Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seks met 2 Echtgenotes tegelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5

MASTER2000
10-11-2010, 15:49

Ik ben sinds kort met 2 vrouwen getrouwd en voor de mensen die vragen hoe het kan? Ze wonen allebei in marokko en vonden het geen probleem :p ..nou is mijn plan om eentje naar Nederland te brengen en de andere in marokko te laten, maar mijn vraag is..is het toegestaan in de Islam om met beiden echtgenotes het bed te delen tegelijk? Graag alleen serieuze reacties en geen onzinverhalen.

yesminaa
10-11-2010, 15:51
Mwhuahahahahaha

Tazaouia94
10-11-2010, 15:52
zou je ook je bed met 3 personnen kunnen delen ?

xLS
10-11-2010, 15:58
Is het toegestaan om er 1 naar Nederland te halen en de andere niet? Je moet ze hetzelfde kunnen geven. 1 Zal dus veel meer aandacht krijgen dan de andere?

Youssefi
10-11-2010, 16:00

Ik ben sinds kort met 2 vrouwen getrouwd en voor de mensen die vragen hoe het kan? Ze wonen allebei in marokko en vonden het geen probleem :p ..nou is mijn plan om eentje naar Nederland te brengen en de andere in marokko te laten, maar mijn vraag is..is het toegestaan in de Islam om met beiden echtgenotes het bed te delen tegelijk? Graag alleen serieuze reacties en geen onzinverhalen. Salaam, Nee is niet toegestaan om met meerdere echtenotes de liefde te bedrijven tegelijkertijd.Je mag met 4 vrouwen trouwen mits je alle 4 hetzelfde behandeld en alle 4 evenveel geeft.Dus maw je kunt niet aan al hun wensen voldoen.

MASTER2000
10-11-2010, 16:06
Is het toegestaan om er 1 naar Nederland te halen en de andere niet? Je moet ze hetzelfde kunnen geven. 1 Zal dus veel meer aandacht krijgen dan de andere? Dat klopt inderdaad, je moet ze evenveel aandacht geven, maar ik heb dat van te voren met ze besproken, dat ik er 1 naar NL haal en dat de andere in marokko blijft en zij vond het geen enkele probleem dus dan is het toegestaan. Daarbij ben ik van plan om een aantal keer per jaar naar marokko te gaan om haar ook te bezoeken etc.

xLS
10-11-2010, 16:09
Dat klopt inderdaad, je moet ze evenveel aandacht geven, maar ik heb dat van te voren met ze besproken, dat ik er 1 naar NL haal en dat de andere in marokko blijft en zij vond het geen enkele probleem dus dan is het toegestaan. Daarbij ben ik van plan om een aantal keer per jaar naar marokko te gaan om haar ook te bezoeken etc. Oh okee. Dus als de vrouw er mee instemd is het toegestaan? Bedoel de vraag niet negatief, ben gewoon nieuwsgierig. En je moet zo toch qua alle evenveel schenken? Ik denk zelf wel dat als je er een daar laat en een naar Nederland laat komen het later misschien voor problemen kan zorgen. Meestal komen de verwijten pas achteraf..

Youssefi
10-11-2010, 16:12
Dat klopt inderdaad, je moet ze evenveel aandacht geven, maar ik heb dat van te voren met ze besproken, dat ik er 1 naar NL haal en dat de andere in marokko blijft en zij vond het geen enkele probleem dus dan is het toegestaan. Daarbij ben ik van plan om een aantal keer per jaar naar marokko te gaan om haar ook te bezoeken etc. Fout klopt niet,zelfs als je echtgenote zegt dat ze het er mee eens is kan ze later alsnog van gedachte veranderen omdat ze zich achtergesteld gaat voelen,jij kan niet in de toekomst kijken wat er gaat gebeuren daarom is het van belang dat je je beiden echtgenotes dategene geeft wat je kunt geven wat ze vragen.

xLS
10-11-2010, 16:14
Fout klopt niet,zelfs als je echtgenote zegt dat ze het er mee eens is kan ze later alsnog van gedachte veranderen omdat ze zich achtergesteld gaat voelen,jij kan niet in de toekomst kijken wat er gaat gebeuren daarom is het van belang dat je je beiden echtgenotes dategene geeft wat je kunt geven wat ze vragen. Dat lijkt mij dus ook. En als zij zelf niet zo is zijn er altijd wel wat vrijwilligers om haar dat gevoel aan te praten en zich er mee gaan bemoeien. Als er 20 mensen zeggen dat je zoiets niet moet accepteren of iets, dan gaan je gedachten er al gauw mee aan de loop....

