jeuk?
Was je zelf met zo een intieme douche van lactacyd, koop het flesje met de tuit eraan en dan de wasemulsie die erbij hoort
Soms is je huishouding daar beneden even van slag, kan gebeuren.
maak je je echt zorgen, dan moet je naaar de dokter
Islammydeen
11-11-2010, 09:31
Hé, meid,
Volgens mij hebben jullie allbei Herpes. Heb je jeuk? en hebben jullie allebei het? Herpes is een schimmel infectie. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.
meisje20
11-11-2010, 09:56
100% schimmelinfectie (candida).
bijna iedere vrouw krijgt dit wel in haar leven. kun je krijgen door het gebruik van een antibioticakuur, veel geslachtgemeenschap en te veel wassen met heftige zeep beneden. je krijgt inderdaad meer afscheiding en rode opgezwollen schaamlippen en de binnenkant kan 'rauw' aanvoelen.
ga naar de huisarts en laat het even zien. de huisarts zal het meteen herkennen, want het komt echt niet normaal vaak voor. de huisarts zal je een creme voor schrijven die je in moeten brengen (ongeveer 5 dagen) elke nacht voor dat je gaat slapen. na 1 dag zullen je klachten al weg zijn, maar je moet de kuur afmaken om er voor te zorgen dat alles weer in balans is daar beneden.
ow ja als het schimmelinfectie is moet je man ook een creme smeren, anders krijg je het weer. je man heeft waarschijnlijk geen klachten omdat hij natuurlijk geen inwendig geslachtsdeel heeft. dus let daarop! anders blijf je er onnodig lang mee doorlopen en dat kan heel pijnlijk worden.
Hé, meid,
Volgens mij hebben jullie allbei Herpes. Heb je jeuk? en hebben jullie allebei het? Herpes is een schimmel infectie. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.
correctie dame. Herpes is een virusinfectie en geen schimmelinfectie. Dame hierboven heeft het helemaal juist.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.