Bekijk originele versie : help, dvd met bruiloft fotos
YedElHenna
10-11-2010, 17:23
Dag iedereen,
Ik heb een dvd gekregen van mijn fotograve met al mijn bruiloft fotos alleen ik kan hem niet openen op mijn pc.
het is een dvd waar mijn fotos langszaam met muziek te zien zijjn.
wat kan ik downloaden zodat ik de fotos er af kan halen zodat ik online een album kan maken.
helpppp
BaasbovenBaas
10-11-2010, 17:33
oh een dvdtje dus, dvd kun je rippen (incl. video/audio), maar of je daar enkel de foto's uit kunt halen lijkt me een ander verhaal.
Dag iedereen,
Ik heb een dvd gekregen van mijn fotograve met al mijn bruiloft fotos alleen ik kan hem niet openen op mijn pc.
het is een dvd waar mijn fotos langszaam met muziek te zien zijjn.
wat kan ik downloaden zodat ik de fotos er af kan halen zodat ik online een album kan maken.
helpppp
Contact openemen met je fotograaf.. die moet het product zo goed mogelijk afleveren..
YedElHenna
10-11-2010, 18:23
Contact openemen met je fotograaf.. die moet het product zo goed mogelijk afleveren..
het heeft niks met de fotograaf te maken want als ik hem in de dvd doe is hij perfect alleen ik wil die fotos eraf halen en op pc zetten maar ik kan de bestanden niet openen
Als die foto's zijn opgenomen in een muzikale diashow, kun je ze er niet zomaar 1-2-3 afhalen.
Ik zou die fotografe benaderen en vragen hoe je aan die foto's kunt komen.
Misschien wil je er wel eentje als bureaublad of zo, dus je moet ze ook individueel kunnen krijgen.
Columniste
10-11-2010, 19:15
Je kunt ze niet er vanaf halen! Deze zijn gezet in een slideshow. Normaliter zou je alle foto s of tenminste een groot deel daarvan krijgen van je fotografe.
Als die foto's zijn opgenomen in een muzikale diashow, kun je ze er niet zomaar 1-2-3 afhalen.
Ik zou die fotografe benaderen en vragen hoe je aan die foto's kunt komen.
Misschien wil je er wel eentje als bureaublad of zo, dus je moet ze ook individueel kunnen krijgen.
Je kunt ze niet er vanaf halen! Deze zijn gezet in een slideshow. Normaliter zou je alle foto s of tenminste een groot deel daarvan krijgen van je fotografe.
Klopt.. neem gewoon contact met je photograaf want die zal vast wel nog je fotos hebben en je heb er officieel recht op..
BaasbovenBaas
10-11-2010, 21:39
Eisen dat hij ze je op dvd geeft in RAW of jpg vorm. Heb je recht op. Sommige fotografen geven je de mislukte foto's (die er soms gewoon goed uit zien) niet. Dus gewoon vragen naar elke foto die hij heeft geschoten mislukt of niet, je betaald er voor.
peritaatje
12-11-2010, 00:00
he meid ik ben zelf fotograaf, vraag je fotograaf of ze je fotos gewoon op een cd brand simpel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.