Laqwa
10-11-2010, 16:19
Is het een tweeling? Dan kunnen ze allebei naar NL komen. Mag ik vragen waarom je met twee vrouwen bent getrouwd?in Afghanistan kan ik me dat voorstellen, aangezien de helft van de mannen omgekomen en daar behoorlijk wat te kort hebben aan de mannen. Je kan toch niet trouwen de ene meenemen en de andere daar achterlaten, kom op zeg. Je moet al blij zijn als je eentje aan kan.

Youssefi
10-11-2010, 16:23
Ik ben sinds kort met 2 vrouwen getrouwd en voor de mensen die vragen hoe het kan? Ze wonen allebei in marokko en vonden het geen probleem :p ..nou is mijn plan om eentje naar Nederland te brengen en de andere in marokko te laten, maar mijn vraag is..is het toegestaan in de Islam om met beiden echtgenotes het bed te delen tegelijk? Graag alleen serieuze reacties en geen onzinverhalen. BTW: ik lees dat je zegt ''MIJN PLAN'' komt erg negatief over en aangezien jij er 1 wilt halen en de ander daar laten houd dat ook in dat je de 1 meer lief hebt dan de ander anders haal je ze beiden?! Dus waar ligt de werkelijkheid?! :confused: :hadj:

MASTER2000
10-11-2010, 16:26
Is het een tweeling? Dan kunnen ze allebei naar NL komen. Mag ik vragen waarom je met twee vrouwen bent getrouwd?in Afghanistan kan ik me dat voorstellen, aangezien de helft van de mannen omgekomen en daar behoorlijk wat te kort hebben aan de mannen. Je kan toch niet trouwen de ene meenemen en de andere daar achterlaten, kom op zeg. Je moet al blij zijn als je eentje aan kan. Wat is dit nou weer voor Hollandse opmerking? En waarom kan het in Saudi arabie wel..daar hebben de mannen ook allemaal 4 vrouwen, en daarbij 2 vrouwen is makkelijk te doen hoor.

MASTER2000
10-11-2010, 16:28
BTW: ik lees dat je zegt ''MIJN PLAN'' komt erg negatief over en aangezien jij er 1 wilt halen en de ander daar laten houd dat ook in dat je de 1 meer lief hebt dan de ander anders haal je ze beiden?! Dus waar ligt de werkelijkheid?! :confused: :hadj: Dat is echt onzin, ik houd van ze allebei evenveel alleen is het volgens de wet slechts toegestaan om 1 partner te hebben en geen 2. Zelfs eentje doen ze al moeilijk over tegenwoordig laat staan 2 dus wat jij zegt klopt niet. Tuurlijk had ik ze het liefst hier allebei gehad maar dat kan helaas niet.

Youssefi
10-11-2010, 16:36
Dat is echt onzin, ik houd van ze allebei evenveel alleen is het volgens de wet slechts toegestaan om 1 partner te hebben en geen 2. Zelfs eentje doen ze al moeilijk over tegenwoordig laat staan 2 dus wat jij zegt klopt niet. Tuurlijk had ik ze het liefst hier allebei gehad maar dat kan helaas niet. ALS JE VAN ALLEBIJ HOUDT BEHANDEL ZE DAN OOK ALS ZODANIG LAAT ZE BEIDEN IN MAROKKO OM ZO ACHTERAF GEEN MISVERSTANDEN TE KRIJGEN DIE JE NIET VOOR OGEN HAD ALS HET ZO MAKKELIJK WAS ALS JIJ DACHT WAREN ER WEL MEER MET MEERDERE VROUWEN GETROUWD!!!

Laqwa
10-11-2010, 16:38

Wat is dit nou weer voor Hollandse opmerking? En waarom kan het in Saudi arabie wel..daar hebben de mannen ook allemaal 4 vrouwen, en daarbij 2 vrouwen is makkelijk te doen hoor. Je vergelijkt jezelf met die zandratten, waar trouwen met een tienjarige ook is toegestaan. Dan begrijp ik je topic wel en jouw niveau. Hoe zou je het vinden als je vader met twee vrouwen getrouwd zou zijn. De ene dag slaapt hij bij haar en de andere dag bij de andere. Aub ophouden met het gezeik over volgens de islam dat en dat . je moet het in de contex plaasten. Je hebt het over een triootje met de twee vrouwen, dat is het laastste waar die gasten vroeger aan dachten en daarom zouden ze het moeten verbieden in mijn ogen. De islamitische voorschriften gebruiken/ misbruiken we alleen als het ons (mannen) goed uitkomt. Wees een man en probeer voor je vrouw en kinderen te zorgen ipv vragen stellen of triootjes mogen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5