Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb mijn verloofde getest.

Pagina's : [1] 2 3

miss_kaftan
04-09-2004, 15:23

salaam allemaal ik wilde het heel kort houden, jullie gaan nu vast denken dat ik een zielige tutje bent, maar toch wilde ik mijn verhaal kwijt en jullie mening horen.{ daar is deze forum tenslotte voor} ik heb via internet mijn verloofde getest. met behulp van wat vriendinnen..... hij is ruim geslaagt dit heb ik niet gedaan omdat ik hem niet vertrouwde maar puur uit nieuwgierigheid en wat andere van hem dachten. graag jullie mening wat jullie er van vonden. ;) :confused: Thalla :zwaai:

CrazyInLove
04-09-2004, 15:24
Wat voor test?

casa_gurl
04-09-2004, 15:24
jaah wat voor test .???

new
04-09-2004, 15:26
Origineel gepost door miss_kaftan salaam allemaal ik wilde het heel kort houden, jullie gaan nu vast denken dat ik een zielige tutje bent, maar toch wilde ik mijn verhaal kwijt en jullie mening horen.{ daar is deze forum tenslotte voor} ik heb via internet mijn verloofde getest. met behulp van wat vriendinnen..... hij is ruim geslaagt dit heb ik niet gedaan omdat ik hem niet vertrouwde maar puur uit nieuwgierigheid en wat andere van hem dachten. graag jullie mening wat jullie er van vonden. ;) :confused: Thalla :zwaai: de échte test zal nog komen meisje internet is maar fake :D

miss_kaftan
04-09-2004, 15:26

Origineel gepost door new de échte test zal nog komen meisje internet is maar fake :D Weet ik alwald... :rolleyes:

miss_kaftan
04-09-2004, 15:27
Origineel gepost door casa_gurl jaah wat voor test .??? gewoon via uit het oog verloren :zwaai:

Najib26
04-09-2004, 15:28
Als ik een verloofde zou hebben en er achter zou komen dat ze mij door leugens heeft getest, dan blaas ik gelijk de hele bruiloft af. Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is dat het wel. Het duidt er gewoon op dat je aanstaande je niet vertrouwt. Dan is elke basis voor een goed huwelijk weg.

sexywoman
04-09-2004, 15:29
precies deze keer is hij geslaagd, de volgende keer zal hij misschien falen, hij is ook niet gek hij weet heus wel dat je meerdere vriendinnen hebt die hier komen........ In een relatie moet je elkaar vertouwen.......

thement_return
04-09-2004, 15:29
Origineel gepost door miss_kaftan salaam allemaal ik wilde het heel kort houden, jullie gaan nu vast denken dat ik een zielige tutje bent, maar toch wilde ik mijn verhaal kwijt en jullie mening horen.{ daar is deze forum tenslotte voor} ik heb via internet mijn verloofde getest. met behulp van wat vriendinnen..... hij is ruim geslaagt dit heb ik niet gedaan omdat ik hem niet vertrouwde maar puur uit nieuwgierigheid en wat andere van hem dachten. graag jullie mening wat jullie er van vonden. ;) :confused: Thalla :zwaai: Sorry dat ik het vertel, je zegt "niet gedaan omdat, ik hem niet vertrouwd" maar ik vind, mijn mening, dat je hem niet vertrouwd. Stel dat hij anders reageerde, was het dan nog nieuwsschierigheid, en had je hem dan nog wel vertrouwd. Meid het gaat niet wat andere mensen van hem denken maar wat jij van hem denkt.

tazaghiniagirl
04-09-2004, 15:33
dan lijkt het alsof je hem niet vertrouwt...:) maar goed k zou het ook doen..:D

Najib26
04-09-2004, 15:41
Ik vertrouw een vrouw die haar aanstaande trouwt niet. Want ze gaat door leugens met behulp van sjataan je proberen te verleiden tot het harame. Een praktiserende moslimvrouw vertrouwt op Allah en kiest haar partner vooral door zijn mate van de islam praktiseren.

tazaghiniagirl
04-09-2004, 15:43
niet iedereen is praktiserend...:engel:...

miss_kaftan
04-09-2004, 15:44
Bedankt voor jullie reactie's.. (ook al heb ik er niks aan:D)

thement_return
04-09-2004, 15:45
Origineel gepost door miss_kaftan Bedankt voor jullie reactie's.. (ook al heb ik er niks aan:D) Geen dank. maar wie het laatst lacht, lacht het best. Je test zal je zwaar komen te staan als hij er achter zal komen "ooit" ;)

Najib26
04-09-2004, 15:48

Origineel gepost door thement_return Geen dank. maar wie het laatst lacht, lacht het best. Je test zal je zwaar komen te staan als hij er achter zal komen "ooit" ;) En terecht als hij zo zou reageren.

Pagina's : [1] 2 3